Întrebare cu răspuns(uri)

Am activa o oferta cu roaming și nu mai merg datele mobile

Bună ziua, am activa o oferta cu roaming și nu mai merg datele mobile. Ce e de făcut?

@Alina, da, acesta poate fi unul dintre motive. Cum spuneam, conform Politicii de utilizare rezonabilă a serviciilor de roaming SEE, trebuie ca traficul de voce și date din ultimele 4 luni (123 zile) să fie efectuat majoritar in România.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (39)

Da (5)

11%

5 membri au votat cu DA

39 membri au votat cu NU

11% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 1 din 2

Ești pe prepay sau pe abonament? Daca ești pe prepay, vezi sa nu îți fi expirat opțiunea.

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

Dă-i o dezactivare și o reactivare date plus restart!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Am dat și restart.. Oferta încă e valabila pana în 2 aprilie.. Dar nu mai merg datele mobile... Nu știu ce sa ii mai fac sa meargă...

Nu de oferta la internet mă refeream, ci sa nu îți fi expirat opțiunea pe care o ai. Chiar daca oferta e valabilă o perioada, trebuie sa ai și o opțiune de minim 5 Euro activa. Nu ți-a expirat acea opțiune cumva?
Să înțeleg că ești în roaming acum? De cat timp ești plecata?

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

În contul tau My Orange te-ai uitat? E posibil să ți se fi terminat internetul valabil in afara țării?..
Dacă e așa va trebui să reincarci..

Ok, atunci verifica daca roamingul îți e activ, și merg datele mobile în roaming, din setările telefonului, sa nu se fi modificat acolo ceva. Daca totul e ok, suna la *100*6# (nu știu dacă merge din roaming) sa ți se trimită setările pentru roaming încă odată.

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

Hmm.. să înteleg că nici nu ai dezactivat netul din greseala din telefon si ai net valabil in SEE?..
Eu asta aș verifica înainte de a suna pentru setări de roaming.. ca mi s-ar parea cam ciudat, după 2 saptamani să se fi evaporat setările..

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!