Întrebare cu răspuns(uri)

Returnarea produsului comandat online se poate face in 30 zile?

Am facut o precomanda pentru un telefon Samsung in data de 12.02.2020 si acesta a fost livrat in data de 10.03.2020.Toate documentele care insotesc telefonul(factura, garantie, aviz de transport) sunt datate cu 9.03.2020.
Pentru ca nu am fost multumit de raportul pret-calitate ieri 19.03.2020 am hotarat sa returnez produsul sunand la relatii clienti.
Soc: Mi s-a spus ca nu se mai poate face nimic intrucat cele 30 de zile in care puteam sa fac returul au exirat, data de inceput este cea a precomenzii :). Parctic aveam mai putin de 2 zile pentru retur.
Cum vi se pare aceasta situatie, in contextul in care pe site scrie 30 de zile de la data primirii?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut @andy13,
‏‏‎ ‎
Da, returnarea produselor se poate face in 30 zile. Cele 30 de zile incep din momentul in care tu ai intrat in posesia produselor. Ai facut foarte bine ca le-ai scris, cei de la 300 nu sunt o solutie in cazul tau.
Termenul este valabil pentru toate comenzile plasate online, chiar daca au fost livrate si redicate din magazin.
‏‏‎ ‎
Sa ne ti la curent cu aceasta situatie.
Sunt curios, despre ce model de Samsung este vorba?

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (4)

100%

4 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

N-am stiut ca precomenzile au alt sistem de retur decat comenzile normale, dar, in mail-ul primit in urma comenzii nu ai nicio informatie despre retur?

În principiu, așa e legea! Probabil că ești la limită și din această cauză! Mai încearcă și poate primești alt răspuns! Succes!

Nu cred ca este la limita.. a primit comanda in martie.. este la limita doar daca pentru precomanda se calculeaza din momentul cand ai comandat, nu din momentul cand ai primit produsul..

Domnilor, legea spune ca orice produs cumparat online se poate returnata in 14 zile de la data primirii acestuia!!! Ca Orange a ales sa ofere clientilor un termen de 30 de zile dar tot de la primirea produsului este altceva.Oricum eu sunt in termenul de 14 zile cf. legii. Le-am formulat si o cerere scrisa iar daca nu putem rezolva amiabil exista anpc.Toate cele bune

Data din care incep cele 14 zile (sau 30, in cazul Orange) este cea în care ai intrat în posesia produsului, nu cea de comandă. Ar trebui sa mai suni odată, poate au fost ceva deficiente de comunicare. Probabil la produsele aflate la precomandă este o alta procedura, deși mă indoiesc.

Salut @andy13,
‏‏‎ ‎
Da, returnarea produselor se poate face in 30 zile. Cele 30 de zile incep din momentul in care tu ai intrat in posesia produselor. Ai facut foarte bine ca le-ai scris, cei de la 300 nu sunt o solutie in cazul tau.
Termenul este valabil pentru toate comenzile plasate online, chiar daca au fost livrate si redicate din magazin.
‏‏‎ ‎
Sa ne ti la curent cu aceasta situatie.
Sunt curios, despre ce model de Samsung este vorba?

Am rezolvat chiar acum 5 min dupa ce am luat legatura cu Rel. Clienti prin chat, totul a decurs cum ar fi trebuit sa fie de la prima sesizare, in max 3 zile lucratoare va veni curierul sa il ridice. Pe aceasta cale va rog sa nu va lasati pacaliti ne necunostiinta celor care ar trebui sa va ajute.
@rafa.bloger era vorba de un S20 ultra, un telefon bun dar supraevaluat. Il returnez pt ca in nici un caz nu face suma de achizitie.
Va doresc multa sanate in aceste vremuri!

Andy sigur nu ai vrut sa te joci nițel cu S20-ul si apoi sa-l returnezi? :))) Sa stii ca e o practica comuna mai ales "in afara". Daca asa este legea de ce sa nu profitam de ea? Cam ce te-a nemultumit la Ultra (stiu ca e pe langa subiect,dar eram curios) ?

@Ascary, daca vroiam doar de test nu imi prelungeam abonamentul pe 24 de luni :)) ,il cumparam de la altii! Sa nu mai zic si de husa de piele originala cumparata. Parerea mea personala este ca nu face cei 6k platiti, pot cumpara un alt telefon la 3k care poate face 80-90% din cea ce face S20 ultra.
Si chiar daca nu este 5G (oricum cu criza actuala va mai dura mult si bine implementarea retelei 5G) cred ca imi va satisfice nevoile la superlativ, ma refer la P30 pro. Repet este doar parerea mea!

Phuuu Andy sa lasi tu bunatate de Samsung cu zoomul ala incredibil si sa treci la o "chinezarie",asa cevaa... Dar ia spune-mi acum cu abonamentul ce faci,ramane asa prelungit sau ti se anuleaza?

Nu stiu cu abonamentul ce o sa fac, probabil nu cred ca o sa se mai poata face ceva! Abonamentul este unul de 14e de care oricum aveam nevoie, vom vedea!

Ei,daca aveai nevoie atunci nu e pagubă. Ce-mi pare rau este ca am fi avut si noi un coleg cu Samsung Ultra si ne mai spunea una alta despre minunatia asta. Asta e,te asteptam cu impresii despre P40 poate :))

Salut @andy13,
‏‏‎ ‎
In cazul returnarii unui telefon achizitionat impreuna cu un abonament, ti se va anula si noul abonament ales iar planul tarifar se va reconfigura la vechea formula. De asemenea, daca ai folosit puncte Thank You la achizitie si acestea se vor intoarce in contul tau, iar tu vei putea face o noua achizitie de telefon si/ sau abonament.
‏‏‎ ‎
E in regula sa te razgandesti, nici eu nu sunt multumit de Huawei Mate 20 Pro pe partea de soft si functionalitati si am vrut de mai multe ori in cele 30 de zile sa il returnez dar nu exista o alta varianta la acel moment.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!