Întrebare cu răspuns(uri)

Cum dezactivez Orange Cloud Unlimited?

Cum dezactivez orange cloud nelimitat?

Ancuta
Ancuta

Ancuta

User level
Nivel
0
1 / 100
punct
Custom field 2
Ancuta
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Poţi dezactiva opţiunea Orange Cloud în orice moment prin apel la Servicul Clienti sau printr-o cerere în orice magazin Orange.

De asemenea, poți dezactiva singur opțiunea din contul tău online astfel:
1 . Autentifică-te în contul tău
2. Accesează ramura Orange Cloud din meniul din partea stângă, iar de acolo dai click pe opțiunea detalii utilizatori. Îți va apărea un tabel cu numerele de telefon de pe contul tău de unde poți dezactiva opțiunea de cloud cu click pe modifică opțiunea în dreptul numărului respectiv
3. Bifezi dezactivează și apoi confirmă

IMPORTANT - După dezactivarea opţiunii poţi descărca tot ce ai salvat în Orange Cloud în maxim 30 de zile; ulterior, tot conţinutul va fi şters.

FaraUnID
FaraUnID

FaraUnID

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FaraUnID

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (3)

Da (7)

70%

7 membri au votat cu DA

3 membri au votat cu NU

70% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Din My Orange. Ai încercat?
Detalii aici:
https://www.orange.ro/orange-cloud/
Dacă nu reușești, contactează un consultant pe Chat Djingo, din My Orange, secțiunea ,,Contact" sau apel la 300. De regulă, ar trebui să se dezactiveze automat după ce nu mai ai acces gratuit. Dar este mai sigur să ceri dezactivarea.Succes!

Poţi dezactiva opţiunea Orange Cloud în orice moment prin apel la Servicul Clienti sau printr-o cerere în orice magazin Orange.

De asemenea, poți dezactiva singur opțiunea din contul tău online astfel:
1 . Autentifică-te în contul tău
2. Accesează ramura Orange Cloud din meniul din partea stângă, iar de acolo dai click pe opțiunea detalii utilizatori. Îți va apărea un tabel cu numerele de telefon de pe contul tău de unde poți dezactiva opțiunea de cloud cu click pe modifică opțiunea în dreptul numărului respectiv
3. Bifezi dezactivează și apoi confirmă

IMPORTANT - După dezactivarea opţiunii poţi descărca tot ce ai salvat în Orange Cloud în maxim 30 de zile; ulterior, tot conţinutul va fi şters.

FaraUnID
FaraUnID

FaraUnID

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FaraUnID

Salut! Eu îți atașez screen shot cu pașii pe care i-am urmat eu din aplicația my Orange pentru dezactivare. Am încercuit locurile unde trebuie sa dai click. Sper sa reușești.

Atentie, o data activata optiunea Orange Cloud Unlimited aceasta nu poate fi dezactivata.

Nick_5
Nick_5

Nick_5

User level
Nivel
0
32 / 100
puncte
Custom field 2
Nick_5

@Nick bine ai venit în comunitate.
Ai încercat pașii de mai sus și nu a mers să dezactivezi?

MihaelaC
MihaelaC

MihaelaC

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
MihaelaC

Da, am incercat. In aplicația apare “opțiunea nu poate fi dezactivată” iar in cont de pe site apare mesaj ca opțiunea nu poate fi dezactivată pana in ...01.2021 ‍♂️

Nick_5
Nick_5

Nick_5

User level
Nivel
0
32 / 100
puncte
Custom field 2
Nick_5

Salut, @Nick,
Asa cum au mentionat si ceilalti membri, optiunea o poti dezactiva singur din My Orange sau prin apel la Serviciul Clienti, insa, dupa ce ai activat-o trebuie pastrata o luna+prorata. Asadar, din acest motiv iti apare ca o poti dezactiva din ianuarie 2021.

Ce inseamna pro-rata? Mie si dupa o luna imi apare ca nu pot dezactiva optiunea.

Dana_17
Dana_17

Dana_17

User level
Nivel
0
41 / 100
puncte
Custom field 2
Dana_17

@Dana, bun venit în Comunitate.
Prorata este intervalul de timp din data activării opțiunii până la următoarea dată de facturare.
Tu când ai activat opțiunea și ce dată de facturare ai?

acum 1 luna. data de facturare 27.

Dana_17
Dana_17

Dana_17

User level
Nivel
0
41 / 100
puncte
Custom field 2
Dana_17

Dacă ai activat opțiunea chiar acum o lună, adică în data de 26 oct. și perioada ta de facturare este 26 oct. - 25 nov., înseamnă că nu ai avut prorată. Opțiunea putea fi dezactivată în 25 nov. Dacă o dezactivezi astăzi, ea va ieși din uz în 25 dec., deci va mai fi facturată încă o lună.
Suntem aici dacă ai nevoie de informații suplimentare.

Problema este ca nu am optiunea dezactiveaza.

Dana_17
Dana_17

Dana_17

User level
Nivel
0
41 / 100
puncte
Custom field 2
Dana_17

Accesează ramura Orange Cloud din My Orange, din meniul din partea stângă, iar de acolo dai click pe "detalii utilizatori". Îți va apărea o listă cu toate numerele de telefon de pe contul tău. Trebuie să dai click pe "modifică opțiunea" în dreptul numărului pentru care vrei să dezactivezi, apoi "dezactivează" și apoi "confirmă".
Revino cu un screenshot dacă nu reușești, ascunzând datele personale.

Multumesc. atasat screen-shot.

Dana_17
Dana_17

Dana_17

User level
Nivel
0
41 / 100
puncte
Custom field 2
Dana_17

Abia dupa o sesizare in scris si vorbit cu un reprezentant relații cu clienti am reusit sa dezactivez Cloud nelimitat. Acum astept sa vad următoarea factura. Indiferent ce ziceți, prin aplicație nici din cont nu se poate dezactiva. Toate cele bune!

Nick_5
Nick_5

Nick_5

User level
Nivel
0
32 / 100
puncte
Custom field 2
Nick_5

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!