Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Această întrebare nu a fost actualizată în ultimele 24 de luni, de aceea conținutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.
Întrebare fară răspuns
Bună ziua!!! As dori să știu ce pot face daca nu primesc mesajele ro alert?
Cum pot remedia treaba asta.
Multumesc
Răspunsuri
Pagina 1 din 3
Cred ca se dau mesaje RO-ALERT, in functie de zona din care esti. Daca sunt probleme in zona respectiva ar trebui sa primesti... Majoritatea telefoanelor sunt compatibile cu sistemul RO-ALERT.. Ai mai jos, în pozele atașate, variantele din cauza cărora e posibili să nu primești mesaje, daca au fost alerte in zona ta si doar tu nu ai primit, dar nici n-a fost telefonul inchis, probabil, setarile suplimentare, dacă este nevoie de ele, trebuie sa le faca operatorul de telefonie sau producătorul dispozitivului..
Poti verifica in link dacă telefonul tau este compatibil..
https://www.orange.ro/termeni-si-conditii/cell-broadcast/
Sau, direct pe site-ul RO-ALERT https://ro-alert.ro/configurare/configurare-terminale-ora...
Sa te bucuri din toată inima. Prima operație cand am schimbat telefonul asta a fost, dezactivarea acestui serviciu fără nici un rost concret.
Mesajele acestea sunt trimise numai în anumite zone, în care există anumite pericole. Dacă primești altfel de mesaje, ar trebui să primești și mesaje Ro Alert.
Buna @Mihaela,
Ne poti spune ce model de telefon folosesti pentru a verifica daca este compatibil?
Samsung s8
@Mihaela, este o varianta dual-sim sau nu?
Nu este dual sim
In regula, am verificat si telefonul este compatibil cu serviciul ro-alert.
Pentru a primi notificari trebuie doar sa ai actualizat telefonul la ultima varianta de software.
Va trebui sa verifici cand se vor trimite noi notificari daca tu primesti sau nu. Daca nu primesti ia legatura cu Samsung Romania, 080087267864 - Apel gratuit
Păi eu am tot actualizat software-ul și tot nu am primit când alții pe langa mine primeau.
Mentionez că telefonul nu este achiziționat din România.
Are vreo relevanță?
Da, este posibil sa ai setarile facute pentru o alta tara, de accea e bine sa verifici cu cei de la Samsung.
Te asteptam aici sa ne spui daca ai rezolvat sau nu.
In a doua poza pe care am postat-o, la primul raspuns, asta si scrie.. ca telefoanele cumparate din alta tara necesita setari suplimentare pentru a putea fi conectate la sistemul RO-ALERT.. deci are relevanta..
Ok . Am înțeles. Dar cum procedez? Cu cine trebuie să iau legatura.
Vă rog frumos indrumati-mă că nu mă pricep.
Multumesc
@Axinte Mihaela, te rog sa citesti toate raspunsurile pe care le-ai primit la intrebare, ca sa intelegi mai bine..
De exemplu, cateva randuri mai sus de comentariul tau, ca nu intelegi cu cine sa iei legatura, este raspunsul lui @rafa.bloger, "Daca nu primesti ia legatura cu Samsung Romania, 080087267864 - Apel gratuit"
Deci, in primul rand vorbeste la Samsung, pentru ca, la momentul productiei unui telefon, Samsung face anumite setari si, vorbind cu ei, te poti lamuri ce ai de facut.. Apoi, probabil va trebui sa vorbesti si la Orange pentru adaugarea unui canal RO-ALERT, dar, intai trebuie lamurit cu Samsung..
Daca telefonul nu este achizitionat din Romania nu are nici setarile pentru Ro-alert.
Poți verifica setările ro-alert sau le poți introduce manual în telefon.
Detalii la https://playtech.ro/2018/cum-setezi-ro-alert-telefon-romania/amp/
La BlackBerry Classic și Samsung S5610 am introdus manual canalele și funcționează fără probleme.Razvan a răspuns
Ascary a răspuns
Vio73 a răspuns
Ascary a răspuns
Vio73 a răspuns
Ascary a răspuns
Vio73 a răspuns
Ascary a răspuns
Axinte Mihaela a răspuns
Jay a răspuns
DanielaH a răspuns
Ascary a răspuns
Axinte Mihaela a răspuns
DanielaH a răspuns
Vio73 a răspuns
Razvan a răspuns
Jay a răspuns
Vio73 a răspuns
Razvan a răspuns
Vio73 a răspuns
Ascary a răspuns
Jay a răspuns
Vio73 a răspuns
Axinte Mihaela a răspuns
Jay a răspuns
Razvan a răspuns
Ascary a răspuns
Jay a răspuns
Axinte Mihaela a răspuns
Jay a răspuns
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.