Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] De ce nu pot accesa internetul desi azi am incarcat cu 5 euro??

Am dat banii degeaba pe o cartela de reîncărcarea fara ca sa primesc beneficiile promise. Nu am internet deloc pe 4g, nu am 3g, nu am nimic. Oribila situatie :) ms fain orange, mereu mi-am dorit o carantina fara internet

Răspunsuri

Probabil încă nu a fost finalizată tranzacția.. Cred ca trebuie sa mai ai puțină răbdare.. in weekend au mai fost cazuri..

Nu este vina Orange. Fiind si Duminica traficul este foarte mare acum. Sunt sigur ca o sa primesti toate beneficiile in curand.Este o situatie neplacuta pentru toata lumea,putina rabdare.

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Salut! Ai încărcat credit, sau opțiune? Ai făcut încărcare din contul tău, sau prin alta metoda..? Ai incercat să resetezi telefonul? Să înțeleg că nu ai primit nici un mesaj după efectuarea reîncărcării..?

Si screenshot-ul ala trebuia se ne demostreze ce?

La info credit ce informatii primesti?

In alta ordine de idei: De unde ai luat cartela de reinacrcare de 5 euro? Cartela de reincarcare ofera credit curat si trebuie sa activezi tu optiunea dorita in limita creditului disponibil.

Eu pățesc asta de fiecare dată după ce reincarc. Primesc mesajele cum ca am credit, minute, mesaje, internet, dar nu pot sa le folosesc. Mi se intampla asta in primele 48 de ore de cand are loc tranzactia si problema asta mi-a aparut in urma cu vreo 3 luni dar am tot sperat sa se remedieze... sunt trist

La prima vedere, screenshot-ul, demonstrează că datele sunt pornite, dar, nu pare să aibă net.. Si ca tocmai a depus o sesizare la care a dat nota 2..
Eu am avut un telefon care mai rămânea uneori fără net zile întregi, până observam ca nu primesc mail -uri.. Si ii dădeam restart.. tot asa arăta ecranul..
Dacă ai primit resursele si doar netul nu merge, să nu fie si de la telefon..

Vina mea sigur nu e. Nu e nici pentru ca e werkend, pentru ca de ultimele 3 luni incoace, patesc asta mereu. Fiind atat de mare ca orange, as fi vrut sa isi tina promisiunile inca de la inceputul tranzactiei, nu dupa 48 de ore. Am tot dreptul sa fiu revoltat in legatura cu ce se intampla

Noi incercam sa te ajutam. Poți să pui un screen shot cu ultimul mesaj primit de la Orange, prin care ți se confirmă reîncărcarea și resursele..?

Vad ca tu raspunzi doar ce vrei tu si eviti sa raspunzi la intrebarile care ti-au fost adresate de ceilalti colegi!

1. Ai cumparat cartela de reincarcare razuibila?
2. Ai cumparat tichet de reincarcare?
3. Ai reincarcat online?
4. Ai reincarcat direct cu optiune sau credit?
5. Ce informatii primesti de la Info Credit?

@Jay In acel screenshot se vede ca datele sunt active, iar el este deja online ca altfel nu avea cum sa acceseze acel survey!

@FaraUnId, abia am facut ochi, la asta nu m-am gândit :D, ca fiind survey-ul in spate, cumva l-a accesat.. eu am considerat că, dacă lângă semnal nu este acel 4G pe care l-am văzut pe telefonul meu, nu are net..
Probabil are posibilitatea să se conecteze la wi-fi..

Asta e mesajul primit de la la 333, nu mesajul primit după reincarcare! Trimite te rog și ce ai primit după ce ai reîncărcat, mesajul prin care îți confirma faptul că ai reîncărcat.

Hai sa stabilim cateva principii aici:

PRINCIPUL 1. Daca vrei sa fii ajutat colaboreaza si raspunse la intebarile care ti-au fost deja adresate de restul colegilor care si-au rapit din timpul lor in incercarea de a te ajuta!

PRINCIPUL 2. "Vina mea sigur nu e." -> Nu a spus nimeni ca este vina ta. Avem nevoie de mai multe informatii.

PRINICPUL 3. "Mi se intampla asta in primele 48 de ore de cand are loc tranzactia si problema asta mi-a aparut in urma cu vreo 3 luni dsr am tot sperat sa se remedieze... sunt trist" -> Si in tot acest timp de 3 luni ai incercat sa contactezi operatorul si sa-i semnalezi problema? Daca da, ce raspuns ai primit?

Am cumpărat reîcarcarea online, de pe site-u orange. Optiune de 5 euro. Am incercat si sa resetez telefonul, nu functioneaza.
Ah da, si nu stiu nici cum sa dezactivez optiunea legata de suporteri steaua. Dar asta ar fi o mica problema in comparatie cu cea de care ma plang acum

Am sunat o dată la servicii clienți, după ce am așteptat 5 sau 10 minute, mi-a răspuns o tipă care a zis ca se fac lucrari la retea si ca de asta mi se intampla ce mi se intampla si ca nu are ce face.

După cîte se pare resurse ai pentru net însă creditul e zero . De obicei cei de la Orange sunt serioși și rareori se întîmplă să fie probleme. Bonusul îl poți folosi dacă ai credit sau o opțiune de minim 5€, dacă zici că ai încărcat trebuia să-ți vină mesajul de confirmare. Dacă acel mesaj nu a apărut sunt 2 posibilități:
1. Un blocaj în sistem;)
2. Ai încărcat din greșeală alt număr.
Pentru mai multe lămuriri verifică dacă ai încărcat numărul care trebuia. Succes;))

E imposibil sa luăm in calcul faptul ca am incarcat un alt numar, fiindca am toate datele salvate din datie anterioare in care am tot reincarcat online. Nu am introdus nimic nou. Am primit si mail cu confirmarea :). Si daca e un blocaj in sistem, cum sa il il blochez? Si de ce se intampla mereu asta atunci cand imi reincarc cartela online? Not fair at all. Eu pierd o zi intreaga fara sa primesc din promisiunea facuta de oferta orange

@Andrei, sunt deschise multe subiecte in comunitate si, poți găsi si informații care te intereseaza, scriind 1-2 cuvinte cheie in spatiul de sus "cauta in comunitate"
În cazul acesta, cu optiunea suporter.. iti atașez 2 capturi.. cautare si răspuns.. poate iti va folosi si alta data..

