Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Am facut o reîncarcare si mi s-a dat optiune in loc de credit

Am facut o reîncarcare online si in loc de credit mi s-a dat optiune, de ce ?

Răspunsuri

Probabil ca asta ai ales cand ai facut reîncărcarea.. Din neatenție.. Mi-e greu să cred ca ai ales credit si ai primit optiune.. Poti incerca sa vorbesti pe chat Djingo cu un consultant să vezi dacă se mai poate modifica..

Salut! Suna la serviciul clienți, la nr 300 și explica-le situația. Atenție, nu consuma creditul! O să îți ramburseze suma înapoi.

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

@Ecaterina Isar, cred că greșeala a fost a ta cînd ai făcut reîncărcarea, din neatenție probabil ai optat pentru opțiune.Dacă nu au trecut 24 ore de la reîncărcare , sună la serviciul clienți și probabil vei rezolva problema, într-un mod sau altul. Îți doresc succes;)

Vă mulțumesc frumos pentru amabilitatea de a-mi raspunde ,
Mi-a fost de mare ajutor toate raspunsurile date de dumneavoastră!

Voi încerca maine dimineață pentru-că acum este cam tîrziu....
Apreciez foarte mult răspunsurile voastre
Vă mulțtumesc frumos !

Iei legătura cu un consultant prin Chat Djingo sau la 300 și sigur rezolvi. Să nu te apuci să consumi din net sau minute până atunci. Succes!

Ne bucurăm cu toți că totul s-a rezolvat cu bine, te așteptăm sa revii cu noi întrebări , informații, sugesti sau răspunsuri la întrebări. Toate cele bune:))

Ne bucuram că s-a rezolvat. Oricând te așteptăm în comunitate, ca să împărtășești cu noi, din experiența ta la Orange.

@Ecaterina Isar: Problema nementionata pana acum la topic: Nu ai avut vreo optiune cu minute "in asteptare"? Adica una din optiunile cu care ai incarcat inainte si care, in momentul incarcarii cu credit, s-a activat automat. Personal am patit-o, deci nu este un caz ipotetic. Daca da, trebuie pe viitor sa ai grija sa stergi optiunea din lista inainte de a incarca cu credit, altfel daca pe cont ai creditul necesar optiunea se activeaza automat.

Tind sa cred ca nu a fost o "greseala". Ca doar nu alegeai "incarcare cu resurse" daca aveai nevoie de credit.

În My Orange, în prima categorie apar opțiunile cu valoarea creditului și te poate induce ușor, tu crezi că pui credit și de fapt este opțiune credit.

@Ecaterina Isar, ne bucurăm că situația ta s-a rezolvat.
Dacă apreciezi că răspunsurile pe care le-ai primit în Comunitate te-au ajutat, marchează-l pe cel mai bun ca soluție. În felul acesta îi vei ajuta și pe ceilalți membri în cazul în care se vor confrunta cu situații similare.
Mulțumim și te mai așteptăm!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!