Întrebare fară răspuns

Câți bani primești de fapt înapoi la Yoxo?

Dacă ai de exemplu un abonament yoxo de 30 lei cu 20GB incluși și nu consumi într-o lună net deloc, câți bani primești înapoi?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 4

Primești contravaloarea netului neconsumat. Acea contravaloare e stabilită de Orange, după un algoritm. In cazul tau, toți banii pentru net, care pot fi folosiți ca discount pentru plata abonamentului pe luna viitoare.

Mi-e greu sa cred ca nu vei consuma nimic..
Cred ca 30 de lei este minimul.. Nu cred ca primești ceva inapoi.. poate la opțiunile pe care le adaugi sau la valorile mai mari de abonament...

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Net voi consuma ocazional, pentru că nu va fi orange cartela principală. Vreau s-o folosesc ca rezervă pentru zonele unde nu am semnal în alte rețele. Mă interesează să știu exact câți bani primesc înapoi, nu algoritmi fantasmagorici. Într-un final: cât costă netul și cât costă minutele? 1+1=2

Nu-mi amintesc să fi văzut vreo informație referitoare la o sumă, procent, etc pe site..
Poate intervine un reprezentant să ne spună..
Însă, dacă vrei să afli exact, poți face un test.. si, dacă nu ești mulțumit de rezultat, după o lună renunți..
Asa aflăm si noi mai multe despre acest produs nou.. În urma feedback-urilor poate se îmbunătățește pe unde este nevoie.. :)
https://www.orange.ro/yoxo/

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Pentru că este abonament nou lansat, nu poate să ne lămurească decât un moderator. Eu pot doar sa estimez că din 30 de lei cu TVA inclus, internetul (20GB) este egal cu o sumă de 15 lei (adică jumătate), TVA inclus, restul fiind pentru minute și sms naționale. Este doar estimarea mea....

Sunt două metode prin care poți primi banii înapoi:
1. Sub formă de reducere la următoarea factură sau
2.Direct pe cardul bancar înregistrat în aplicația Yoxo, dacă alegi să închizi abonamentul.

La sfârșitul fiecărui ciclu de facturare, de 30 de zile, se vor calcula automat GB întregi neconsumați din luna anterioară, fără să mai fie nevoie de alte acțiuni din partea ta.

Acestea sunt singurele informatii publicate de Orange. Sincer, nu inteleg de ce fac experimente si lanseaza pe piata un produs incomplet si care nu a fost suficient testat ?!?!?!?

Puteau sa alega cativa testeri din randul comunitatii si bazat pe experienta lor de utilizare sa perfectioneze produsul inainte de a-l arunca in piata.

Inainte de a lansa un produs / serviciu in faza comerciala, procedurile sunt urmatoare:

FAZA 1. Beta test in grupul celor care dezvolta si implementeaza programul / aplicatia

  • remediere probleme identificate

FAZA 2. Test intern in cadrul companiei printre angajati

  • preluat feedbak si remediat problemele descoperite impeuna cu echipa de dezvoltatori

FAZA 3. Un beta test cu publicul in format restrans

  • preluat feedback si idei de imbunatire, transmise catre dezvoltatori si finisat produsul

FAZA 4. Lansarea comerciala in faza beta

  • preluat feedback si remedierea prblemelor semnalate si a ideilor de imbunatare

FAZA 5. Actualizarea produsului prin corectarea erorilor semnalate si implementarea ideilor de imbunatatire.

  • preluare feedback si imbunatatire constanta

Nu stiu de ce, dar Orange lasa senzatia ca a trecut de a Faza 1 direct la Faza 4....

Repet - Puteau selecta cativa testeri din cadrul comunitatii, persoane carora sa le puna la dispozitie un SIM de test, iar acestia sa se joace cu acest Yoxo sub diferite forme, dupa care ofereau feedback. In urma feedback-ului Orange "slefuia" produsul si in acest fel foarte multe din intrebarile si neclaritatile legate de acest Yoxo in randul comunitatii aveau deja rezolvare.

Eu sunt de acord cu ideile lui @FaraUnID. Ar fi trebuit testat mai in detaliu si apoi lansat.
Oricum la intrebarea lui @wolfy75 doar un angajat Orange poate oferi informatii exacte. Degeaba ne dam noi cu presupusul. Logica noastra poate sa nu fie si logica lor. ;)

Eu cred că e bine că s-a venit cu ceva inovativ, adaptabil la timpurile de acum. Cred că orice este perfectibil și am văzut că există receptivitate în ceea ce privește aspectele semnalate. Că sunt și nemulțumiți în general, e un lucru normal, mai ales că unii sunt dispuși să critice orice, din orice motive știute sau închipuite. Concret, la întebarea colegului, și eu cred că trebuie un răspuns avizat!

Inovativ !?!?!?!?!?

Yoxo NU este un produs inovativ din simplu fapt ca asa ceva exista deja sun forma:

Cum am spus-o si pe topicul decicat, acest yoxo se vrea a fi o combinatie intre Configurator Orange Young + Orange Me Start + PrePay dar care nu are beneficiile nici unuia din pachetele mentionate anterior.

Prin urmare, unde-i inovatia?

Acest "abonament" este ca Google Fi. La fel funtioneaza ambele. Returneaza valoarea GB neconsumat + poti sa-ti gestionezi abonamentul doar din aplicatie.

Tocmai pentru că el combină ceva, din acest motiv mi se pare ceva nou. Eu cred că e bine pentru că e o paletă mai variată și ai de unde alege! Sigur, e doar o părere.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!