Întrebare fară răspuns

Ce este Yoxo?

Yoxo este un abonament 100% digital care permite personalizarea pachetului de resurse, exact așa cum își dorește clientul. Această soluție poate fi achiziționată din aplicația Yoxo și, pentru început, este dedicată doar clienților Orange (persoane fizice care au PrePay sau abonați în afara perioadei contractuale).

 

Beneficii Yoxo:

  • Abonament 100% digital, administrat de pe telefonul tău mobil.
  • Nu ai limită contractuală.
  • Primești banii înapoi pentru netul neconsumat.
  • Internet configurabil în fiecare lună.
  • Nelimitat minute și SMS-uri naționale.
  • Roaming SEE configurabil de la o lună la alta.
  • Control al costurilor: fără surprize neplăcute la finalul lunii.

 

Aici aveți mai multe detalii generale: https://www.yoxo.ro/

Și aici este secțiunea de FAQ: https://www.yoxo.ro/help/despre-yoxo/

Descarcă din Play Store (Android)

Descarcă din AppStore (iOS)

 

Văzând aceste beneficii, la prima vedere, ce părere aveți despre Yoxo?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 3 din 9

Salut, urmarim cu interes comentariile voastre si sugestiile. Multumim pentru idei!

 

O sa incerc sa vin cu cateva raspunsuri:

 

1. Ce se intampla daca intr-o luna nu consum tot netul?

Iti dam banii inapoi pentru GB neconsumati la finalul lunii (indiferent daca sunt din abonament sau optiuni cumparate ulterior), sub forma de reducere pe factura urmatoare de abonament sau direct pe card, daca alegi sa inchizi abonamentul.

 

2. Cate numere Yoxo pot administra pe un cont Orange?

Momentan poti administra un singur abonament Yoxo per cont Orange. Asta nu inseamna ca nu poti avea mai multe abonamente Yoxo, doar ca nu pe acelasi cont

 

3. Ce se intampla la inceputul lunii urmatoare dpdv factura/inchidere abonament?

Abonamentul isi continua "viata" sa linistita si la fiecare 30 de zile va trage automat bani de pe cardul bancar declarat in aplicatie. Asta daca nu alegi sa inchizi. Deci trebuie doar sa ai bani pe card. Este pe principiul in care functioneaza si alte servicii complet digitale in piata, pe care poate le utilizati. 

 

 

4. Cand pot sa il inchid? Oricand.

 

5. Ce se intampla daca inchid abonamentul?

Ai 3 optiuni: treci pe o cartela prepay, treci pe un abonament Orange sau renunti la numar. O sa vezi aceste optiuni din momentul in care activezi abonamentul pe un numar.

Deci, să înțeleg că-i musai să ai un card bancar cu bani pe el pentru a putea plăti abonamentul? nu se poate plăti și prin zebrapay/payzone/paypoint cu numărul respectiv?

Hai ca m-am "jucat" si mi-am trecut unul din abonamente pe Yoxo. De ce? Pentru ca am un abonament de 9 euro pe care vreau sa il scad la ceva mai mic. Este un abonament folosit de mama mea, iar netul se pierde. Mama trimite mesaje si suna, insa nu prea ii place sa stea pe net si atunci cand o face este acasa in general (Wi-Fi).

Procesul a fost simplu: am selectat numarul, am bagat codul primit prin SMS, am ales cea mai ieftina varianta (cea de 20GB), am bagat cardul, mi-am scanat buletinul si am dat accept. Abonamentul iese din perioada minima contractuala in aprilie, iar acest lucru mi-a fost adus la cunostinta (si da, am fost lasat sa activez Yoxo incepand cu prima zi "libera de contract"). Am citit ca urmeaza sa raman fara semnal la 23:15 in ultima zi de abonament actual si ca va trebui sa repornesc telefonul cand se intampla asta. Pare simplu.

 

Feedback-ul meu este in felul urmator:

 

1. Partile bune:

- activare facila

- plan tarifar simplu: totul nelimitat, diferenta apare la roaming si la volumul de date inclus

- pot trece de la "am nevoie de roaming acum" la "nu am nevoie de roaming" fara sa ma complic cu schimbarea abonamentului la ceva permanent mai scump

- este usor de limitat consumul suplimentar (ideal pentru copii, de exemplu; unul din motivele pentru care am ales sa imi tin copiii pe PrePay a fost exact imposibilitatea de a plati pe factura)

 

2. Partile rele:

- nu pot alege variante mai ieftine, fara date

- vreau sa platesc utilizand unul din celelalte numere de sub contul meu. Fix cum fac o reincarcare la PrePay.

- solutia pentru a putea plati prin SMS nu este eleganta. Nu imi place ideea de a incarca anticipat cu credit in ideea ca poate candva il voi folosi. As prefera sa imi fie debitat direct cardul. As prefera si mai mult sa imi apara pe factura aferenta altui numar :)

- daca abonamentul mi se activeaza abia la mijloc de aprilie, de ce am fost taxat acum pentru activare?

- trebuie sa fiu deja client PrePay sau sa am un abonament. Inteleg motivul tehnic (imi trebuie o cartela SIM), dar as prefera sa am si o a treia varianta, aceea de a cumpara un abonament Yoxo nou si a primi o cartela SIM dintr-un shop sau prin curier.

 

3. Partile neclare:

- punctele Orange Thank You inteleg ca se pierd odata cu trecerea la Yoxo. Nu mi-e clar ce se intampla cu punctele mele in contextul in care am si alte abonamente active.

- inteleg ca pot "opri" abonamentul acesta de maxim 3 ori pe an. Asta inseamna ca pot trece la PrePay si inapoi de 3 ori pe an?

