Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Am facut o reîncarcare si mi s-a dat optiune in loc de credit

Am facut o reîncarcare online si in loc de credit mi s-a dat optiune, de ce ?

Răspunsuri

Pagina 1 din 2

Probabil ca asta ai ales cand ai facut reîncărcarea.. Din neatenție.. Mi-e greu să cred ca ai ales credit si ai primit optiune.. Poti incerca sa vorbesti pe chat Djingo cu un consultant să vezi dacă se mai poate modifica..

Salut! Suna la serviciul clienți, la nr 300 și explica-le situația. Atenție, nu consuma creditul! O să îți ramburseze suma înapoi.

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

@Ecaterina Isar, cred că greșeala a fost a ta cînd ai făcut reîncărcarea, din neatenție probabil ai optat pentru opțiune.Dacă nu au trecut 24 ore de la reîncărcare , sună la serviciul clienți și probabil vei rezolva problema, într-un mod sau altul. Îți doresc succes;)

Se rezolvă cu un apel la 300 sau ia legătura cu chatul Djingo din My Orange. Succes!

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Voi încerca maine dimineață pentru-că acum este cam tîrziu....
Apreciez foarte mult răspunsurile voastre
Vă mulțtumesc frumos !

Iei legătura cu un consultant prin Chat Djingo sau la 300 și sigur rezolvi. Să nu te apuci să consumi din net sau minute până atunci. Succes!

Ne bucurăm cu toți că totul s-a rezolvat cu bine, te așteptăm sa revii cu noi întrebări , informații, sugesti sau răspunsuri la întrebări. Toate cele bune:))

Ne bucuram că s-a rezolvat. Oricând te așteptăm în comunitate, ca să împărtășești cu noi, din experiența ta la Orange.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!