Această întrebare nu a fost actualizată în ultimele 24 de luni, de aceea conținutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.

Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Resurse inexistente în aplicația My Orange?!

Salut! De aproximativ o săptămână, aplicația My Orange îmi arată că resursele sunt inexistente.. Pe toate 4 abonamentele..
Nu îmi fac nicio grijă pentru că am nelimitat, dar, vreau să știu ce se întâmplă.
A mai întâmpinat cineva situația asta, știți de ce se întâmplă asa?
Mulțumesc!

Nici la mine nu mai arată, după ultimul update de acum 2 zile. Câteodată un update mai repară lucruri, dar strică altele.
L.E. Am intrat în Google play, căutat aplicația My Orange, deschis din magazin și resursele sunt afișate iar.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (3)

100%

3 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 2 din 2

Ai internet nelimitat fiindca ai primit bonus nelimitat de ziua ta dar o sa vina vremea cand si tu vei vrea sa citesti instant resursele :)

Ascary, eu si acum vreau sa le citesc instant :)))
Din fericire am ceva gb de net pentru vechime, plus ce am in abonamente.. Dacă se păstrează conditiile astea in niciun caz nu voi avea probleme gen net insuficient.. dar, tot vreau sa le vad acum :D

Eu zic ca a dat Orange la bonusuri de net ca nu prea mai poti sa te plangi de resurse "inexistente". In aceasta perioada chiar avem nevoie cu totii. Sunt profesori care tin lectii online si un trafic mare le este de ajutor.

Mulțumim tuturor pentru feedback! Am transmis situația semnalată de voi colegilor de la Online.
@Jay, înțegeg că s-a rezolvat și acum informația este corectă în aplicație?

⁴Nu s-a rezolvat!.. Inițial asa am crezut, dar, nu... A mers doar la început.. Nici după reinstalarea aplicației.. Trebuie să reincarc pagina de cel puțin 3 ori ca să apară resursele.. La deschiderea aplicației apare exact cum am scris in intrebare si trebuie sa apas pe pagina "consum" din aplicație de mai multe ori până apar resursele... ca un fel de refresh..

Situația este în atenția departamentului nostru tehnic. Vă vom ține la curent aici când va fi complet remediată.
Mulțumim pentru înțelegere!

Am primit răspuns de la dezvoltator din magazin play al aplicației.
Se depun eforturi.
Am instalat și dezinstalat de o mie de ori aplicația, le am dat si o stea la rewieuri.
E haiul naibii într o tara de it iști scutiți de taxe și impozite sa nu găsești macar unul in stare sa facă naibii o aplicație de doi franci sa funcționeze.
Tutea si Caragiale mereu actuali in tara asta.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2616 / 5000
puncte
Custom field 2

Salut!
Avem confirmarea că situația a fost remediată.
Vă rugăm să verificați și voi dacă totul este OK acum și vizualizați corect resursele în aplicația My Orange.
Mulțumim!

Confirm ca momentan funcționează cu bine.
O mai urmăresc o perioada insa.
Mulțumesc pentru răspuns și pentru implicare.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2616 / 5000
puncte
Custom field 2

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!