Întrebare fară răspuns

Scadere Viteza Internet - Coronavirus?

Salutare! Voi ce viteze la internet aveti in aceasta perioada de criza generata din cauza virusului Corona? Va rog sa precizati cat mai multe detalii (zona, ora, 4G, banda, calitatea semnalului etc)

Eu am observat in ultimul timp o scadere considerabila de viteza in Timisoara...

dnz
dnz

dnz

User level
Nivel
2
1008 / 2000
puncte
Custom field 2
dnz
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 5

Nu am observat vreo modificare în parametrii normali ai vitezei pe unde mă învârt eu. O să vedem astăzi!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Eu circul destul de mult prin Bucovina și județul Neamț
Nu am simțit scăderi de viteză.

cocolosh
cocolosh

cocolosh

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
cocolosh

Din cate observ s-a creat o psihoza legata de acest COVID-19. Daca apa nu are presiune de vina este COVID, daca transportul in comun are intarziere de vina este COVID, daca apa calda este rece de vina este COVID, daca te strange un pantof de vina este COVID.

Toate titlurile atat din online cat din offline au sau fac referire la COVID in componenta lor. Acum, mai nou viteza la internet scade din cauza COVID.

Calitatea conexiunii la internet este influientata de foarte multi factori atat interni cat si externi precum:

  • distanta fata de antena;
  • probleme de propagare;
  • numarul terminalelor conectate la acea antena;
  • tipul terminalului;
  • numarul de conexiuni active pe terminalul clientului;
  • prezenta unui posibil spyware instalat pe dispozitiv;
  • proasta configurare a antivirusului / firewall-ului;
  • utilizarea unor aplicatii terte ce promit optimizarea dispozitivul si implicit a conexiunii la internet dar care nu fac altceva decat sa-l incetineasca si mai mult;
  • etc;

Si exista deja un topic legat de testarea conexiunii la internet: https://comunitate.orange.ro/questions/2102921-teste-viteza-4g-mediul-urban

FaraUnID
FaraUnID

FaraUnID

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FaraUnID

Eu zic că e diferența destul de mare, acum câteva zile pe acasă aveam viteze constant peste 140 Mbps, iar acum este de aprox 100 de ori mai mică viteza..

dnz
dnz

dnz

User level
Nivel
2
1008 / 2000
puncte
Custom field 2
dnz

Foarte posibil să stea mai mulți pe internetul mobil zilele acestea, când coronavirusul ne obligă pe foarte mulți să stăm acasă și să ne desfășurăm diverse activități de pe internet. Este cu siguranță cea mai mai importantă cauză!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Am vorbit si cu cei de la Samsung, si cu cei de la Orange, si concluzia a fost ca problema este Sim-ul si trebuie inlocuit. Cei de la Orange mi-au spus sa merg la un magazin Orange cu cartela Sim si cu Buletinul. Am fost acolo la ei pentru inlocuire, si prima intrebare a fost cu cat imi reincarc cartela. Eu am precizat din prima ca doresc o inlocuire de cartela sim cu acelasi numar de telefon chiar si contracost. Bun, dupa asta a spus cica se poate doar daca imi face abonament pe 12 luni. Am refuzat asta. Nu mi se pare normal ca sa limitezi viteza de internet doar ca oamenii sa ajunga in Shop-uri Orange si sa incerci sa vinzi abonamente.

Sunt dezamagit de Orange, din pacate voi parasi aceasta retea daca situatia nu se indreapta.

dnz
dnz

dnz

User level
Nivel
2
1008 / 2000
puncte
Custom field 2
dnz

Ai mai verificat și în alte zone? Încearcă să dai restart la telefon și mod avion de mai multe ori, poate se rezolvă! Succes!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Testează tot pe cartelă, asta îți spun! Dacă ai limitare, contactează prin Chat Djingo un consultant și roagă-l să-ți dea drumul la viteză. Lasă-i pe acei domni din magazin în pace, că mai fac încurcături din astea!, din păcate!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

@Vio73 am vorbit cu cei de pe Chat Djingo si ei m-au indrumat catre un Shop Orange. Acum incerc sa vorbesc cu ei sa vad daca ajungem la o intelegere.

dnz
dnz

dnz

User level
Nivel
2
1008 / 2000
puncte
Custom field 2
dnz

Foarte probabil sa fi fost ceva defecțiuni tehnice pentru că și eu în dimineața asta am constatat fluctuații ale semnalului destul de mari deși stăteam pe loc. In jurul prânzului problema se remediase. Asta in Rm.Valcea.

@dnz, dacă e adevărat ce ne relatezi, nu e în regulă deloc. Cred totuși că în compania Orange sunt oameni responsabili care nu ar face așa ceva. Dacă fac totuși așa ar trebui să-și găsească alt loc de muncă, sincer!
E foarte grav ce ai relatat.
Încearcă să rezolvi într-un alt shop Orange și relatează-ne ce s-a întâmplat.

cocolosh
cocolosh

cocolosh

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
cocolosh

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!