Întrebare fară răspuns

Cum pot sa fac sa platesc abonamentul de pe un numar blocat?

Cum platesc o factura daca mi-e blocat nr si imi cere parola trimisa pe nr blocat?

Imi trimite codul ala pe nr de telefon dar mi-e blocat.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Iei legătura cu reprezentanții Orange prin canalele de legătură cunoscute ( Chat Djingo, My Orange-secțiunea Contact sau apel la 300). Succes!

Daca iti cere 3D Secure si nu poti primi codul nu prea mai ai ce sa faci decat sa-ti platesti factura in magazin. Cum ai ajuns in situatia sa-ti fie blocat SIM-ul?

Salut! Poți plati, daca poți să ieși și la Orange Shop, store sau la orice bancă. Și eu am platit o factură ieri la Banca Transilvania. De asemenea, poți plăti din Mobile sau Internet Banking, la secțiunea plati utilități.

Ia legătura cu banca, la numărul de telefon de pe card, și ei o să îți actualizeze numărul de telefon, în așa fel încât să fie cel utilizat de tine. Cred că acel număr e apelabil non stop.

Poti vorbi la banca să schimbi numărul de telefon pe care l-ai declarat în relația cu ei, poți face transfer bancar, dacă ai această posibilitate, sau poti plati cu numerar, posibil ca varianta cu numerar direct la Orange, să deblocheze mai repede numărul..
Eu folosesc internet banking, dar, am setat ca si parola amprenta.. Deci am nevoie doar de internet si, acasa sunt pe wi-fi..

La BT internet Banking nu se cere parola pentru toate platile. Ai Internet Banking de la BT?
Cel mai simplu, suni la banca, ai numărul pe card, sau mergi la orice filiala și plătești prin postasul facturel.
Revin cu o informație: Se pot face plati sub 100 de lei prin Internet Banking, dar pentru a intra, îți trebuie acea parola de acces care îți este trimisa tot pe numărul de telefon. Numerele de telefon pt BT carduri sunt 0264594337 sau 0800802273, sunt numere apelabile non stop. Succes!

Ar fi varianta phone banking, nu stiu daca banca ta are asa ceva, prin care suni la banca si un consultant va efectua plata in locul tau.

Nu stiu daca la ATM se solicita acel cod 3D in momentul in care vrei sa platesti o factura sau sa reincarci un prepay.

Știu, a fost unul dintre motivele pentru care am dat numerele de telefon ale băncii, și am.recomandat plata prin "poștașul facturel" ":))"

Daca e vorba sa plateasca altcineva cu cardul pe site-ul Orange, nu cred ca merge.. Eu am incercat sa fac plata pentru o ruda si a trimis un cod pe telefonul ei.. N-am inteles de ce se procedeaza asa, daca este plata.. Si, daca n-are acces la numar sa-i dea codul, nu se poate finaliza plata..

@Bogdan, ai rezolvat problema cu plata?
Revino, te rog, cu mai multe detalii și spune-ne cum ai procedat. Mulțumim!

Soluția este să actualizezi numărul de telefon la bancă, dacă numărul este închis de Orange, relația contractuală între voi s-a încheiat.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!