- daca am ales varianta de 30 de lei (minim posibil) si nu consum deloc internet, voi primi o parte din bani inapoi sub forma de discount la urmatorul ciclu de facturare? Daca da - cat? Daca nu, m-as astepta sa fie o steluta pe undeva care sa specifice acest scenariu.

- in cazul unui abonament clasic stiu cum trebuie procedat pentru schimbarea de titular. In cazul acestui abonament cum ar trebui sa procedez pentru a-l scoate de sub contul sotiei si a-l trece pe numele meu?

- nu imi este clar in ce masura este afectata "vechimea" mea in retea - sa ma astept sa pierd beneficiile de vechime odata cu trecerea la Yoxo? Sau daca am 8GB lunar acum ca bonus de vechime acest bonus va continua sa se aplice? Dar daca revin la abonament clasic peste un an ce se intampla cu bonusul pentru vechime pe care il am acum?

- ce se intampla daca nu am bani in cont la urmatoarea debitare a cardului? Inteleg, 2 zile. Dar dupa 2 zile pierd numarul? Ar fi foarte riscant pentru mine si as alege sa renunt la serviciu inainte de activare. Nu atat ca nu voi face plata (in 15+ ani de zile cred ca o singura data am intarziat cateva zile), ci din principiu.

- in ce masura pot combina un Yoxo cu alte abonamente (gen: Orange Family, cu abonamente de date si abonamente de voce)?

Din cîte am înțeles se mai lucrează la acest proiect. Cînd totul va fi gata vom vedea cum se procedează și care vor fi costurile, convenabile sau nu. Ideea este interesantă pentru început, să vedem spre final cum va fi.

Aș mai vrea să întreb câte ceva:
-acest tip de abonament poate face parte din pachetele Love și Family?
-dacă îl configurezi pentru prima oară, de unde iei sim-ul?
Mulțumesc!

@vio73
Din cate am inteles, ca sa-l poti configura trebuie sa fii client PrePay sau sa ai un abonament (iesit din perioada contractuala) ca sa poti beneficia de un abonament Yoxo. Ca urma, asta implica sa detii tu acel SIM.

Cumperi un Prepay Vio :)
Sau un telefon cu e-sim.

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Minune mare si extaziati ... garla. Totusi am remarcat doua exceptii: FaraUnID, respectiv Trixen. Respect dragilor.
Acum pentru restul: 30 de lei (adica 6 euro) pentru asa ceva si valabil doar 30 de zile??? Pai asa ceva pot avea pe prepay oricand si pe abonament puteam sa am si mai mult. Bonificatii asemeni celor care se dau doar daca incarci cu valori astronomice?? Regret draga ORANGE, ca sa nu lungesc povestea, dar e doar o varianta de prepay oferita celor cu abonament expirat imbracata intr-o haina care sa nu semene a "surprize-surprize".
Personal, de trei luni de zile cu doar 2 euro oferiti ORANGE-ului pana acum eu ma simt excelent si am vorbit de pe telefon apeland aproape zilnic chiar cu numarul orange fara sa am nevoie de resurse achizitionate in prealabil.
.
Recomandare pentru Orange: Gandeste-te si la cei care au nevoie de valabilitate, chiar daca aceia nu au acces la "bonificatiile" mascate, active doar pentru cei care incarca cu 40-50 de lei lunar sau au abonamente similare. Resursa financiara e la mare cautare in astfel de vremuri si te inteleg. Dar, mai ales pentru un izolat la domiciliu (cum vom ajunge toti destul de repede), un abonament mobil la un tarif cat internetul fix si servicii TV la un loc este cam batator la... obraz.
@Ascary: Bine spuneai cand te gandeai cu a ta gura "aurita": "Ce surprize ne pregateste Orange de Paste"?

Salut tuturor!

Ne bucură interesul și curiozitatea voastră pentru Yoxo.

 

Pentru a răspunde punctual fiecărei întrebări, vă recomandăm să le adăugați individual în categoria pe care am creat-o recent în Comunitate aici: https://comunitate.orange.ro/questions/browse?with_category%5B%5D=4662

În felul acesta îi vom ajuta și pe ceilalți membri să găsească punctual și mai ușor informațiile dorite pentru Yoxo.

 

Mulțumim!

Vad ca la acest tip de abonament hibrid, pe numele sau Yoxo FIECARE APEL la Serviciul Clienți prin numarul unic 300 este TAXAT cu 0,55 euro / apel TVA inclus. Practic s-a scos acea limita de 2 - 3 (sau cate erau) apeluri lunare gratuite.

Din ce am observat nu pare prea interesant noul tip de abonament Orange. Singurul lucru pozitiv e faptul ca e fara perioada contractuala. In rest pare a avea doar minusuri: perioada scurta de gratie, plata imediata a facturii, resurse mai putine decat la prepay sau abonamentele ce ar avea un cost apropiat, nu se ofera puncte thank you. Care ar fi motivul pentru care as renunta la abonamentele cu o vechime de peste 14 ani si facilitatile pe care le am( net in functie de vechime, resurse mai multe si puncte thank you)? Doar ca ar fi fara perioada contractuala? Pot sa am si aceasta varianda nemaifacand prelungire la abonamentul actual si lasand-ul asa cum e.

Miha Z
Miha Z

Miha Z

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Miha Z

Si abonamentele din categoria Me Start sunt fara periada minima contractuala. Ma rog, exprimarea corecta ar fi perioada minima contractuala atat la Me Start cat si la Yoxo este de 30 zile

Asta in cazul in care nu iei si telefon in rate.

S-a intamplat ceva cu aceasta intrebare, ca pana la un momendat dat se poate da like-uri, apoi nu mai apare . Si chiar vreau sa-mi manifest aprecierea pentru unele raspunsuri. :)

Miha Z
Miha Z

Miha Z

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Miha Z

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!