Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Această întrebare nu a fost actualizată în ultimele 24 de luni, de aceea conținutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.
Întrebare fară răspuns
Am facut o reîncarcare online si in loc de credit mi s-a dat optiune, de ce ?
Răspunsuri
Pagina 1 din 2
Probabil ca asta ai ales cand ai facut reîncărcarea.. Din neatenție.. Mi-e greu să cred ca ai ales credit si ai primit optiune.. Poti incerca sa vorbesti pe chat Djingo cu un consultant să vezi dacă se mai poate modifica..
Salut! Suna la serviciul clienți, la nr 300 și explica-le situația. Atenție, nu consuma creditul! O să îți ramburseze suma înapoi.
Multumesc frumos pentru raspuns si pentru informatii
Cu plăcere!.. Succes!.. :)
@Ecaterina Isar, cred că greșeala a fost a ta cînd ai făcut reîncărcarea, din neatenție probabil ai optat pentru opțiune.Dacă nu au trecut 24 ore de la reîncărcare , sună la serviciul clienți și probabil vei rezolva problema, într-un mod sau altul. Îți doresc succes;)
Se rezolvă cu un apel la 300 sau ia legătura cu chatul Djingo din My Orange. Succes!
Vă mulțumesc frumos pentru amabilitatea de a-mi raspunde ,
Mi-a fost de mare ajutor toate raspunsurile date de dumneavoastră!
Cu plăcere , revino cu un răspuns dacă ai rezolvat problema.
Voi încerca maine dimineață pentru-că acum este cam tîrziu....
Apreciez foarte mult răspunsurile voastre
Vă mulțtumesc frumos !
Iei legătura cu un consultant prin Chat Djingo sau la 300 și sigur rezolvi. Să nu te apuci să consumi din net sau minute până atunci. Succes!
Multumesc pentru informati
S-a rezolvat
Ne bucurăm cu toți că totul s-a rezolvat cu bine, te așteptăm sa revii cu noi întrebări , informații, sugesti sau răspunsuri la întrebări. Toate cele bune:))
Te mai asteptam si cu alte intrebari Ecaterina
Foarte bine! Ne bucurăm că ți-am putut fi de folos!
Ne bucuram că s-a rezolvat. Oricând te așteptăm în comunitate, ca să împărtășești cu noi, din experiența ta la Orange.
DanielaH a răspuns
Vio73 a răspuns
Ascary a răspuns
Gianni a răspuns
Ascary a răspuns
Razvan a răspuns
FLo1 a răspuns
Razvan a răspuns
Vio73 a răspuns
Ascary a răspuns
Gianni a răspuns
Gianni a fost desemnat cel mai bun respondent
Ecaterina Isar a răspuns
Razvan a răspuns
Vio73 a răspuns
Ecaterina Isar a răspuns
Gianni a fost desemnat cel mai bun respondent
Gianni a răspuns
Ecaterina Isar a răspuns
Razvan a răspuns
Gianni a răspuns
Jay a răspuns
Jay a fost desemnat cel mai bun respondent
teacher_ a fost desemnat cel mai bun respondent
Ecaterina Isar a răspuns
teacher_ a răspuns
Jay a răspuns
Ecaterina Isar a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.