Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] 2 luni de cand sunt client, 1 luna fara servicii fixe

Salutare!
Scriu si aici in speranta ca poate vede cineva mai bine pus.

Sunt client Orange de cand ma stiu. Primul meu telefon a fost in Dialog si acum Orange.
Intotdeauna am aparat Orange in fata prietenilor dar acum cand am avut mai mare nevoie de ei s-au p***t pe mine cu bolta.

Mai exact...
Am schimbat domiciliul, aveam nevoie de un ISP.
Am cautat initial la cei care fac asta de mult timp, Digi, UPC... toti ofereau viteza mica.
Am fost la Orange si ei mi-au zis ca imi pot oferi fibra optica in locatia mea. Vorbim de Piata Operei, centrul Timisorii!
Zis si facut... pe loc mi-au facut abonament cu activare doar daca se poate instala reteaua.
A doua zi au venit 2 baieti (third party, nu erau angajati Orange). Primul a inceput sa rada, a zis ca nu se poate pune fibra in locatia mea. Dar al doilea a fost mai istet si mai cu tupeu, m-a conectat fara sa intrebe pe nimeni in cutia deja prezenta a Telekom.
Nu m-a interesat pe mine, nu e treaba mea.
La nici o luna de abonament ma trezesc cu conexiunea picata.
Sun... imi zica ca primarul a taiat firele pentru ca nu au fost bagate sub pamant si sa astept o saptamana pentru rezolvare.
Am zis ca nu e asa de grav. Trece saptamana, nu ma suna nimeni, internet ioc.
Intre timp apare Coronavirus al pacii...obligat sa lucrez de acasa. 2 IT-sti locuim aici.

A mai trecut o saptamana, din 5 cu care vorbeam la telefon sa aflu ce se intampla doar 1 imi deschidea sesizare.
Internet tot ciuciu...
"Se va rezolva in data de xxx". De mai bine de 3 saptamani o duc asa cu ei.
Am rupt bateriile la telefoane cu hotspot-ul. Sa nu mai vorbesc de nervii facuti cand imi pica VPN-ul si tot ce implica asta.
La un moment dat am cedat si i-am rugat sa ma ajute sa trecem impreuna peste situatia asta, sa facem un compromis si as accepta sa imi ofere un c***t de modem cu cartela SIM in el sa imi fac si eu treaba pana cand isi rezolva ei c*****l.
Ghici ce? 10 euro credit pe cartela prepay e tot ce pot primi compensare pentru toata treaba asta.
Astia realizeaza ca nici hartie igienica nu pot cumpara azi cu ei?

Apoi am zis ca tot raul spre bine, macar am hotspot-ul de pe telefon, imi pastrez locul de munca.
Dar de cateva zile toate testele 4G, in centrul Timisorii se termina cu 0.2 MB/sec.
Am schimbat cartela cu prietena, aceeasi locatie, aceeasi celula, a ei merge bine in orice telefon, a mea nu.
Sun iar la ei, mi-au resetat setarile din telefon si mi-au dat un nou termen de rezolvare peste o saptamana pentru conexiunea fixa. Cine ii mai crede?

Am zis Ok... nu mai pot continua asa, imi pun job-ul in pericol intr-o perioada mult prea sensibila.
Incheiem contractul si aia e, ma descurc eu. Ghici ce? Trebuie sa platesc toata durata restanta de 23 de luni!!!!

Nu imi vine sa cred pe cine aparam eu in tot timpul asta.

Deci internet fix mumu, internet mobil mumu, si daca vreau sa ma duc in alta parte trebuie sa platesc toata valoarea de 2 ani de contract.

Chiar trebuie sa ma iau de gat cu ei prin tribunale, ANPC si toate alea?!?!

P.S Scuzati limbajul, tocmai am inchis apelul cu ei.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Încearcă să depui o sesizare la serviciul.clienti@orange.ro și vezi ce îți spun ei. Sau din link-ul următor https://www.orange.ro/contact/
Poți insista, trebuie sa fie o rezolvare...!

In situația de față, Orange a picat indirect la mijloc, căci primarul a provocat daunele. Fiind caz de forță majoră, trebuie să accepte rezilierea de urgență. Problema cu limitările de viteză la 2,0 Mbs au mai fost reclamate și de alți utilizatori, pe ce criteriu, habar nu am, tind să cred pe consum ridicat.
Ai instituții abilitate, la care poți apela cu încredere, dacă nu vei ajunge la nicio înțelegere. Succes!

Am luat legatura cu ei prin toate modalitatile. Email, 300, Djingo.
Acelasi jet cu bolta vine.

Nu inteleg de ce nu fac si ei un efort in toata treaba asta si sa imi ofere o solutie temporara.
Extrem de dezamagit de cum au gestionat situatia si cu prima ocazie voi trece la orice alt provider de servicii.

Va multumesc pentru sfaturi.

