Întrebare cu răspuns(uri)

Se ofera puncte Thank You la abonamentele YOXO?

Daca spre exemplu doresc sa trec abonamentul actual pe YoXO, ce se intampla cu punctele mele Thank You? Le voi pierde? Sau se aloca in continuare in functie de valoarea facturii?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Dacă solicitarea ta de migrare a abonamentului existent este validată (nu se află sub perioadă contractuală), vei putea trece la pasul următor.
Atenție! Punctele tale Orange Thank You nu vor mai fi disponibile începând cu data de la care se va activa noul abonament Yoxo. Dacă mai ai un număr Orange pe cont, punctele OTY disponibile vor fi transferate pe acesta. Dacă nu, ele se vor pierde. Află aici cum poți verifica cate puncte Thank You ai acumulat
Sursa: https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-imi-schimb-abonamen...

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (4)

100%

4 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Nu cred că le pierzi, deoarece nu se închide contul de client, probabil vei putea achiziționa în continuare accesorii.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Cred că se va continua această întrebare pe topicul precedent...

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

Normal, nu ar avea de ce să se piardă!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Punctele se pierd dacă renunți la abonament, deci lipsa continuității le anulează, iar acest abonament iti ofera libertatea de a face ce vrei si perioada minima de contract este de 30 de zile, apoi poți face o schimbare.. deci nu cred ca se dau puncte..

Salut,

 

Pierzi punctele Thank You, intr-adevar. Dar daca mai ai un abonament pe acel cont si treci doar unul dintre numere pe Yoxo, punctele tale se pastreaza.

Salut Ioana,
Extrag din context un mesaj interesant: "daca mai ai un abonament pe acel cont si treci doar unul dintre numere pe Yoxo". Cand am activat Yoxo tin minte ca am citit ca nu pot avea mai mult de un abonament de acest tip pe cont. Sunt confuz: pot sa trec doua sau mai multe abonamente din contul meu de client pe Yoxo sau momentan limitarea de un singur abonament persista?
Iti multumesc.

Trixen
Trixen

Trixen

User level
Nivel
2
987 / 2000
puncte
Custom field 2
Trixen

Buna intrebare... Eu cred ca poti avea un singur abonament pe acelasi cont, dar, probabil poti face un alt cont pentru a administra un alt abonament YOXO.. insa, daca nu ramane niciun abonament din cele vechi se pierd punctele ty..

Cu siguranță îți poți crea un alt cont și asocia la el un alt abonament de acest tip.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Da. Dacă îți faci două abonamente de acest tip.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

@Trixen, momentan poți administra un singur abonament Yoxo per cont Orange. Asta nu inseamnă ca nu poți avea mai multe abonamente Yoxo, doar ca nu pe acelasi cont; ele vor fi pe conturi diferite.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!