Întrebare cu răspuns(uri)

Cum pot sterge un cont My Orange?

Salutare,
‏‏‎ ‎
Vreau sa sterg un cont MyOrange pentru un numar care nu mai exista, cum pot face acest lucru?
M-am gandit sa le scriu un email in sectiunea "Contact" dar exista un buton undeva de "Sterge cont" ?
Daca nu exista, ar trebui implementat unul?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut! Ștergerea unui cont online se poate face dacă trimiți solicitarea ta din secțiunea Contact.
Cererea pe care o trimiţi trebuie să fie scrisă şi semnată şi trebuie să conţină numele de utilizator, numărul de telefon, adresa de e-mail asociate contului online pentru care doreşti ştergerea şi copia actului de identitate, ambele scanate și atașate în secțiunea de contact.
https://www.orange.ro/help/cum-se-poate-sterge-contul-my-...
Într-adevăr, este putina birocrație in aceasta procedură..!

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (8)

Da (3)

27%

3 membri au votat cu DA

8 membri au votat cu NU

27% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Cred ca ar trebui implementata o modalitate de stergere.. sa-ti ceara niste informatii, sa fii sigur ca nu ai o surpriza sa-ti faca altcineva o gluma "buna".. cred ca ar fi o idee buna.... In privinta numerelor care nu mai exista, ar trebui sa fie anulat automat contul, din punctul meu de vedere..

Dacă este vorba de un cont cu minim 2 nr de telefon, poți șterge unul dintre ele direct din contul My Orange- setări cont. Dacă nu, ia in calcul varianta lui teacher.

@rafa.bloger, poți marca răspunsul lui teacher_ ca soluție.
Într-adevăr, în acest moment, un cont My Orange se poate șterge doar în urma unei solicitări scrise către Serviciul Clienți. În situația în care contul nu mai are numere active, contul se închide automat.
Mulțumim mult pentru sugestie! O vom transmite mai departe colegilor nostri de la Online.

Buna Daniela,
Eu am trecut un numar de la prepay la abonament si acel numar avea un cont My Orange. Acum cand am verificat acel cont inca exista dar nu are niciun numar asignat.
E normal?

@rafa.bloger, este normal. Dacă numărul este activ, este activ și contul, chiar dacă nu mai are niciun număr assignat.
Poți să readaugi numărul în cont sau să soliciți la noi ștergerea lui. Eu aș merge pe prima variantă :)

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!