Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Mi se intampla, de vreo 2-3 saptamani, cred, sa se inchida pur si simplu comunitatea in timp ce navighez.. Nu-mi aduc aminte sa se fi intamplat asta cu telefoanele pe care le foloseam inainte..
Aveam A3 2017, acum am S10..
Poate fi de la telefon sau de la motorul de cautare? De ce se intampla asta si ce pot face să nu se mai întâmple.. Mentionez ca am shortcut Internet pe telefon si de acolo deschid de obicei, transferat odata cu conținutul din telefoanele vechi pe acesta nou, prin Smart Switch..
Mulțumesc!
Jay, daca inca ai probleme cu deschiderea inchiderea brusca a browserului,incearca te rog si cu altele sa vezi daca problema persista. Inclin sa cred ca necazul este de la shortcut. Deschide browserul si din pagina de aplicatii nu din "scurtatura" sa vedem daca e de la ea sau de la browser. Revino apoi sa ne spui ce si cum. Merci.
Alte răspunsuri
Probabil ar trebui sa mai cureti browserul :)
Eu nu fac niciodata transferul prin smart swich fiindca import si ceva "reziduri". Prefer sa muncesc mai mult dar sa am totul "pe curat" :) Poti curata telefonul cu Ccleaner.
Mulțumesc!.. După curățenia de primăvară, dezinstalez Ccleaner? :)
Este din browserul Samsung. Navighează pe alt browser, de exemplu Edge.
Nu,las-o acolo,pentru alta curatenie. Telefonul tau duce 600-700 de procese fara probleme. E crème de la crème :)
Mulțumesc!.. Am făcut curățenie deocamdată.. I-am dat și cu dezinfectant :)... sper să nu se mai repete..
Sunt momente cand site-ul se incarca foarte greu, iar informatia afisata este distorsionata. Nu stiu cat din aceste probleme tin de Orange si cat tin de platforma pe care este implementata aceasta comunitate.
Nu am inteles foarte clar daca se inchide site-ul sau se inchide browser-ul de internet.
In principiu browserul se inchide din senin in momentul in care ajunge sa consume forate multe resurse (pagini deschise simultan, memorie cache plina, suprasolicitare procesor, suprasolicitare chipset grafic etc). De asemena telefonul poate opri in mod automat unele procese in momentul in care ajunge sa se incinga foarte tare, pentru a preveni prajirea unor componente.
Se închide browserul, dar, numai de cand am schimbat telefonul se intampla si doar cu pagina comunității.. si nu fac nimic diferit de ce făceam înainte...
Am observat ca uneori sunt probleme de afisare.. o lista foarte lungă de utilizatori cu 0 intrebari, 0 răspunsuri... si, de multe săptămâni pot vedea doar 10 acțiuni din activitate, misiuni, etc.. M-am gândit că țin de comunitate.. Am observat recent, ca pot vedea mai mult de 10 doar dacă accesez comunitatea de pe laptop..
Asta se intampla si la mine deseori dar e de la scriptă nu de la browser.
@jay, trebuie udat și sfințit telefonul nou, ca să funcționeze la fel de bine ca cel vechi :D
@Răzvan, asta să fie motivul?!.. Momentan evit zonele aglomerate, poate-l sfintesc mai tarziu :))
Mie nu mi se întâmplă așa ceva. Fă o curățare zilnică a telefonului și eventual, folosește alt browser.
@Jay, mai sunt probleme cu accesarea site-ului Comunității de pe telefon?
Jay, daca inca ai probleme cu deschiderea inchiderea brusca a browserului,incearca te rog si cu altele sa vezi daca problema persista. Inclin sa cred ca necazul este de la shortcut. Deschide browserul si din pagina de aplicatii nu din "scurtatura" sa vedem daca e de la ea sau de la browser. Revino apoi sa ne spui ce si cum. Merci.
La acest moment nu!..
Inițial, duminică seara, am făcut curățenie in telefon și a părut ca e ok..
Dar, ieri dimineață cum am intrat în comunitate s-a inchis in cateva secunde.. desi, n-aveam nimic altceva deschis si seara făcusem curățenie.. Am dezinstalat Ccleaner, ca prea voia să facă lună tot timpul si am intrat in comunitate folosind chrome.. Am creat shortcut catre comunitate si astazi este a doua zi de cand intru folosind shortcut-ul pe browser chrome si nu s-a inchis nici macar o data, de unde se închidea zilnic, de mai multe ori.. Concluzia mea este ca problema era de la browserul Internet explorer..
Ascary a fost desemnat cel mai bun respondent
Jay a răspuns
Ascary a răspuns
DanielaH a răspuns
Ascary a fost desemnat cel mai bun respondent
Vio73 a răspuns
Jay a răspuns
Razvan a răspuns
Ascary a răspuns
Jay a răspuns
FaraUnID a răspuns
Jay a răspuns
Ascary a răspuns
Razvan a răspuns
Jay a răspuns
Ascary a răspuns
Jay a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.