Întrebare cu răspuns(uri)

Portarea de la cartela Telekom la Orange in perioada COVID

Se poate face portarea unui nr de telefon de pe cartela Telekom, la Orange, cartela sau abonament yoxo fara a merge in magazin orange, in perioada aceasta, cand bantuie virudul COVID, si cand situatia e cam aiurea?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Din păcate, momentan nu avem un flux online de portare. Aveți posibilitatea de a înregistra cererile de portare doar in shop-urile Orange sau magazinele partenere care sunt în prezent deschise.
În cazul în care nu vă puteți deplasa în magazin, recomandarea noastră este să așteptați ca situația să revină la normal și restricțiile de izolare socială să fie ridicate.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (7)

Da (6)

46%

6 membri au votat cu DA

7 membri au votat cu NU

46% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut! Din ce știu eu, trebuie sa mergi într-un magazin, pentru a-ți lua cartela cu acel numar provizoriu. Poți încerca să apelezi serviciul clienti, pentru a vedea dacă îți poate fi trimisa prin posta, printr-un mail la serviciul.clienti@orange.ro sau chat Djingo.

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

In aceasta perioadă portarea ar trebui sa se faca exclusiv online cu conditia ca toti operatorii sa agreeze aceasta practica. SIM-ul se poate primi acasa prin curier.

Trebuie sa te deplasezi intr-un magazin avand la tine actul de identitate si SIM-ul pe care intentionezi sa-l portezi, deoarece trebuie depusa si semnata o cerere care poate fi descarcata si de site-ul ANCOM, la adresa http://portabilitate.ro/docs/cerere%20de%20portare.pdf

Ma rog, tu doar o semnezi ca de completat se ocupa cei din magazin. Plus de asta trebuie sa demonstrezi faptul ca tu esti titularul acelui nr de telefon care urmeaza a fi portat.

La portarile pe care le-am facut, am primit prin curier sim-urile, eu fiind deja client Orange.. însă, eu am portat abonamente..
Asa cum spui si tu, având în vedere situația actuală, cand se încearcă evitarea interactionarii directe, cred ca este posibil să-ți fie trimisă prin curier.. contra-cost.. însă numai Orange poate sa-ti spuna exact..

O poți face doar la prepay pentru portarea online. Dacă ai abonament va trebui să mergi la un magazin Orange. In această perioadă depinde chiar și de operatori dacă sunt de acord cu portarea. Cel mai bine e să suni la relația cu clienți și ei te vor informa mult mai detaliat, cum poți proceda. Mult succes!!)).

Salut,
Abonamentul Yoxo este disponibil momentan doar pentru clientii Orange, abonati sau utilizatori cartela PrePay, exclusiv in aplicatia mobila dedicata, pentru iOS sau Android.
O zi buna.

@Bibanu78, momentan nu se poate face portarea direct în Yoxo. Deci este necesară întâi portarea la un prepay Orange și apoi migrarea către Yoxo din aplicație.

Salut, ma aflu si eu in aceeasi situatie de a porta 2 numere Telekom care sunt PrePay la cartela Orange in prima faza. Din discutiile de pe Chat unul zice ca s-ar putea face, altul zice ca momentan aceasta optiune nu este disponibila. Stiu, se semneaza doar un singur act, dar chiar si asa expunerea intr-un Shop Orange o consider inutila pentru cateva date pe care le poti transmite pe mail, serie sim, carte de identitate etc. avand in vedere contextul actual din tara, plus ce ar trebui sa scriu pe declaratia pe proprie raspundere? Merg la Orange sa imi portez numarul? Pentru mine personal primul Orange Shop e la 7 km.

rmg21
rmg21

rmg21

User level
Nivel
0
16 / 100
puncte
Custom field 2
rmg21

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!