Întrebare fară răspuns

Ce pot face daca nu primesc mesajele ro alert?

Bună ziua!!! As dori să știu ce pot face daca nu primesc mesajele ro alert?
Cum pot remedia treaba asta.
Multumesc

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 3

Cred ca se dau mesaje RO-ALERT, in functie de zona din care esti. Daca sunt probleme in zona respectiva ar trebui sa primesti... Majoritatea telefoanelor sunt compatibile cu sistemul RO-ALERT.. Ai mai jos, în pozele atașate, variantele din cauza cărora e posibili să nu primești mesaje, daca au fost alerte in zona ta si doar tu nu ai primit, dar nici n-a fost telefonul inchis, probabil, setarile suplimentare, dacă este nevoie de ele, trebuie sa le faca operatorul de telefonie sau producătorul dispozitivului..

Poti verifica in link dacă telefonul tau este compatibil..

https://www.orange.ro/termeni-si-conditii/cell-broadcast/
Sau, direct pe site-ul RO-ALERT https://ro-alert.ro/configurare/configurare-terminale-ora...

Sa te bucuri din toată inima. Prima operație cand am schimbat telefonul asta a fost, dezactivarea acestui serviciu fără nici un rost concret.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2616 / 5000
puncte
Custom field 2

Mesajele acestea sunt trimise numai în anumite zone, în care există anumite pericole. Dacă primești altfel de mesaje, ar trebui să primești și mesaje Ro Alert.

Buna @Mihaela,

Ne poti spune ce model de telefon folosesti pentru a verifica daca este compatibil?

rafa.helper
rafa.helper

rafa.helper

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
rafa.helper

@Mihaela, este o varianta dual-sim sau nu?

rafa.helper
rafa.helper

rafa.helper

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
rafa.helper

In regula, am verificat si telefonul este compatibil cu serviciul ro-alert.
Pentru a primi notificari trebuie doar sa ai actualizat telefonul la ultima varianta de software.
Va trebui sa verifici cand se vor trimite noi notificari daca tu primesti sau nu. Daca nu primesti ia legatura cu Samsung Romania, 080087267864 - Apel gratuit

rafa.helper
rafa.helper

rafa.helper

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
rafa.helper

Păi eu am tot actualizat software-ul și tot nu am primit când alții pe langa mine primeau.
Mentionez că telefonul nu este achiziționat din România.
Are vreo relevanță?

Da, este posibil sa ai setarile facute pentru o alta tara, de accea e bine sa verifici cu cei de la Samsung.
Te asteptam aici sa ne spui daca ai rezolvat sau nu.

rafa.helper
rafa.helper

rafa.helper

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
rafa.helper

In a doua poza pe care am postat-o, la primul raspuns, asta si scrie.. ca telefoanele cumparate din alta tara necesita setari suplimentare pentru a putea fi conectate la sistemul RO-ALERT.. deci are relevanta..

@Axinte Mihaela, te rog sa citesti toate raspunsurile pe care le-ai primit la intrebare, ca sa intelegi mai bine..
De exemplu, cateva randuri mai sus de comentariul tau, ca nu intelegi cu cine sa iei legatura, este raspunsul lui @rafa.bloger, "Daca nu primesti ia legatura cu Samsung Romania, 080087267864 - Apel gratuit"
Deci, in primul rand vorbeste la Samsung, pentru ca, la momentul productiei unui telefon, Samsung face anumite setari si, vorbind cu ei, te poti lamuri ce ai de facut.. Apoi, probabil va trebui sa vorbesti si la Orange pentru adaugarea unui canal RO-ALERT, dar, intai trebuie lamurit cu Samsung..

Poți verifica setările ro-alert sau le poți introduce manual în telefon.

Detalii la https://playtech.ro/2018/cum-setezi-ro-alert-telefon-romania/amp/

La BlackBerry Classic și Samsung S5610 am introdus manual canalele și funcționează fără probleme.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!