Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
În contextul actual, al epidemiei de coronavirus, Orange ia în calcul posibilitatea de amânare a plăților facturilor? Cu siguranță vor fi clienți, fie în izolare, fie bolnavi, care nu vor avea posibilitatea de a plăti facturile. Varianta cea mai simpla și sigura e plata online, dar și asta presupune bani în conturi care pot exista sau nu.
Câteva bănci din România deja au anunțat ca amână plata unor rate la credite pana în luna mai.
La Orange există deja opțiunea de amânare a plăților. Puteți vedea aici care sunt condițiile și cum se poate obține o amânare la plată: https://comunitate.orange.ro/questions/1981421-conditiile-obtine-amanare-platii
La nivelul întregului lanț de magazine Orange și ale partenerilor s-au aplicat măsuri speciale, precum limitarea numărului de persoane care sunt prezente simultan, furnizarea de măști și mănuși personalului, obligativitatea folosirii gelului anti-bacterian de către angajat și clientul preluat, dezinfectarea spațiului de lucru de cel puțin 3 ori pe tură.
Status-ul magazinelor se poate modifica, de aceea este important sa verificati si pe site-ul Orange
Alte răspunsuri
Eu doresc sa trec la prepay...
@Veronica,
Cred că dacă nu ai perioadă contractuală sau nu ai luat telefon, se poate. Oricum, trebuie discutat cu ei!
@veronica, ce domeniu lucrezi?
Bună ziua
Deoarece factura Jan01075****/referință internă 004******* din data de 23/03/2020 este supra încărcată, din motive "servicii"și având în vedere criza mondiala cu care ne confruntăm întreaga lume vă rog să luați în considerare ca suma ce trebuie achitată să pot să o plătesc eșalonat, deoarece este o sumă care depășește bugetul meu. Menționez încă o dată că această situație se datorează faptului că nepoata mea a fost conectată pe date mobile deoarece traficul Wifi din casă este de calitate foarte proastă.
Buna ziua. Cred că ar trebui să editați textul de mai sus și să ascundeți informațiile de facturare, pentru că sunt date sensibile.
Doamna Paraschiv, recomandarea mea este să amânați plata urmând link-ul de aici https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-obin-o-amnare-a-plii-18
O plata eșalonată îmi e teama sa nu va supraîncarce următoarele facturi, plus că ar putea duce la oprirea resurselor, daca plătiți prea puțin.
@Paraschiv Ana
Plata eșalonată o veți putea face numai in cazul în care aveți cel puțin 3 luni de abonament și nu ați avut de făcut o altă plată eșalonată. Succes...!)).
@Gianni, mulțumesc pentru informație. Nu am gasit-o nicăieri, dar pare logica.
Cu mare plăcere@ teacher,această informație o găsești chiar în link-ul trimis de tine mai sus. Chiar cum deschizi link-ul în partea de jos unde scrie ,,important””de știut.Toate cele bune..!))
Nici eu nu știam asta, dar orice informație e binevenită! Mulțumesc!
@Gianni, acolo scrie de amânare a platii, nu de eșalonare a platii :) este o diferență între ele.
Eu cred că m-am exprimat destul de clar că doresc o plată eșalonată și nicidecum o amânare a plății, deoarece o amânare înseamnă că timpul rămas este prea scurt pentru plata urmatoarei facturi,deci prin amânare înseamnă că la urmatoarea plata voi fi blocată deoarece amânarea nu rezolvă cu nimic situația.
Cred că cei de la Orange s-au pregătit pentru asta, și veți găsi intelegere la plata eșalonată.
Unde aș putea primi raspuns, dacă pentru această situație m-am adresat atât prin email cât și prin mesaje și aștept un răspuns de câteva zile și nu îl primesc
@Paraschiv Ana, bun venit în Comunitate!
Am transmis situația ta mai departe către colegii nostri de la departamentul de plăți. Încercăm să găsim împreună o soluție.
Fiind vorba de o problemă punctuală și care implică analizarea contului tău personal, vom reveni în mesaj privat.
Am updatat programul magazinelor Orange începând cu data de 18 mai 2020.
DanielaH a răspuns
DanielaH a răspuns
Paraschiv Ana a răspuns
teacher_ a răspuns
Paraschiv Ana a răspuns
teacher_ a răspuns
Vio73 a răspuns
Gianni a răspuns
teacher_ a răspuns
Gianni a răspuns
teacher_ a răspuns
Paraschiv Ana a răspuns
Razvan a răspuns
Vio73 a răspuns
Veronica_1 a răspuns
Gianni a răspuns
Ascary a răspuns
Veronica_1 a răspuns
Gianni a răspuns
Vio73 a răspuns
Gianni a răspuns
DanielaH a fost desemnat cel mai bun respondent
DanielaH a răspuns
Ascary a răspuns
Vio73 a răspuns
Razvan a răspuns
Ascary a răspuns
Gianni a răspuns
Miha Z a răspuns
Gianni a răspuns
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.