Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Această întrebare nu a fost actualizată în ultimele 24 de luni, de aceea conținutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.
Întrebare fară răspuns
Am achiziționat un modem alcatel link hub de la voi si mi s a spus ca trebuie sa fac ip-ul acestuia pe site-ul modemului. Am incercat de 3 ori si nu a functionat deloc! Am cautat si pe youtube tutoriale si nu au mers nici acelea! Vă rog, aștept un răspuns.
Răspunsuri
Salut! Trimite un mail la departamentul tehnic, serviciul.clienti@orange.ro, și vezi ce soluție îți dau cei de acolo, pentru că pare o problemă tehnică mai degrabă.
Cred că trebuie să iei legătură prin Chat Djingo sau prin My Orange. secțiunea contact, cu un reprezentant Orange. Succes!
Eventual, dacă nu te descurci, cere legătură prin intermediul Serviciului clienți, cu Departamentul Tehnic.
@Adrian.23, ai reușit să realizezi conexiunea la internet cu modemul? Ne spui, te rog, cum ai procedat? Mulțumim!
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.