Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Bună ziua, am activa o oferta cu roaming și nu mai merg datele mobile. Ce e de făcut?
@Alina, da, acesta poate fi unul dintre motive. Cum spuneam, conform Politicii de utilizare rezonabilă a serviciilor de roaming SEE, trebuie ca traficul de voce și date din ultimele 4 luni (123 zile) să fie efectuat majoritar in România.
Alte răspunsuri
Pagina 1 din 2
Da-i un restant la telefon, să nu fie de acolo problemă..
Ești pe prepay sau pe abonament? Daca ești pe prepay, vezi sa nu îți fi expirat opțiunea.
Buna. Incearca sa dai un restart la mobil.
Asa zic si eu,un restart ar rezolva problema.
Dă-i o dezactivare și o reactivare date plus restart!
Daca nu merge incearca si sa scoti si sa bagi inapoi SIM-ul
Am dat și restart.. Oferta încă e valabila pana în 2 aprilie.. Dar nu mai merg datele mobile... Nu știu ce sa ii mai fac sa meargă...
Scoate SIM-ul
Este posibil să le fi dezactivat fără să vrei, din telefon?!..
Nu de oferta la internet mă refeream, ci sa nu îți fi expirat opțiunea pe care o ai. Chiar daca oferta e valabilă o perioada, trebuie sa ai și o opțiune de minim 5 Euro activa. Nu ți-a expirat acea opțiune cumva?
Să înțeleg că ești în roaming acum? De cat timp ești plecata?
Sunt plecata de 3 saptamani din tara.. Pana acum 2 săptămâni a funcționat... Mai am încă și oferta valabila cea de 12 euro.
În contul tau My Orange te-ai uitat? E posibil să ți se fi terminat internetul valabil in afara țării?..
Dacă e așa va trebui să reincarci..
Ok, atunci verifica daca roamingul îți e activ, și merg datele mobile în roaming, din setările telefonului, sa nu se fi modificat acolo ceva. Daca totul e ok, suna la *100*6# (nu știu dacă merge din roaming) sa ți se trimită setările pentru roaming încă odată.
Va mulțumesc frumos tuturor.. Sper sa rezolv problema.
Hmm.. să înteleg că nici nu ai dezactivat netul din greseala din telefon si ai net valabil in SEE?..
Eu asta aș verifica înainte de a suna pentru setări de roaming.. ca mi s-ar parea cam ciudat, după 2 saptamani să se fi evaporat setările..
Razvan a răspuns
DanielaH a fost desemnat cel mai bun respondent
DanielaH a răspuns
Alina_14 a răspuns
DanielaH a răspuns
Alina_14 a răspuns
DanielaH a răspuns
FLo1 a răspuns
Razvan a răspuns
Alina_14 a răspuns
Jay a răspuns
Alina_14 a răspuns
teacher_ a răspuns
Jay a răspuns
teacher_ a răspuns
Alina_14 a răspuns
Ascary a răspuns
teacher_ a răspuns
Jay a răspuns
Ascary a răspuns
Alina_14 a răspuns
Ascary a răspuns
Vio73 a răspuns
Ascary a răspuns
Miha Z a răspuns
teacher_ a răspuns
Jay a răspuns
Alina_14 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.