anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Am facut o reîncarcare si mi s-a dat optiune in loc de credit

Am facut o reîncarcare online si in loc de credit mi s-a dat optiune, de ce ?
22 Răspunsuri 22

Jay
Campion certificat
Probabil ca asta ai ales cand ai facut reîncărcarea.. Din neatenție.. Mi-e greu să cred ca ai ales credit si ai primit optiune.. Poti incerca sa vorbesti pe chat Djingo cu un consultant să vezi dacă se mai poate modifica..

teacher_
#StarMember
Salut! Suna la serviciul clienți, la nr 300 și explica-le situația. Atenție, nu consuma creditul! O să îți ramburseze suma înapoi.

Multumesc frumos pentru raspuns si pentru informatii

Jay
Campion certificat
Cu plăcere!.. Succes!.. 🙂

Gianni
Cunoscător certificat
@Ecaterina Isar, cred că greșeala a fost a ta cînd ai făcut reîncărcarea, din neatenție probabil ai optat pentru opțiune.Dacă nu au trecut 24 ore de la reîncărcare , sună la serviciul clienți și probabil vei rezolva problema, într-un mod sau altul. Îți doresc succes;)

Razvan
#StarMember
Se rezolvă cu un apel la 300 sau ia legătura cu chatul Djingo din My Orange. Succes!

Vă mulțumesc frumos pentru amabilitatea de a-mi raspunde , Mi-a fost de mare ajutor toate raspunsurile date de dumneavoastră!

Gianni
Cunoscător certificat
Cu plăcere , revino cu un răspuns dacă ai rezolvat problema.

Voi încerca maine dimineață pentru-că acum este cam tîrziu.... Apreciez foarte mult răspunsurile voastre Vă mulțtumesc frumos !

Vio73
#StarMember
Iei legătura cu un consultant prin Chat Djingo sau la 300 și sigur rezolvi. Să nu te apuci să consumi din net sau minute până atunci. Succes!

Multumesc pentru informati S-a rezolvat

Gianni
Cunoscător certificat
Ne bucurăm cu toți că totul s-a rezolvat cu bine, te așteptăm sa revii cu noi întrebări , informații, sugesti sau răspunsuri la întrebări. Toate cele bune:))

Ascary
Campion certificat
Te mai asteptam si cu alte intrebari Ecaterina

Vio73
#StarMember
Foarte bine! Ne bucurăm că ți-am putut fi de folos!