Ce pagina de internet nu poti accesa?

Ti-ai reicarcat contul online. Asta inseamna ca ai internet ca altfel nu puteai accesa online-ul.
In primul screenshot esti conectat la internet, ca altfel nu puteai accesa acel survey.
Te-ai facut cont pe comunitate.orange.ro, ai postat o intrebare, incarci screenshot-uri si oferi raspunsuri. Pentru toate astea ai nevoie de internet.

In prima postare spui ca "Am dat banii degeaba pe o cartela de reîncărcarea fara ca sa primesc beneficiile promise" pentru ca mai apoi sa spui Mesajele care confirmă că am mesaje, internet, minute, si screenshot-ul care le infirmă afirmația"

Ce anume infirma screenshot-ul ala ca scrie destul de clar acolo: Ai 5GB + 50GB bonus si ai mai primit 100GB la reincarcarea din online.

In screenshot-ul efectuat la ora 1:33PM aveai 1000 minute, iar in screenshot-ul efectuat la ora 4:46PM mai aveai 900 minute. Asta inseamna ca resursele ti-au fost alocate pe cont si se consuma din ele.

Dacă nu ai primit confirmarea de la Orange printr-un sms că numărul respectiv a fost /va fi încărcat cu opțiune /credit ,înseamnă că undeva se blochează, unde ? numai tu poți verifica;)
Dacă zici că nu e pentru prima dată , deja ar fi trebuit să fi rezolvat ptoblema sunînd la relația clienți. Si mîine este o nouă zi , cu calm și bunăvoință se vor rezolva toate. Tristețea și supărarea nu duc la nici un rezultat. Toate cele bune și o seară plăcută;)))

Am nevoie de internet in seara asta. Probabil ati facut voi ceva, am primit h+ ... macar merge... doar ca dureaza 5 minute ca sa se trimita un mesaj sau sa se incarce o pagina... macar acum, dupa ce m-ati ajutat voi cumva, merge, doar ca e H+

Probabil și sistemul este încărcat la maxim .Va trebi să fi calm că totul se rezolvă. Totuși mîine încearcă să contactezi un operator și săi explici situația ,pentru a nu se mai întîmpla astfel de probleme .Succes!)))

Da, aveam internet de la Wi Fi, dar nu pot sa il iau mereu cu mine, si nu trebuie sa iti dau explicatii in legatura cu asta. Prin simplul fapt ca am wi fi, nu e un argument pentru care nu trebuie sa ma ajutati. E ca si cum as avea o masina functionabila, imi cumpar o a doua masina de la voi, primind promisiunile cum ca ea e in stare perfecta si primesc ce vreau e la ea, si pe cand sa imi fac treaba cu ea, observ ca nu functioneaza, iar raspunsul dumneavoastra: oricum mai aveti o alta masina acasa. Exact asa e:). Am platit pentru optiunea de 5 euro, astept beneficiile pentru care am platit, indiferent daca am alte posibilitati de a intra pe internet sau nu. Am nevoie de 4g si de respectarea promisiunilor pe care orange le face legate de tranzactii. Astept ca nevoile sa imi fie satisfacut avand in vedere faptul ca am acjizitionat un serviciu de la dumneavoastra, despre asta e vorba. Prin simplul fapt ca optiunra trebuie sa fie valabila 30 de zile, iar mie imi e valabila doar 29 de zile, mi se pare ca o parte nu respecta regulile contractului, eu am platit pentru toate zilele, nu doar 29. :) si ma astept ca serviciul sa il primesc in mod automat, rapid, imediat dupa ce plata a avut loc. Despre asta e vorba, de asta ma frustrez asa. Am tot inghitit faptul ca situatia s-a repetat de cateva ori, dar nu pot s-o las asa la nesfarsit. :)

Doar ca sa fie clar, ca vad ca nu s-a inteles, am intrat de pe wi fi ca sa raspund acelui survey, si ca sa ma cert aici cu voi in speranta ca nevoile imi vor fi satisfacute si ca voi primi niste scuze impreuna cu asigurarea ca o situatie similara nu se va mai repeta in viitor. Sunt client orange de cel putin 10 ani, cel puțin de pe cartela principala, dar am mai avut si altele tot la orange pentru perioade mai scurte. Cu toate acestea, daca situatia va continua, voi fi nevoit sa aleg o alta rețea care sa imi satisfaca nevoile, rapid si eficient :) (si la acelasi pret)

Înțeleg și că situația asta nu face parte dintr-un plan diabolic de creat pentru a nemulțumi clienții și că voi încercați doar să ajuțați, împreună cu și pentru comunitate, doar că aveam mare nevoie de 4g și nu am putut să îl folosesc. Merci de ajutor și cya later (cel mai probabil, încarcarea viitoare)

Ok, încearcă să oprești setările 4G, și să le pornești din nou. S-ar putea sa ai nevoie de un update la telefon, sau ultimul update sa nu se fi făcut. Intra la setările telefonului, setări 3G/ 4G, vezi daca nu sunt oprite, sau oprește și porneste din nou.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!