Cat despre problema cu Internetul Mobil are cineva vreo idee? Oare schimbarea cartelei SIM poate fi o solutie? Am vazut mai multi in aceeasi situatie cu mine.
Momentam am rezolvat asa(in caz ca mai are cineva nevoie) din setarile telefonului l-am fortat sa stea in 3G si am dezactivat VoLTE.
Acum urca pana pe la 10-12 mbps. Tot groaznic este dar... macar citesc stirile.

Daca alta cartela Orange in aceeasi locatie functioneaza bine, ar putea fi si cartela, daca este veche.. dar, n-as putea sa spun sigur.. Mi s-a intamplat sa am probleme dar, cartelele erau foarte vechi..

Nu este de la cartela, este vorba de profil de net, te pricopseste cu o limitare și nu mai scapi de ea. Cei care au pus-o, atât de bine, că nu mai reușesc să o dezactiveze.

Si eu sunt din Timisoara si internetul de vreo 2-3 saptamani merge cu aproximativ 2Mbps d&u. Mi-am schimbat si cartela sim. Am vorbit cu cei de la Orange prin aproape toate modalitatiile si raspunsul lor il vedeti in imaginea atasata. Vodafone functioneaza decent in aceste zile pe 4G+.

@dnz si mie mi-au inchis gura cu acelasi lucru. 0.5mb/sec este considerat ca fiind in parametri.

Dar in urma unui comentariu de mai sus, mi-am amintit de vechile timpuri in care trebuia sa faci setarile de mana.
Si am intrat in profile. APN nu il poti modifica, daca nu este cel corect nu se mai conecteaza deloc dar am redenumit profilul din Orange Internet in Orange simplu si am repornit reteaua 4G.
Ghici ce? 120mb/sec!!!!

Sunt ei complet pe dinafara de ceea ce se intampla.

Iti recomand: Daca nu reusesti sub nici o forma, forteaza telefonul sa stea in reteaua 3G. Tot merge mai bine decat cei 2mb din 4G.
Si fa ce am zis mai sus, redenumeste profilul si dezactiveaza orice alta functie mai ai pe acolo, gen VoLTE. Da restart la telefon si fa un speedtest.

P.S. Inca astept un Orange Assistant sa imi raspunda ceva, orice. Dar banuiesc ca trebuie sa fie mai popular threadul sa le atraga atentia.

@Murea se citesc postarile tale stai calm,insa stii cum e,trebuie sa dezbata,superiori etc Cazul tau nu e de noi ci de cavaleria grea. Cand vor gasi o formula te vor contacta.Promit! :)

Mai bine un 3G functional decat un 4G chinuitor si inselator. Dar fiecare alege.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
3
4396 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Trebuie să vină cu soluții alternative serioase, până se rezolvă. Ar putea să-ți ofere, de exemplu, un ruter cu net 4g (cu mulți GB), care să fie prioritizat pe rețea. Părerea mea!

Felicitari Vio,le-ai dat o idee buna,asta cu prioritizatul routerului,evident cu impreuna cu anularea vechiului contract si facut altul nou pe net 4G insa mai mult de 160 GB nu cred ca primeste. Sigur,mai este si acel bonus de 50GB,care adunati pot rezolva problema lucrului de acasa in această perioada.

Sa i se storneze factura cât timp serviciile nu ii funcționează sau înlocuirea acestora pe o perioadă limitată, pana la remedierea internetului fix, internet home 4G nelimitat și funcțional, în același tarif ca cel de Love.

@aMurea, ne pare rău că întâmpini o astfel de problemă, într-adevăr, foarte neplăcută!
Pentru că situația ta este una punctuală care implică analiza contului tău personal Orange și care ține de infrastructura locală, ți-am răspuns în mesaj privat.
Te așteptăm să revii în Comunitate și să ne confirmi când s-a rezolvat.
Mulțumim pentru înțelegere!

Viteza limitată la 2 Mbs în Timișoara, nu este un caz punctual, este întâlnit pe scara larga la nivel național. Poate ar trebui mai multe clarificări din partea Orange, ce se întâmplă de apar astfel de limitari, o explicație.

Sunt probleme cu anumite celule. Culmea, in Timisoara fix cea din centru are probleme. Ieri discutam cu un amic care si el, tot Orange are exact aceleasi simptome si imediat cum iese din raza centrului are viteza foarte buna.
Intre timp, cu problema mea, m-a contactat o doamna care mi-a spus sa imi gasesc rabdarea de a astepta pana la urmatorul termen de solutionare :)
Am rezolvat eu intre timp ceea ce ei nu au putut face.
Am imprumutat un modem de la cineva, am legat un telefon prin tether usb la el si am bagat o cartela VODAFONE in el (yup, i said it) pentru ca nu mai dau nici un ban Orange-ului pana nu imi rezolva situatia.

@Ascary eu am PrePay si este Limitare pe APN net. 1.9 / 1.9 Mbps. Am trimis sesizare la Orange, astept raspuns concret cu cauzele limitarii in Timisoara.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!