Întrebare cu răspuns(uri)

Am activa o oferta cu roaming și nu mai merg datele mobile

Bună ziua, am activa o oferta cu roaming și nu mai merg datele mobile. Ce e de făcut?

@Alina, da, acesta poate fi unul dintre motive. Cum spuneam, conform Politicii de utilizare rezonabilă a serviciilor de roaming SEE, trebuie ca traficul de voce și date din ultimele 4 luni (123 zile) să fie efectuat majoritar in România.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (52)

Da (6)

10%

6 membri au votat cu DA

52 membri au votat cu NU

10% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 1 din 2

Ești pe prepay sau pe abonament? Daca ești pe prepay, vezi sa nu îți fi expirat opțiunea.

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

Asa zic si eu,un restart ar rezolva problema.

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Daca nu merge incearca si sa scoti si sa bagi inapoi SIM-ul

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Am dat și restart.. Oferta încă e valabila pana în 2 aprilie.. Dar nu mai merg datele mobile... Nu știu ce sa ii mai fac sa meargă...

Scoate SIM-ul

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Nu de oferta la internet mă refeream, ci sa nu îți fi expirat opțiunea pe care o ai. Chiar daca oferta e valabilă o perioada, trebuie sa ai și o opțiune de minim 5 Euro activa. Nu ți-a expirat acea opțiune cumva?
Să înțeleg că ești în roaming acum? De cat timp ești plecata?

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

În contul tau My Orange te-ai uitat? E posibil să ți se fi terminat internetul valabil in afara țării?..
Dacă e așa va trebui să reincarci..

Ok, atunci verifica daca roamingul îți e activ, și merg datele mobile în roaming, din setările telefonului, sa nu se fi modificat acolo ceva. Daca totul e ok, suna la *100*6# (nu știu dacă merge din roaming) sa ți se trimită setările pentru roaming încă odată.

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

Hmm.. să înteleg că nici nu ai dezactivat netul din greseala din telefon si ai net valabil in SEE?..
Eu asta aș verifica înainte de a suna pentru setări de roaming.. ca mi s-ar parea cam ciudat, după 2 saptamani să se fi evaporat setările..

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!