Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Această întrebare nu a fost actualizată în ultimele 24 de luni, de aceea conținutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.
Întrebare cu răspuns(uri)
Salut! De aproximativ o săptămână, aplicația My Orange îmi arată că resursele sunt inexistente.. Pe toate 4 abonamentele..
Nu îmi fac nicio grijă pentru că am nelimitat, dar, vreau să știu ce se întâmplă.
A mai întâmpinat cineva situația asta, știți de ce se întâmplă asa?
Mulțumesc!
Nici la mine nu mai arată, după ultimul update de acum 2 zile. Câteodată un update mai repară lucruri, dar strică altele.
L.E. Am intrat în Google play, căutat aplicația My Orange, deschis din magazin și resursele sunt afișate iar.
Alte răspunsuri
Pagina 1 din 2
Imi arata consumul daca intru pe situl de la Orange, dar nu arata pe widget.
Da,Jay. Aceeasi problema o aveam si eu. A primit o noua actualizare alaltaieri (daca nu ma insel),iar de azi mie nu mai imi arata aceasta eroare, oricand as intra in aplicatie. S-ar putea sa fie din cauza ca la *115# de acum arata GB in loc de MB la internet, si s-o fi dereglat ceva cei care lucreaza la acest sistem de informatii.
Nici la mine nu mai arată, după ultimul update de acum 2 zile. Câteodată un update mai repară lucruri, dar strică altele.
L.E. Am intrat în Google play, căutat aplicația My Orange, deschis din magazin și resursele sunt afișate iar.
Am urmat si eu pașii tai Răzvan.. Apoi, după ce am deschis din nou aplicația din telefon au aparut si aici resursele..
Mulțumesc pentru răspunsuri..
Multumim Razvan. A mers si la mine solutia ta.
Minunea a durat 10 minute apoi "resursele indisponibile" au revenit. E "de la ei" :))
Hmm.. Da, merge după refresh doar.. As incerca sa reinstalez aplicația, să văd dacă se comporta la fel..
Am reinstalat aplicația.. Revin cu feedback, după ce văd dacă se mai repetă.. Momentan, mi-a arătat resursele din start..
Nu va funcționa. Nici prin resetare cont prin helper nu a mers.
Am făcut prin Orange helper pe Softpedia.
Singura metoda e trecerea rapida a degetului pe chenarul in care ar trebui sa fie acele cercuri cu resurse.
Din păcate trebuie răbdare.
O ia fie din a doua, a treia, a patra încercare.
Dar asa isi revine.
Dupa aia o luați de la capăt la o noua curiozitate în legătură cu resursele.
Da, asa e.. Se pare ca este o problemă cu aplicația My Orange.. dar si cu varianta veche a My Orange desktop..
În continuare sunt probleme de afisare resurse si dupa reinstalare.. Trebuie reincarcata de mai multe ori pagina, de la deschiderea aplicației, pentru a vedea resursele.. altfel scrie resurse inexistente..
Pana acum o saptamana nu s-a mai întâmplat asta niciodata.. cel puțin mie nu..
Din păcate, observ că nici la mine nu se mai vede nimic.
Cred ca o dat Coronavirusul in sistem. Asta ass ca o gluma!:)
Pe laptop/desktop e în regulă!
Nu-i un capat de lume dar e putin deranjant așa... :)
Exact, e deranjant.. eu am nelimitat si tot ma deranjeaza, dar pe cei care trebuie sa verifice pentru ca au resurse limitate sau sunt plecati din tara?!.. Sa speram totusi ca nu are legatura cu virusul, ca daca afecteaza si in online va fi si mai dificil cu platile :)
Vio73 a răspuns
Jay a răspuns
un anonim a răspuns
DanielaH a răspuns
un anonim a răspuns
Vio73 a răspuns
Ascary a răspuns
DanielaH a răspuns
Jay a răspuns
DanielaH a răspuns
Ascary a răspuns
Jay a răspuns
Ascary a răspuns
Jay a răspuns
Ascary a răspuns
Vio73 a răspuns
Szabolcs a răspuns
Vio73 a răspuns
Jay a răspuns
un anonim a răspuns
Jay a răspuns
Jay a răspuns
Ascary a răspuns
Ascary a răspuns
Razvan a fost desemnat cel mai bun respondent
Jay a răspuns
Razvan a răspuns
tomaciprian a răspuns
Szabolcs a răspuns
Jay a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.