Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
De cateva saptamani in aplicatia my orange nu mai pot vedea resursele disponibile. Chiar daca dau un refresh la pagina din aplicatie tot aceeas eroare apare ,, momentan nu sunt resurse disponibile''. Daca-mi deconectez contu si ma re conectez din nou imi arata resursele disponibile cateva ore sau chiar o zi ori de cate ori intru in aplicatie ai la un moment dat din nou aceeas eroare. Mentionez faptul ca am dezinstalat aplicatia si am reinstalato din nou si aceeas problema. Trebe sa ma reconectez ori de cate ori vreau sa-mi vad resursele disponibile lucru care nu-l faceam in trecut.
Spuneti-mi va rog ce pot sa fac in aceasta situatie?
Situația a fost remediată.
Alte răspunsuri
Avem în acest moment un incident care se manifestă la o parte din clienți. Situația este în atenția departamentului nostru tehnic.
Vom reveni aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2261150-resurse-inexistente-aplicatia-my-orange cu detalii când vom avea confirmarea că s-a rezolvat.
Mulțumim pentru înțelegere!
S-a mai spus, e o problemă generală cunoscută. Probabil că se va rezolva!
S-a mai discutat subiectul.
Situația a fost remediată.
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.