Întrebare fară răspuns

YOXO: eroare scanare CI

Salut!

Incerc sa-mi fac un abonament Yoxo,toate bune si frumoase..ajung in pasul cand trebuie sa scanez CI-ul si supriza,da eroare.
Am atins numarul maxim de incercari si nu mai pot sa-l scanez.

Cum pot rezolva?

Nimcid25
Nimcid25

Nimcid25

User level
Nivel
1
219 / 750
puncte
Custom field 2
Nimcid25
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Îmi pare rău! Cine știe, poate nu e totul pus la punct așa cum ar trebui. Mai încearcă sau ia legătura cu ei prin My Orange, secțiunea Contact sau Chat Djingo. Succes!

Mulțumesc,aștept cu nerăbdare rezolvarea!

Nimcid25
Nimcid25

Nimcid25

User level
Nivel
1
219 / 750
puncte
Custom field 2
Nimcid25

Recomandarea noastră este să vă asigurați că nu suprapuneți CI-ul peste alte documente și ca nu bate lumina prea tare. Vom reveni cu informații.

Am încercat de mii de ori. Degeaba.

Nimcid25
Nimcid25

Nimcid25

User level
Nivel
1
219 / 750
puncte
Custom field 2
Nimcid25

Înca așteptăm...

Nimcid25
Nimcid25

Nimcid25

User level
Nivel
1
219 / 750
puncte
Custom field 2
Nimcid25

Salut, Nimcid25!
Echipa noastră tehnică a remediat problema scanării cărții de identitate.
Te rugăm să intri din nou în aplicație pentru a reîncerca. Te așteptăm cu feedback. Mulțumim!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!