Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Am facut o reîncarcare si mi s-a dat optiune in loc de credit

Am facut o reîncarcare online si in loc de credit mi s-a dat optiune, de ce ?

Răspunsuri

Pagina 2 din 2

@Ecaterina Isar: Problema nementionata pana acum la topic: Nu ai avut vreo optiune cu minute "in asteptare"? Adica una din optiunile cu care ai incarcat inainte si care, in momentul incarcarii cu credit, s-a activat automat. Personal am patit-o, deci nu este un caz ipotetic. Daca da, trebuie pe viitor sa ai grija sa stergi optiunea din lista inainte de a incarca cu credit, altfel daca pe cont ai creditul necesar optiunea se activeaza automat.

Tind sa cred ca nu a fost o "greseala". Ca doar nu alegeai "incarcare cu resurse" daca aveai nevoie de credit.

În My Orange, în prima categorie apar opțiunile cu valoarea creditului și te poate induce ușor, tu crezi că pui credit și de fapt este opțiune credit.

@Ecaterina Isar, ne bucurăm că situația ta s-a rezolvat.
Dacă apreciezi că răspunsurile pe care le-ai primit în Comunitate te-au ajutat, marchează-l pe cel mai bun ca soluție. În felul acesta îi vei ajuta și pe ceilalți membri în cazul în care se vor confrunta cu situații similare.
Mulțumim și te mai așteptăm!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!