Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
In cat timp se procesează o plata cu cardul in vederea actualizării in aplicatie daca a fost sau nu platita?
În aplicația My Orange, apare mai greu faptul că s-a făcut plata. In aplicatie, informația poate fi actualizată si dupa câteva zile.. dar, stai linistită daca ai primit mail/mesaj de confirmare..
Varianta direct în aplicație este luata cel mai repede in considerare de sistem..
Alte răspunsuri
Ar trebui in cateva ore.
Dar avand in vedere situatia in care ne aflam e posibil sa se proceseze mai greu.
Depinde,uneori instant,alteori dupa ceva vreme.
In Orange Money plata se afiseaza in una-doua secunde.
În aplicația My Orange, apare mai greu faptul că s-a făcut plata. In aplicatie, informația poate fi actualizată si dupa câteva zile.. dar, stai linistită daca ai primit mail/mesaj de confirmare..
Varianta direct în aplicație este luata cel mai repede in considerare de sistem..
In aplicatie apare mai repede.
Dar nu prea stiu despre ce vorbim. Plata cu cardul Orange Money sau plata cu cardul a unei facturi Orange?
Ne lămurești Andreea te rog?
Cred ca se refera la plata cu cardul a facturii direct din aplicația My Orange..
In acest caz se actualizeaza mai greu. Pe widgetul my orange poate dura si cateva zile. Daca plata este facuta prin Orange Money atunci acesta se actualizeaza instant aproape. Nu stiu de ce este aceasta diferenta. Probabil unde Orange Money este o entitate diferita si vrea ca serviciul sau sa fie actualizat instant.
Oricum important este e-mailul de confirmare primit de la Orange. Sistemul actualizeaza automat plata chiar daca aplicatia nu o "vede" inca.
Soției mele ii apare cam la 6 ore de la plata efectivă. Daca plătește seara, au fost cazuri când i-a apărut plata a doua zi. Daca depinzi de plata ca să nu îți fie suspendat abonamentul, stai liniștită, daca ai făcut plata, totul e ok.
@Andreea, a apărut plata în aplicație?
A aparut doar pe jumatate. Desi am achitat integral inca mai am o suma care nu s-a scazut
Ai cumva rata la ceva produs?
Probabil încă este în procesare..
Dacă ai achitat valoarea totală va aparea si in cont ca ai achitat integral..
Da. Am rata
Ok, și eu am rată, să știi că așa îmi apare și mie uneori. Se actualizează mai greu puțin, pentru că cred că ratele se gestionează in alta parte decât plățile de abonament. Stai liniștită, daca ai platit toată suma nu îți face griji. O să se actualizeze in 24 de ore totul.
Ok. Multumesc mult!
Daca nici mâine nu se actualizează, te rog să revii, și poate cineva de la Orange va vedea daca e vreo eroare în aplicația ta My Orange! Noapte buna!
Jay a fost desemnat cel mai bun respondent
teacher_ a răspuns
Andreea_21 a răspuns
teacher_ a răspuns
Andreea_21 a răspuns
Jay a răspuns
teacher_ a răspuns
Andreea_21 a răspuns
DanielaH a răspuns
Ascary a răspuns
teacher_ a răspuns
Ascary a răspuns
Jay a răspuns
Ascary a răspuns
Jay a răspuns
Ascary a răspuns
Miha Z a răspuns
Miha Z a răspuns
Andreea_21 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.