Întrebare cu răspuns(uri)

Am activa o oferta cu roaming și nu mai merg datele mobile

Bună ziua, am activa o oferta cu roaming și nu mai merg datele mobile. Ce e de făcut?

@Alina, da, acesta poate fi unul dintre motive. Cum spuneam, conform Politicii de utilizare rezonabilă a serviciilor de roaming SEE, trebuie ca traficul de voce și date din ultimele 4 luni să fie efectuat majoritar in România.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Ești pe prepay sau pe abonament? Daca ești pe prepay, vezi sa nu îți fi expirat opțiunea.

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

Dă-i o dezactivare și o reactivare date plus restart!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Am dat și restart.. Oferta încă e valabila pana în 2 aprilie.. Dar nu mai merg datele mobile... Nu știu ce sa ii mai fac sa meargă...

Nu de oferta la internet mă refeream, ci sa nu îți fi expirat opțiunea pe care o ai. Chiar daca oferta e valabilă o perioada, trebuie sa ai și o opțiune de minim 5 Euro activa. Nu ți-a expirat acea opțiune cumva?
Să înțeleg că ești în roaming acum? De cat timp ești plecata?

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

Sunt plecata de 3 saptamani din tara.. Pana acum 2 săptămâni a funcționat... Mai am încă și oferta valabila cea de 12 euro.

În contul tau My Orange te-ai uitat? E posibil să ți se fi terminat internetul valabil in afara țării?..
Dacă e așa va trebui să reincarci..

Ok, atunci verifica daca roamingul îți e activ, și merg datele mobile în roaming, din setările telefonului, sa nu se fi modificat acolo ceva. Daca totul e ok, suna la *100*6# (nu știu dacă merge din roaming) sa ți se trimită setările pentru roaming încă odată.

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

Hmm.. să înteleg că nici nu ai dezactivat netul din greseala din telefon si ai net valabil in SEE?..
Eu asta aș verifica înainte de a suna pentru setări de roaming.. ca mi s-ar parea cam ciudat, după 2 saptamani să se fi evaporat setările..

Ai avut un trafic de date în SEE mai mare comparativ cu traficul din țară și din această cauză ți l-au blocat. Soluția este să iei legătura cu ei prin mail la serviciul.clienti@orange.com sau prin chatul Djingo din My Orange, sau prin telefon la 0374300300. Înainte de această perioadă, ai mai fost plecată?, se monitorizează traficul pe 4 luni de zile. Succes!

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

"Trafic blocat" e una, iar "trafic expirat, terminat" e alta. Deci in ce categorie ne aflam? Ar fi abuziv ca sa beneficiezi de un volum de date mobile in SEE, dar pentru ca tu acum consumi mai mult decat in tara sa ajungi la restrictii. Consumi cat ti se permite. Consumi cat ti se permite, nu raportat la o luna sau perioada anterioara.

@Alina, s-a rezolvat problema cu datele mobile?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

@Alina, în ultimele 4 luni (123 de zile) ai efectuat cumva în roaming un consum de minute și internet mai mare decât în România?
Ca să poți folosi resursele nationale in Spatiul Economic European conform ofertei de care beneficiezi (in limita politicii de utilizare rezonabilă a serviciului roaming in SEE), este necesar ca traficul de voce și date din ultimele 4 luni să fie majoritar in România.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Data viitoare, când mai vii în România, consumă mai multe date mobile pe YouTube, filme, etc, astfel încât consumul din țară să-l depășească pe cel din roaming.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!