Această întrebare nu a fost actualizată în ultimele 24 de luni, de aceea conținutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.

Întrebare fară răspuns

Ce pot face daca nu primesc mesajele ro alert?

Bună ziua!!! As dori să știu ce pot face daca nu primesc mesajele ro alert?
Cum pot remedia treaba asta.
Multumesc

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 2 din 3

Inteleg ca are un Samsung S8, single sim, si la Orange gaseste numai o lista din care reiese ca telefonul pe care-l are este compatibil si trebuie doar sa aiba ultima versiune de software.. cel putin eu asta am gasit..

Da. Am sunat la Samsung și mi-au zis că operatorul poate face setările. M-au îndrumat către linkul ro-alert.ro/configurare dar când ajung acolo la cei de la orange apare doar lista telefoanelor compatibile.
Am incercat să sun la serviciul clienți orange dar nu reusesc să intru în legătură cu un consultant.

Descarcă aplicatia Samsung Phone info din google play si vezi ce cod CSC ai. Dacă nu e de România, nu cred să meargă. Ți-am făcut screenshot. Mă gandesc că apoi le poti spune celor de la Samsung pentru ce țară e făcut.

@Axinte Mihaela, ai nevoie de răbdare pentru apelul telefonic, probabil sunt ore cand suna mai multi clienti.. Încearcă să scrii pe chat Djingo, fiind logata in contul tau My Orange, poate se rezolva asa..

Din cauza meniului stufos al numarului 300 multi se lasa pagubasi. Ar trebui simplificat.

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Sa vedem daca se rezolva sau nu, dupa ce reuseste sa vorbeasca si cu un consultant Orange..

Chiar daca telefonul nu este achizitionat prin Orange, eu cred ca ar trebui sa poata fi facute cu ajutorul lor acele setari suplimentare, in ideea ca poate canalele pe care sunt trimise aceste mesaje, difera de la o retea la alta..

Teoretic pasii ar fi acestia: Mesaje - Setări - Mai multe setări - Mesaje Cell Broadcast (Canale difuzate) - Selectați canale - Canalul meu... dar, mai departe ar trebui sa primeasca informatiile de la operator.. ce canale trebuie adaugate..

"Operatorii sunt responsabili pentru asigurarea condițiilor tehnice necesare interconectării Sistemului RO-ALERT cu infrastructurile rețelelor proprii."

https://ro-alert.ro/despre-ro-alert/#despre-tab-3


Daca nu se rezolva, atunci se poate instala o aplicatie a celor de la DSU, din magazin play.. pentru a sti ce situatii de urgenta sunt in locatia unde te afli..

Dacă vrei neapărat Ro-alert, este necesar să pui soft cu CSC ROM sau ORO, fie acasă, dacă te descurci cu Odin sau la un service de cartier, în 30 de minute te rezolvă. Nu uita, să faci un back-up de rezervă, ca să pui apoi la loc datele în telefon.

@Axinte Mihaela, ai rezolvat situația cu primirea mesajelor de la RO Alert?
Dacă da, spune-ne și nouă aici cum ai procedat. Mulțumim!

Nu am rezolvat nimic. M-au pasat de la unul la altul asa că am ajuns să mă las lipsită.
Cred că asta a și fost ideea de la început să nu-si bată capul nimeni astfel încât omul sătul de ping-pong-ul lor să renunțe.

Din pacate se mai intampla si lucruri din astea. Poate mai insisti totusi. E pacat sa nu profiti de acest serviciu. Cine stie cand iti va fi de ajutor vreo alerta...

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!