Întrebare cu răspuns(uri)

Am activa o oferta cu roaming și nu mai merg datele mobile

Bună ziua, am activa o oferta cu roaming și nu mai merg datele mobile. Ce e de făcut?

@Alina, da, acesta poate fi unul dintre motive. Cum spuneam, conform Politicii de utilizare rezonabilă a serviciilor de roaming SEE, trebuie ca traficul de voce și date din ultimele 4 luni (123 zile) să fie efectuat majoritar in România.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (40)

Da (5)

11%

5 membri au votat cu DA

40 membri au votat cu NU

11% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 2 din 2

Ai avut un trafic de date în SEE mai mare comparativ cu traficul din țară și din această cauză ți l-au blocat. Soluția este să iei legătura cu ei prin mail la serviciul.clienti@orange.com sau prin chatul Djingo din My Orange, sau prin telefon la 0374300300. Înainte de această perioadă, ai mai fost plecată?, se monitorizează traficul pe 4 luni de zile. Succes!

"Trafic blocat" e una, iar "trafic expirat, terminat" e alta. Deci in ce categorie ne aflam? Ar fi abuziv ca sa beneficiezi de un volum de date mobile in SEE, dar pentru ca tu acum consumi mai mult decat in tara sa ajungi la restrictii. Consumi cat ti se permite. Consumi cat ti se permite, nu raportat la o luna sau perioada anterioara.

@Alina, în ultimele 4 luni (123 de zile) ai efectuat cumva în roaming un consum de minute și internet mai mare decât în România?
Ca să poți folosi resursele nationale in Spatiul Economic European conform ofertei de care beneficiezi (in limita politicii de utilizare rezonabilă a serviciului roaming in SEE), este necesar ca traficul de voce și date din ultimele 4 luni să fie majoritar in România.

@Alina, da, acesta poate fi unul dintre motive. Cum spuneam, conform Politicii de utilizare rezonabilă a serviciilor de roaming SEE, trebuie ca traficul de voce și date din ultimele 4 luni (123 zile) să fie efectuat majoritar in România.

Data viitoare, când mai vii în România, consumă mai multe date mobile pe YouTube, filme, etc, astfel încât consumul din țară să-l depășească pe cel din roaming.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!