Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Această întrebare nu a fost actualizată în ultimele 24 de luni, de aceea conținutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.
Întrebare fară răspuns
Bună ziua! Dețin acest smart tv , PHILIPS 43PUS7304/12, iar recent am optat pentru un abonament la orange prin satelit. Si gandindu-ma la cardul ci, fiindcă ma ajută să păstrez telecomanda originală si e si mai estetic. Dar, din pacate acest card ci nu funcționează, în seara aceasta am instalat programele, iar la următoarea pornire a televizorului nu mai era nimic salvat.
Aveti vreo rezolvare ? Sa cumpăr un alt slot de card ci sau ce pot face ?
Răspunsuri
Pagina 2 din 3
Cred ca am facut tot ce se poate face .... Si revenire la setările din fabrica si actualizări si pus programele manual, setate la favorite , cred ca tot ...Am cautat si am incercat mai toate posibilele variante pentru a nu ajunge la reciver in anul 2020 si la un tv nu chiar prostut
Sincer, și pe mine mă frustrează situațiile de genul acesta. Televizorul nu este rău deloc. Toată speranța ta rămâne la furnizorul de servicii. Să găsească o soluție în viitor.
Bafta !
Da... sper ca va fi o soluție si la mine curând. Multă baftă si tie. Te salut!
Și eu aș fi vrut să am CI+, dar am abandonat ideea și folosesc receiver.
Poate vor fi mai accesibile si aceste carduri ci+
Păi instalatorul îți dă ceea ce dorești, adică acest card sau receiver. Din păcate, acest card nu este compatibil cu multe tv-uri, iar chiar dacă este, în multe cazuri e greu de configurat.
Marius, de 4 zile ma chinui cu un Philips Amblight 55OLED854/12, luat de pe Altex, resigilat, stare super la 4100RON in loc de 7000 unul "nou". Vede si merge inuman de bine. Am acasa satelit Orange, cu CI card, iar pe LG si SONY care le am, merge brici. Pe Philipsul nou, nu gaseste satelitul ASTRA 5B, doar ASTRA 5E. Gaseste intr-un final canalele si pot instala. DAR LA FEL, de seara pana dimineata, la repornire, canalele sunt acolo, dar NU MAI VEDE SATELITUL. Trebuie de cateva ori sa intru prin setari pana reuseste sa vada din nou satelitul si sa pot rescana canalele. Sunat Orange, vorbit cu tehnicianul "de pe teren" (nu a mai venit pt ca-i spusesem ca am gasit canalele, dar a 2-a zi dimineata a venit surpriza sa nu mai vada satelitul), a spus ca da, sunt probleme cu Philips-urile, la multe are aceasta problema. Poate doar cu receiver de la ei, alta varianta nu cred ca va merge daca vreau sa-l pastrez. E frustrant rau de tot. Maine il chem sa vina, sa vedem cum rezolvam.
Marius, pana la urma cum ai rezolvat problema? Chiar nu as returna televizorul, e beton, dar mai am 9 zile sa pot face asta la Altex, si a fost destul de tricky de montat pe perete, daramite sa-l impachetez la loc... mi-este groaza.
Chiar sunt și eu curios dacă a reușit să-l facă!
Salutaree. Ma bucur pentru tine ca ai reusit sa achiziționezi acel super tv OLED!! Si la un pret super tare.
Nu mai zic si eu iar ca acelasi satelit nu mi-l găsește ... Nu am gasit inca o soluție... o soluție momentan nu cred ca exista pentru ele , daca vor face un update cei de la orange la aceste ci+.uri atunci poate vor reuși si tv.urile noastre sa găsească satelitul de la orange.... culmea e faptul că alți sateliți de la alte rețele ii găsește, dar acesta de la orange nu,why!?..... Si da , am pus decodor prin urmare , folosesc o singură telecomandă pentru canale ,dar pentru a intra si pe youtube sau alte aplicatii trebuie folosita cea a tv.ului!
Pot sa-i dau si cateva minusuri acestui tv... unul ar fi sistemul audio iritant fata de un lg pe care îl mai am , bleeding, putin,dar este.... Am făcut si retur, dar toate vin cu el.... Si altul e problema Philips ,SATELITUL ASTRA 5B
Al tau nu are bleeding sigur,fiindcă e oled si este alta tehnologie de iluminare,dar sistemul audio cum ti se pare in comparație cu celelalte tv. uri?
Te salut domnule, si eu am ajuns la concluzia ca doar cu receiver separat va functiona, oricum azi sun din nou tehnicianul care trebuia sa vina vineri si i-am spus sa nu vina, ca gasisem canalale. Ciudat e ca am gasit canalele si pe ASTRA 19.2... Dar a mers la orele 14 cand iar cautam canale, iar seara and am dat drumul din nou, nu le mai vedea. La fel ca pe ASTRA 5E.
Referitor la TV, fata de LG-ul LED anterior (de vreo 5 ani cu WebOS) mi se pare un pas mare. Pe cananlele unde semnalul nu e HD, e cam... dar de la 720p in sus e super. Acum 5 ani am optat pt Orange pt ca aveau cele mai multe canale HD, neavavnd in zona mea provider de TV pe cablu sau fibra. Ca sunet mi se pare ok, ce sa zic, la mine e in dormitor, deci nu folosesc sunetul prea tare. Revin cu Update dupa ce ma mai "cert" cu cei de la Orange.
Oricum, dacă nu va merge cu cam, tot receiver vă va pune.
Din pacate doar cu receiver s-a rezolvat, noroc ca-l pot ascunde cat de cat in spatele TV-ului, preia semnalul de la telecomanda. A zis nenea de la tehnic, tocmai venea de la un alt Philips care nu se impaca cu CAM-urile Orange. Pacat, prefer sa pastrez TV-ul decat sa iau altul doar pt a se impaca cu CAM-urile Orange. Sanatate tuturor!
Adrian incearca sa asociezi receptorul cu televizorul ca sa folosesti o singură telecomandă.
Nicio întrebare similară
Marius_38 a răspuns
Ascary a răspuns
Vio73 a răspuns
Ascary a răspuns
Vio73 a răspuns
adrianunc a răspuns
Ascary a răspuns
adrianunc a răspuns
Vio73 a răspuns
adrianunc a răspuns
Marius_38 a răspuns
Marius_38 a răspuns
Vio73 a răspuns
adrianunc a răspuns
adrianunc a răspuns
Vio73 a răspuns
Marius_38 a răspuns
Vio73 a răspuns
Marius_38 a răspuns
Bogdan_23 a răspuns
Marius_38 a răspuns
Bogdan_23 a răspuns
Marius_38 a răspuns
Bogdan_23 a răspuns
Marius_38 a răspuns
DanielaH a răspuns
Vio73 a răspuns
Marius_38 a răspuns
Ascary a răspuns
Marius_38 a răspuns
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.