Întrebare fară răspuns

Scadere Viteza Internet - Coronavirus?

Salutare! Voi ce viteze la internet aveti in aceasta perioada de criza generata din cauza virusului Corona? Va rog sa precizati cat mai multe detalii (zona, ora, 4G, banda, calitatea semnalului etc)

Eu am observat in ultimul timp o scadere considerabila de viteza in Timisoara...

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Eu circul destul de mult prin Bucovina și județul Neamț
Nu am simțit scăderi de viteză.

cocolosh
cocolosh

cocolosh

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
cocolosh

Din cate observ s-a creat o psihoza legata de acest COVID-19. Daca apa nu are presiune de vina este COVID, daca transportul in comun are intarziere de vina este COVID, daca apa calda este rece de vina este COVID, daca te strange un pantof de vina este COVID.

Toate titlurile atat din online cat din offline au sau fac referire la COVID in componenta lor. Acum, mai nou viteza la internet scade din cauza COVID.

Calitatea conexiunii la internet este influientata de foarte multi factori atat interni cat si externi precum:

  • distanta fata de antena;
  • probleme de propagare;
  • numarul terminalelor conectate la acea antena;
  • tipul terminalului;
  • numarul de conexiuni active pe terminalul clientului;
  • prezenta unui posibil spyware instalat pe dispozitiv;
  • proasta configurare a antivirusului / firewall-ului;
  • utilizarea unor aplicatii terte ce promit optimizarea dispozitivul si implicit a conexiunii la internet dar care nu fac altceva decat sa-l incetineasca si mai mult;
  • etc;

Si exista deja un topic legat de testarea conexiunii la internet: https://comunitate.orange.ro/questions/2102921-teste-viteza-4g-mediul-urban

Eu zic că e diferența destul de mare, acum câteva zile pe acasă aveam viteze constant peste 140 Mbps, iar acum este de aprox 100 de ori mai mică viteza..

Foarte posibil să stea mai mulți pe internetul mobil zilele acestea, când coronavirusul ne obligă pe foarte mulți să stăm acasă și să ne desfășurăm diverse activități de pe internet. Este cu siguranță cea mai mai importantă cauză!

Am vorbit si cu cei de la Samsung, si cu cei de la Orange, si concluzia a fost ca problema este Sim-ul si trebuie inlocuit. Cei de la Orange mi-au spus sa merg la un magazin Orange cu cartela Sim si cu Buletinul. Am fost acolo la ei pentru inlocuire, si prima intrebare a fost cu cat imi reincarc cartela. Eu am precizat din prima ca doresc o inlocuire de cartela sim cu acelasi numar de telefon chiar si contracost. Bun, dupa asta a spus cica se poate doar daca imi face abonament pe 12 luni. Am refuzat asta. Nu mi se pare normal ca sa limitezi viteza de internet doar ca oamenii sa ajunga in Shop-uri Orange si sa incerci sa vinzi abonamente.

Sunt dezamagit de Orange, din pacate voi parasi aceasta retea daca situatia nu se indreapta.

Ai mai verificat și în alte zone? Încearcă să dai restart la telefon și mod avion de mai multe ori, poate se rezolvă! Succes!

Testează tot pe cartelă, asta îți spun! Dacă ai limitare, contactează prin Chat Djingo un consultant și roagă-l să-ți dea drumul la viteză. Lasă-i pe acei domni din magazin în pace, că mai fac încurcături din astea!, din păcate!

@Vio73 am vorbit cu cei de pe Chat Djingo si ei m-au indrumat catre un Shop Orange. Acum incerc sa vorbesc cu ei sa vad daca ajungem la o intelegere.

Foarte probabil sa fi fost ceva defecțiuni tehnice pentru că și eu în dimineața asta am constatat fluctuații ale semnalului destul de mari deși stăteam pe loc. In jurul prânzului problema se remediase. Asta in Rm.Valcea.

