Întrebare fară răspuns

Online e mai sigur și rapid

Salut tuturor!

În ultimii ani am încercat să îmi fac viața mai ușoară apelând la variantele online pentru a plăti facturi, rate și chiar pentru cumpărături. În situația de față este recomandat să evităm locurile aglomerate și să facem aceste lucruri online.

Voi cum vă organizați în această perioadă plățile, cumpărăturile, reîncărcările PrePay?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Eu nu am schimbat prea multe fata de acum cateva luni.. Dar, într-adevăr, până acum cateva luni, am incercat sa fac online ce plati am putut, din cauza programului, pentru ca nu prea puteam sa merg să plătesc si ca să n-o mai pun pe mama pe drumuri.. drept urmare, deja evităm plățile in public :)...
E si păcat, cand poti scana un cod de bare si pune amprenta pe post de parola, să nu faci o plata in cateva secunde.. in detrimentul cozilor si nervilor si timpului pierdut aiurea..Tot ce pot, rezolv online.. mai puțin comenzile pe net.. evit să folosesc cardul pentru plati online, prefer plățile din cont.. si, de asemenea, foarte rar plătesc online cumpărăturile.. dar, in ultimul timp n-am prea mai facut cumpărături online..

Așa cum spui tu,Mihaela, in aceasta perioada am apelat din ce in ce mai mult la mediul online pentru: activitatea profesională, comunicarea cu ceilalți, plăti și rate. Doar cumpărăturile le mai fac de la magazinul din localitate. Acum putem observa cât de importantă este folosirea tehnologiei.

Toate facturile la gaz metan, energie, tv, net, telefoane, le plătesc online cu cardul înrolat 3d secure.
Inclusiv prepayul doamnei mele se incarca singur din contul meu Orange România.

De multi ani eu platesc toate facturile online. De asemeni si multe cumparaturi mai importante tot online le fac,asa ca pentru mine nu este nimic nou sub soare ca sa fac lucrurile mai simplu si rapid,nu ca mi-ar fi tare teama de o contaminare dar sunt extrem de comod si totodata imi place sa folosesc tehnologia la maxim si sa storc si ultima picatura din ea. As putea sa-mi ud gazonul cu mana,insa o fac online. As putea sa-mi verific frigiderul,insa o fac online din alta camera sau direct cand sunt intr-un magazin. As putea sa-mi pornesc centrala manual insa prefer sa o fac online de pe prispa casei :).
Sper ca institutiile statului dar si companiile private sa adopte tot mai multe posibilitati de a face plati online.

Eu am activat pentru plata facturilor, debit direct de 13 ani si nu mai am nici o grijă decât contul curent sa nu fie in “costumul lui Adam” la scadența .
Am cumpărat la fidellizare un telefon pe care l-am plătit online in luna februarie.
Mai utilizez și aplicația mobilă bancară pentru plata facturilor prietenilor , rudelor , vecinilor.

Buna MihaelaC,

La mine nu s-a schimbat nimic, in sensul ca toate platile sunt efectuate online ca si pana acum, deci nu a fost necesara o organizare. :)

Cu siguranță, așa este! Plus că e și fără alte costuri suplimentare, fără bătăi de cap, fără stat pe la cozi, fără stress și alte lucruri în plus! Mulțumim!

De ce nu exista o fidelizare pentru "mai rapid"? Pentru ca un client PF este nesemnificativ si oricum va plati in 10 zile, nu in 60 ca la altii? Pentru ca indiferent de tip (abonament sau prepay) acel client plateste o nevoie proprie nu o favoare(concesie)?
Dar favoarea pentru o plata anticipata sau in nici un caz "la scadenta" o fi apa de ploaie? Se pare ca da!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!