Întrebare cu răspuns(uri)

Amânare plata facturi datorita epidemiei de coronavirus

În contextul actual, al epidemiei de coronavirus, Orange ia în calcul posibilitatea de amânare a plăților facturilor? Cu siguranță vor fi clienți, fie în izolare, fie bolnavi, care nu vor avea posibilitatea de a plăti facturile. Varianta cea mai simpla și sigura e plata online, dar și asta presupune bani în conturi care pot exista sau nu.
Câteva bănci din România deja au anunțat ca amână plata unor rate la credite pana în luna mai.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

La Orange există deja opțiunea de amânare a plăților. Puteți vedea aici care sunt condițiile și cum se poate obține o amânare la plată: https://comunitate.orange.ro/questions/1981421-conditiile-obtine-amanare-platii

 

La nivelul întregului lanț de magazine Orange și ale partenerilor s-au aplicat măsuri speciale, precum limitarea numărului de persoane care sunt prezente simultan, furnizarea de măști și mănuși personalului, obligativitatea folosirii gelului anti-bacterian de către angajat și clientul preluat, dezinfectarea spațiului de lucru de cel puțin 3 ori pe tură. 

 

Status-ul magazinelor se poate modifica, de aceea este important sa verificati si pe site-ul Orange

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (88)

Da (198)

69%

198 membri au votat cu DA

88 membri au votat cu NU

69% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Bună ziua
Deoarece factura Jan01075****/referință internă 004******* din data de 23/03/2020 este supra încărcată, din motive "servicii"și având în vedere criza mondiala cu care ne confruntăm întreaga lume vă rog să luați în considerare ca suma ce trebuie achitată să pot să o plătesc eșalonat, deoarece este o sumă care depășește bugetul meu. Menționez încă o dată că această situație se datorează faptului că nepoata mea a fost conectată pe date mobile deoarece traficul Wifi din casă este de calitate foarte proastă.

Buna ziua. Cred că ar trebui să editați textul de mai sus și să ascundeți informațiile de facturare, pentru că sunt date sensibile.
Doamna Paraschiv, recomandarea mea este să amânați plata urmând link-ul de aici https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-obin-o-amnare-a-plii-18
O plata eșalonată îmi e teama sa nu va supraîncarce următoarele facturi, plus că ar putea duce la oprirea resurselor, daca plătiți prea puțin.

@Paraschiv Ana
Plata eșalonată o veți putea face numai in cazul în care aveți cel puțin 3 luni de abonament și nu ați avut de făcut o altă plată eșalonată. Succes...!)).

Cu mare plăcere@ teacher,această informație o găsești chiar în link-ul trimis de tine mai sus. Chiar cum deschizi link-ul în partea de jos unde scrie ,,important””de știut.Toate cele bune..!))

Eu cred că m-am exprimat destul de clar că doresc o plată eșalonată și nicidecum o amânare a plății, deoarece o amânare înseamnă că timpul rămas este prea scurt pentru plata urmatoarei facturi,deci prin amânare înseamnă că la urmatoarea plata voi fi blocată deoarece amânarea nu rezolvă cu nimic situația.

Unde aș putea primi raspuns, dacă pentru această situație m-am adresat atât prin email cât și prin mesaje și aștept un răspuns de câteva zile și nu îl primesc

@Paraschiv Ana, bun venit în Comunitate!
Am transmis situația ta mai departe către colegii nostri de la departamentul de plăți. Încercăm să găsim împreună o soluție.
Fiind vorba de o problemă punctuală și care implică analizarea contului tău personal, vom reveni în mesaj privat.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!