Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] De ce nu pot accesa internetul desi azi am incarcat cu 5 euro??

Am dat banii degeaba pe o cartela de reîncărcarea fara ca sa primesc beneficiile promise. Nu am internet deloc pe 4g, nu am 3g, nu am nimic. Oribila situatie :) ms fain orange, mereu mi-am dorit o carantina fara internet

Răspunsuri

Pagina 1 din 3

Nu este vina Orange. Fiind si Duminica traficul este foarte mare acum. Sunt sigur ca o sa primesti toate beneficiile in curand.Este o situatie neplacuta pentru toata lumea,putina rabdare.

Salut! Ai încărcat credit, sau opțiune? Ai făcut încărcare din contul tău, sau prin alta metoda..? Ai incercat să resetezi telefonul? Să înțeleg că nu ai primit nici un mesaj după efectuarea reîncărcării..?

Si screenshot-ul ala trebuia se ne demostreze ce?

La info credit ce informatii primesti?

In alta ordine de idei: De unde ai luat cartela de reinacrcare de 5 euro? Cartela de reincarcare ofera credit curat si trebuie sa activezi tu optiunea dorita in limita creditului disponibil.

Eu pățesc asta de fiecare dată după ce reincarc. Primesc mesajele cum ca am credit, minute, mesaje, internet, dar nu pot sa le folosesc. Mi se intampla asta in primele 48 de ore de cand are loc tranzactia si problema asta mi-a aparut in urma cu vreo 3 luni dar am tot sperat sa se remedieze... sunt trist

La prima vedere, screenshot-ul, demonstrează că datele sunt pornite, dar, nu pare să aibă net.. Si ca tocmai a depus o sesizare la care a dat nota 2..
Eu am avut un telefon care mai rămânea uneori fără net zile întregi, până observam ca nu primesc mail -uri.. Si ii dădeam restart.. tot asa arăta ecranul..
Dacă ai primit resursele si doar netul nu merge, să nu fie si de la telefon..

Vina mea sigur nu e. Nu e nici pentru ca e werkend, pentru ca de ultimele 3 luni incoace, patesc asta mereu. Fiind atat de mare ca orange, as fi vrut sa isi tina promisiunile inca de la inceputul tranzactiei, nu dupa 48 de ore. Am tot dreptul sa fiu revoltat in legatura cu ce se intampla

Noi incercam sa te ajutam. Poți să pui un screen shot cu ultimul mesaj primit de la Orange, prin care ți se confirmă reîncărcarea și resursele..?

Vad ca tu raspunzi doar ce vrei tu si eviti sa raspunzi la intrebarile care ti-au fost adresate de ceilalti colegi!

1. Ai cumparat cartela de reincarcare razuibila?
2. Ai cumparat tichet de reincarcare?
3. Ai reincarcat online?
4. Ai reincarcat direct cu optiune sau credit?
5. Ce informatii primesti de la Info Credit?

@Jay In acel screenshot se vede ca datele sunt active, iar el este deja online ca altfel nu avea cum sa acceseze acel survey!

@FaraUnId, abia am facut ochi, la asta nu m-am gândit :D, ca fiind survey-ul in spate, cumva l-a accesat.. eu am considerat că, dacă lângă semnal nu este acel 4G pe care l-am văzut pe telefonul meu, nu are net..
Probabil are posibilitatea să se conecteze la wi-fi..

Asta e mesajul primit de la la 333, nu mesajul primit după reincarcare! Trimite te rog și ce ai primit după ce ai reîncărcat, mesajul prin care îți confirma faptul că ai reîncărcat.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!