Întrebare fară răspuns

Pret GALAXY S20+ la prelungire abonament

Salut,
Sunt abonat la Orage de 17 ani si cateva luni. Zilele astea imi expira abonamentul Orange PRO 17.
Am incercat sa vorbesc cu cei de la ofertare prin chat in vederea achizitionarii unui Samsung Galaxy S20+.
Nu mi-au dat nici un pret preferential la telefon, singura "reducere" erau punctele Orange ThankYou scazute din pretul initial al telefonului. Ce ziceti despre asta? Ma gadesc foarte serios sa ma portez la cei care imi ofera preturi decente.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Nu ne-ai spus care este oferta primita..
In principiu fiecare cauta varianta care este cea mai buna pentru el, e dreptul fiecaruia si este normal sa faci o analiza pret si oferta resurse..

Samsung Galaxy S20 Plus 4.019,95 -> 3.305,79 Lei
Precizez ca cei 700 ron sunt punctele mele ThankYou , la prelungire pe 2 ani Orange Pro 17

@Bogdan, in magazinul online ai incercat o simulare de prelungire abonament pe 24 de luni? Pana pe 23 martie, daca nu ma insel, punctele thank you se tripleaza in aceasta situatie si ai putea sa iesi mai bine..
Eu asa am procedat cu cea mai recenta achizitie de telefon.. :)
https://comunitate.orange.ro/questions/2219727-triplare-puncte-thank-you-magazinul-online

cei 700 sunt cu acea promotie...am incercat inca odata si tot nu imi da nimeni nimic...probabil ma voi porta...cu 6 abonamente in alta parte

Problema este ca nu se pot cumula promotiile.. Ori faci prelungire online cu triplare puncte, ori vorbesti la fidelizare si-ti scade fix cate pucte ai.. Nu merg impreuna..
Daca ai 6 abonamente si nu vrei sa cumperi 6 telefoane, ca poate nu este nevoie de 6 (la mine de exemplu n-a fost nevoie de telefon pentru toate abonamentele), poti incerca sa mai vorbesti o data sa intrebi care ar fi pretul final pentru acest telefon daca ai prelungi mai mult de un abonament, nu stiu 2-3, depinde in ce situatie esti tu.. cate abonamente sunt in situatia de a fi prelungite si de cate telefoane ai nevoie..

Cu ofertarea nu se dicuta pe chat. Cei care raspund pe chat nu au acces la ofertele de retentie. Cel mai indicat ar fi sa trimiti o solicitare din contul tau si o sa te sune ei.

Daca ai abonament de tip PRO, inseamna ca esti persoana juridica si ar trebui sa ai un consultant dedicat pentru contul tau.

Daca tu crezi ca ti-ar conveni aceasta varianta, in ideea ca va mai trece mult timp pana vei putea lua pe acele abonamente telefon, daca vei vea nevoie, poti face o intrebare macar.. la departamentul fidelizare..
Eu am intrebat, dar, in cazul meu a fost mai avantajos sa prelungesc online..

Ce-mi mai place asta "am 6 abonamente si cred ca ma voi porta". Poartati-va, nene, ca oricum nu intereseaza pe nimeni daca va portati sau nu. Atat am invatat, ANPC-ul si portarea, dar de discutat amabil, negociat etc. mai greu...

Pai daca imi zic 3 consultanti ca le pare rau si pot sa-mi faca doar reducerile care se fac magazinul online, ma portez la vdf. 100 euro portarea, 100 euro ca sunt si la upc si tot asa...cu cine sa vorbesc daca nu am gasit oameni flexibili...numai roboti cu texte predefinite...

@Bogdan, suna la numarul 300 si vezi daca iti pot da informatia despre cine se ocupa de contul tau si daca nu iti pot da aceasta informatie, desi nu vad de ce nu, solicita sa fii sunat de un consultant de la departamentul de fidelizare.. Persoana care suna trebuie sa fie persoana care reprezinta firma in relatia cu Orange.. si, consulatntul, o sa ceara niste date de identificare.. deci trebuie sa le ai la indemana.. Succes!

Bogdan vezi ca la Telekom iesi si mai ieftin... Cand citim pe FB o cerere de donatii de 2 euro pentru achizitionarea de echipamente anti coronavirus trecem peste ea ca si cum n-am fi vazut-o dar ne straduim sa achizitionam ultimul model de telefon. Halal solidaritate.

Cum s-a punctat deja, suna la 300 si roaga operatorul sa trimita o solicitare catre departamentul de retentie sau intra in contul tau Orange si trimite de aclo un mesaj prin care solicti sa te sune cineva de la retentie.

Din cate stiu eu, in cazul persoanelor juridice exista consultati dedicati pentru conturile de client.

Mergi în Shop și depune o cerere să te sune un consultant dedicat contului tău, în care poți menționa că dorești o ofertă de retenție, apropiată de cea de portare. Succes!

Iphone este în general mai slab la semnal, dar să spui că nu ai semnal în general, e cam mult. Poate într-o anumită zonă, în interior, etc. Trebuie să ne dai detalii! Mulțumesc!

Iphone a fost intotdeauna mai slab pe receptie in zonele cu semnal deficitar. A fost unul din motivele pentru care am migrat la Android-Samsung.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!