Întrebare cu răspuns(uri)

Aplicația My Orange nu apare in Magazin Play in Cipru

In Cyprus nu apare aplicația in Magazin play.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Ca și alternativa, poți intra in contul tau Orange de pe orice telefon sau PC, la adresa https://www.orange.ro/myaccount/reshape/
Poți face aceleași operații ca și în aplicația My Orange.

Aplicatia este targetata pentru Romania. Cauta un serviciu prin intermediul caruia sa descarci APK-ul direct de pe link-ul oficial https://play.google.com/store/apps/details?id=com.orange.contultauorange si sa o instalezi in telefon.

Alternativ, contacteaza Orange Romania poate o sa-ti puna ei la dispozitie APK-ul din alta sursa decat Google Play.

@gabi, ne bucurăm că ai rezolvat și că te-au ajutat răspunsurile primite în Comunitate.
Pentru a fi de folos și pentru alți membri, te rugăm să marchezi ca soluție cel mai bun sfat pe care l-ai primit aici.
Mulțumim și te mai așteptăm! Numai bine!

Cred ca in aplicație nu poti face asta, doar în varianta My Orange desktop, sau, eu n-am gasit..
În My Orange web, ai setări cont si acolo găsești inclusiv "adresele mele", unde poti intra să vezi ce te lasa pe tine să modifici..
Pe mine vad ca ma lasa sa adaug o adresa noua, să modific adresele de livrare, însă nu și adresa de facturare.. aceea este înhibata, deci o poate modifica doar Orange..

Eu am trimis o fotografie de pe C. I din My Orange și s-a rezolvat! Asta cu ceva timp în urmă! Sunt convins că acum e cu atât mai necesar să se evite deplasările.

Pai, numai asa se poate rezolva, dacă este ok acest lucru.. si sigur iti vor cere un buletin..
Spun asta pentru ca depinde de servicii, dacă vorbim de voce, dacă ai alta adresa in buletin fata de cea din contract, eu zic ca o pot schimba, dacă sunt servicii fixe la adresa, nu cred ca merge...

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!