Întrebare fară răspuns

Ce pot face daca nu primesc mesajele ro alert?

Bună ziua!!! As dori să știu ce pot face daca nu primesc mesajele ro alert?
Cum pot remedia treaba asta.
Multumesc

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Cred ca se dau mesaje RO-ALERT, in functie de zona din care esti. Daca sunt probleme in zona respectiva ar trebui sa primesti... Majoritatea telefoanelor sunt compatibile cu sistemul RO-ALERT.. Ai mai jos, în pozele atașate, variantele din cauza cărora e posibili să nu primești mesaje, daca au fost alerte in zona ta si doar tu nu ai primit, dar nici n-a fost telefonul inchis, probabil, setarile suplimentare, dacă este nevoie de ele, trebuie sa le faca operatorul de telefonie sau producătorul dispozitivului..

Poti verifica in link dacă telefonul tau este compatibil..

https://www.orange.ro/termeni-si-conditii/cell-broadcast/
Sau, direct pe site-ul RO-ALERT https://ro-alert.ro/configurare/configurare-terminale-ora...

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Sa te bucuri din toată inima. Prima operație cand am schimbat telefonul asta a fost, dezactivarea acestui serviciu fără nici un rost concret.

Mesajele acestea sunt trimise numai în anumite zone, în care există anumite pericole. Dacă primești altfel de mesaje, ar trebui să primești și mesaje Ro Alert.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

In regula, am verificat si telefonul este compatibil cu serviciul ro-alert.
Pentru a primi notificari trebuie doar sa ai actualizat telefonul la ultima varianta de software.
Va trebui sa verifici cand se vor trimite noi notificari daca tu primesti sau nu. Daca nu primesti ia legatura cu Samsung Romania, 080087267864 - Apel gratuit

Păi eu am tot actualizat software-ul și tot nu am primit când alții pe langa mine primeau.
Mentionez că telefonul nu este achiziționat din România.
Are vreo relevanță?

Da, este posibil sa ai setarile facute pentru o alta tara, de accea e bine sa verifici cu cei de la Samsung.
Te asteptam aici sa ne spui daca ai rezolvat sau nu.

In a doua poza pe care am postat-o, la primul raspuns, asta si scrie.. ca telefoanele cumparate din alta tara necesita setari suplimentare pentru a putea fi conectate la sistemul RO-ALERT.. deci are relevanta..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Ok . Am înțeles. Dar cum procedez? Cu cine trebuie să iau legatura.
Vă rog frumos indrumati-mă că nu mă pricep.
Multumesc

@Axinte Mihaela, te rog sa citesti toate raspunsurile pe care le-ai primit la intrebare, ca sa intelegi mai bine..
De exemplu, cateva randuri mai sus de comentariul tau, ca nu intelegi cu cine sa iei legatura, este raspunsul lui @rafa.bloger, "Daca nu primesti ia legatura cu Samsung Romania, 080087267864 - Apel gratuit"
Deci, in primul rand vorbeste la Samsung, pentru ca, la momentul productiei unui telefon, Samsung face anumite setari si, vorbind cu ei, te poti lamuri ce ai de facut.. Apoi, probabil va trebui sa vorbesti si la Orange pentru adaugarea unui canal RO-ALERT, dar, intai trebuie lamurit cu Samsung..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Poți verifica setările ro-alert sau le poți introduce manual în telefon.

Detalii la https://playtech.ro/2018/cum-setezi-ro-alert-telefon-romania/amp/

La BlackBerry Classic și Samsung S5610 am introdus manual canalele și funcționează fără probleme.

Inteleg ca are un Samsung S8, single sim, si la Orange gaseste numai o lista din care reiese ca telefonul pe care-l are este compatibil si trebuie doar sa aiba ultima versiune de software.. cel putin eu asta am gasit..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Da. Am sunat la Samsung și mi-au zis că operatorul poate face setările. M-au îndrumat către linkul ro-alert.ro/configurare dar când ajung acolo la cei de la orange apare doar lista telefoanelor compatibile.
Am incercat să sun la serviciul clienți orange dar nu reusesc să intru în legătură cu un consultant.

Descarcă aplicatia Samsung Phone info din google play si vezi ce cod CSC ai. Dacă nu e de România, nu cred să meargă. Ți-am făcut screenshot. Mă gandesc că apoi le poti spune celor de la Samsung pentru ce țară e făcut.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

@Axinte Mihaela, ai nevoie de răbdare pentru apelul telefonic, probabil sunt ore cand suna mai multi clienti.. Încearcă să scrii pe chat Djingo, fiind logata in contul tau My Orange, poate se rezolva asa..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Eu, de exemplu, accesez 300-1-3-1.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Cred că nici Samsung, prin telefon. Pentru că e vorba de soft.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Sa vedem daca se rezolva sau nu, dupa ce reuseste sa vorbeasca si cu un consultant Orange..

Chiar daca telefonul nu este achizitionat prin Orange, eu cred ca ar trebui sa poata fi facute cu ajutorul lor acele setari suplimentare, in ideea ca poate canalele pe care sunt trimise aceste mesaje, difera de la o retea la alta..

Teoretic pasii ar fi acestia: Mesaje - Setări - Mai multe setări - Mesaje Cell Broadcast (Canale difuzate) - Selectați canale - Canalul meu... dar, mai departe ar trebui sa primeasca informatiile de la operator.. ce canale trebuie adaugate..

"Operatorii sunt responsabili pentru asigurarea condițiilor tehnice necesare interconectării Sistemului RO-ALERT cu infrastructurile rețelelor proprii."

https://ro-alert.ro/despre-ro-alert/#despre-tab-3


Daca nu se rezolva, atunci se poate instala o aplicatie a celor de la DSU, din magazin play.. pentru a sti ce situatii de urgenta sunt in locatia unde te afli..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Dacă vrei neapărat Ro-alert, este necesar să pui soft cu CSC ROM sau ORO, fie acasă, dacă te descurci cu Odin sau la un service de cartier, în 30 de minute te rezolvă. Nu uita, să faci un back-up de rezervă, ca să pui apoi la loc datele în telefon.

Cred că mai degrabă la un service, că dacă greșește ceva, termină telefonul.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

@Axinte Mihaela, ai rezolvat situația cu primirea mesajelor de la RO Alert?
Dacă da, spune-ne și nouă aici cum ai procedat. Mulțumim!

Nu am rezolvat nimic. M-au pasat de la unul la altul asa că am ajuns să mă las lipsită.
Cred că asta a și fost ideea de la început să nu-si bată capul nimeni astfel încât omul sătul de ping-pong-ul lor să renunțe.

Din pacate se mai intampla si lucruri din astea. Poate mai insisti totusi. E pacat sa nu profiti de acest serviciu. Cine stie cand iti va fi de ajutor vreo alerta...

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!