Întrebare cu răspuns(uri)

In cat timp se procesează o plata cu cardul in aplicatie?

In cat timp se procesează o plata cu cardul in vederea actualizării in aplicatie daca a fost sau nu platita?

Andreea_21
Andreea_21

Andreea_21

User level
Nivel
0
32 / 100
puncte
Custom field 2
Andreea_21
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

În aplicația My Orange, apare mai greu faptul că s-a făcut plata. In aplicatie, informația poate fi actualizată si dupa câteva zile.. dar, stai linistită daca ai primit mail/mesaj de confirmare..
Varianta direct în aplicație este luata cel mai repede in considerare de sistem..

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (2)

67%

2 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

67% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

În aplicația My Orange, apare mai greu faptul că s-a făcut plata. In aplicatie, informația poate fi actualizată si dupa câteva zile.. dar, stai linistită daca ai primit mail/mesaj de confirmare..
Varianta direct în aplicație este luata cel mai repede in considerare de sistem..

In aplicatie apare mai repede.
Dar nu prea stiu despre ce vorbim. Plata cu cardul Orange Money sau plata cu cardul a unei facturi Orange?
Ne lămurești Andreea te rog?

In acest caz se actualizeaza mai greu. Pe widgetul my orange poate dura si cateva zile. Daca plata este facuta prin Orange Money atunci acesta se actualizeaza instant aproape. Nu stiu de ce este aceasta diferenta. Probabil unde Orange Money este o entitate diferita si vrea ca serviciul sau sa fie actualizat instant.
Oricum important este e-mailul de confirmare primit de la Orange. Sistemul actualizeaza automat plata chiar daca aplicatia nu o "vede" inca.

Soției mele ii apare cam la 6 ore de la plata efectivă. Daca plătește seara, au fost cazuri când i-a apărut plata a doua zi. Daca depinzi de plata ca să nu îți fie suspendat abonamentul, stai liniștită, daca ai făcut plata, totul e ok.

A aparut doar pe jumatate. Desi am achitat integral inca mai am o suma care nu s-a scazut

Andreea_21
Andreea_21

Andreea_21

User level
Nivel
0
32 / 100
puncte
Custom field 2
Andreea_21

Da. Am rata

Andreea_21
Andreea_21

Andreea_21

User level
Nivel
0
32 / 100
puncte
Custom field 2
Andreea_21

Ok, și eu am rată, să știi că așa îmi apare și mie uneori. Se actualizează mai greu puțin, pentru că cred că ratele se gestionează in alta parte decât plățile de abonament. Stai liniștită, daca ai platit toată suma nu îți face griji. O să se actualizeze in 24 de ore totul.

Ok. Multumesc mult!

Andreea_21
Andreea_21

Andreea_21

User level
Nivel
0
32 / 100
puncte
Custom field 2
Andreea_21

Daca nici mâine nu se actualizează, te rog să revii, și poate cineva de la Orange va vedea daca e vreo eroare în aplicația ta My Orange! Noapte buna!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!