@dnz, dacă e adevărat ce ne relatezi, nu e în regulă deloc. Cred totuși că în compania Orange sunt oameni responsabili care nu ar face așa ceva. Dacă fac totuși așa ar trebui să-și găsească alt loc de muncă, sincer!
E foarte grav ce ai relatat.
Încearcă să rezolvi într-un alt shop Orange și relatează-ne ce s-a întâmplat.

cocolosh
cocolosh

cocolosh

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
cocolosh

Asta spun și eu! Trebuie interacționat cu altcineva! Nu trebuie să crezi că cei cu care ai interacționat sunt neapărat ceva emblematic pentru Orange. Din păcate, există pe la toți cei care încearcă să profite! Îți spune asta unul care a întâmpinat în peste 22 de ani de Orange/Dialog foarte multe din astea, dar am mers pe principiul,, dacă mă dau afară pe ușă, intru pe geam". Și pot să-ți spun că am umblat ani de zile după semnături să facă semnal, etc. În fine, nu vreau s-o lungesc! Succes și povestește-ne în continuare cum și mai procedat!

Salut,

Rezultate foarte proaste am obtinut si eu pe 3G & 4G in zona Costisa, Jud. Neamt.
Testele au fost facute pe 17.03.2020 in intervalul 19.00 - 22.00. Pana la ora 19.00 datele mobile au functionat decent, chiar daca pe 3G browsing ul era mai rapid decat pe 4G, dar asta e alta problema.
Am ridicat ticket la Orange si astept sa-mi raspunda. Este esential ca infrastructura lor sa functioneze in perioada asta.

Astea sunt vitezele in aceasta perioada in Timișoara, zona Modern. Testat cu S10.

Am pus simul și într-un S7 și automat s-a selectat o alta banda și viteza a ajuns la aprox 100 Mbps / Download.

Eu cred că problema de supraîncărcarea rețelei.

@dnz atunci cand scade viteza la internet se recomanda si inlocuirea SIM-ului. La fel ca si tine si eu am incercat schimbarea intr-un magazin partener Orange si desi trebuia sa-mi dea alta la schimb, au venit tot cu varianta trecerii la abonament. Urata strategie, dar doar asa isi pot atinge targhetele, pacalind clientii si profitand de naivitatea unora.

Viteza a scăzut zilele astea datorită creșterii traficului foarte mult. Nu știu ce treabă are simul cu viteza la net! Ăla ori funcționează, ori nu!

Totul s-a mutat acum in mediul online,asa ca cresterea traficului si scaderea vitezei era de asteptat. Tare mi-e teama de o paralizare a internetului. Atunci sa vedeti panică :)

@Dnz, daca vrei să îți schimbi gratuit cartela, mergi la Orange Shop (nu Store sau parteneri). Acolo poți să îți înlocuiești SIM-ul gratuit. Am trecut prin aceleași întâmplări ca tine, am mers la un Partener Orange, și domnișoara mi-a băgat o fraza cum că nu se poate doar daca vreau abonament, etc. Am mers apoi de curios la Shop, și în 5 minute problema s-a rezolvat. Asta îți recomand și ție..! Mergi la cel mai apropiat Shop!

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

@teacher_ am mers astazi la shop, mi-au schimbat imediat sim-ul totul a decurs normal. In continuare viteza internetului in Timisoara pe 4g+ este foarte slaba, in jur de 2 Mbps pe download si pe upload.

E de la supraaglomerate. Cred că ai înțeles că n-are treabă cu sim-ul. După ce va trece isteria asta, își va reveni. Răbdare!

@dnz eu am ridicat ticket la orange si mi-au confirmat cei de la support tehnic ca au fost lucrari efectuate la stalpul orange in perioada in care am facut testele de viteza. A 2-a zi totul a revenit la normal si vitezele de down & up sunt cum ar trebui.
Tocmai in aceasta perioada retelele mobile trebuie sa functioneze bine!

Au și anunțat că vor face lucrări de îmbunătățire a rețelei. Sigur, îmbunătățiri vor face și acolo unde se mărește foarte mult traficul și implicit trebuie mărite capacitățile!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!