Întrebare cu răspuns(uri)

Sunteti de parere că abonamentele Orange ar trebui să se actualizeze automat?

De multe ori se intampla sa avem un abonament incheiat la un anumit tarif, apoi sa citim ca in ofertele mai noi ale Orange, acelasi tip de abonament este la jumatate față de tariful perceput pentru noi cand am incheiat contractul. Credeti ca ar fi o idee buna ca aceste abonamente sa se actualizeze automat la noile tarife oferite de Orange, astfel incat sa nu mai asteptam un an sau chiar mai mult pana si abonamentele mai vechi sa fie actualizate?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Dacă ai încheiat un contract pe 12 sau 24 de luni, in care este specificat un tarif si un număr de resurse, nu se va face asta niciodata de la sine.. Nu cred ca exista vreun exemplu, indiferent de domeniu, cand să se fi facut asta.. Dar, da, ar fi frumos să fie, macar puțin, actualizate resursele.. Dacă nu aduse la nivelul celor din oferta curentă.. Cred ca ar aduce un val de simpatie.. Ar fi super să primești niște resurse in plus, cand tu stii ca ai mai puțin si ai avea nevoie de ceva.. macar după ce ai trecut jumătate din perioada contractuală..

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (3)

Da (0)

0%

0 membri au votat cu DA

3 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Miha Z, intr-adevar ar fi o pierdere pentru firma dar pentru noi nu este? :)). Macar resursele daca s-ar actualiza automat daca nu si tarifele. Cel care a incheiat un contract de voce sa zicem acum un an si jumatate are 3GB trafic inclus (un exemplu) iar un abonament nou la acelasi pret are de 10 ori mai multi GB decat unul vechi. Adica intr-un fel abonatul este "văduvit" de doua ori, odata la tarif si odata la resurse.

Ar fi o idee bună cu actualizarea automată mâcar a resurselor, dacă ar face acest lucru cred că s-ar cîștiga de ambele părți. Nu cred că firma va pierde prea mult, în schimb cîștigă simpatie și respect din partea clienților.

@Ascary inteleg ce zici. Dar chiar crezi ca e interesata vreo firma de clientii ei? Clientul e tratat frumos cand face un abonament si la reinnoirea lui, fiindca totul se face pe interes. In restul timpul devine "cantitate neglijabila".
N-or sa se preocupe ei de actualizarea resurselor, fiindca atentia lor este concentrata pe obtinerea de noi clienti si crearea de oferte tentante clientilor de la firmele concurente.

La digi mobil, resursele din oferta curentă se actualizează gratuit tuturor, care plătesc aceeași sumă, același lucru l-ar putea face și ceilalți operatori.

Fiecare operator are resursele lui si propriile strategii de a atrage noi clienți. Fiecare caută să cîștige încrederea clientului cu oferte cît mai tentante, pînă face abonamentul, după aceea e asigurat pentru 2 ani.

Actualizarea tarifelor nu cred ca se va face vreodată, nu ma pot gândi la nicio situație, nicăieri sa se fi întâmplat asta pe parcursul perioadei contractuale. În schimb, actualizarea resurselor ar fi mai fezabila, fără pierderi prea mari pt companie, în schimb câștigul ar fi enorm în rândul utilizatorilor și cred ca ar atrage și mai mulți clienți noi.

Chiar dacă s-ar face actualizarea resurselor, firma nu ar pierde. Cele mai multe resurse le folosesc cei tineri, cei mai în vîrstă nu au timp să stea zilnic la telefon, deci pe undeva se compensează!).Parerea mea este că se cîștigă de ambele părți.

"Actualizarea resurselor" ar conduce la fidelizarea vechilor abonati si mai putina bataie de cap pentru operator cu mentinerea lor in retea. Altfel tu operatorul te zbati pentru firmiturile suplimentare din placinta altora, dar pierzi bucati importante din placinta care este deja a ta. Pacat.
Caz concret: trecerea mea temporara pe prepay inainte de a decola spre alte oportunitati.
@Ascary: Stii si salariul cand ti se modifica? Exact: Fie atunci cand ameninti ca pleci la concurenta, fie atunci cand iti schimbi functia in companie. Altfel, facand acelasi lucru nu exista motiv sa ti se modifice salariul de catre angajator. Similar si abonamentele de catre operator.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
3
4200 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Dacă Orange va reuși să convingă finanțatori să facă acest pas, cred că ar avea de cîștigat mult mai mult în prezent și pe viitor.

@Gianni: "Orange sa convinga finantatori"??? Orange e bugetara sau societate caritabila? Doar acestea cauta finantare. Restul sunt societati libere cu venituri si cheltuieli. Sa nu le confundam. Dar o analiza a strategiei Orange se va lasa cu siguranta aflata de catre clienti.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
3
4200 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

@Flo,crezi că Orange funcționează fără finanțatori sau mai bine zis acționari? Toate marile societăți funcționează în acest fel, sau poate greșesc:)

@Gianni: actionari... DA, finantatori... in nici un caz. In acest context, finantatorii par a fi un fel de sponsori, de aceea spun NU. Eventual "investitori". Dar detalii la alt topic.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
3
4200 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Mi s-ar părea normal, ca orice Orange Me 11 sa aibă aceleași resurse, că fiecare dintre noi plătim același tarif. Se mai pun resurse suplimentare, mai punem și celor cu vechime, sau abia au prelungit contractul sau abonat.

 

La retenție, exista mai multe variante de Orange Me6 și 7, cu roaming/fără roaming, cu minute internaționale și resurse de date multe sau puține, ar fi ideal să fie o o ofertă standard și cine este eligibil să beneficieze de ea, mai mult negocierea să se facă la intervale fixe, ca să știe omul ce poate să primească.

@Razvan: Asa ceva nu vei vedea la Orange. Intre teama de a nu pierde clienti, grija de a-i pastra si dorinta de a castiga firmituri suplimentare de la masa competitorilor va face operatorul sa jongleze permanent cu tarifele din oferta, in special la abonamente. Totusi o regula simpla de discount in functie de numarul abonamentelor detinute mi s-ar parea mai justa si corecta pentru toti, atat operator dar si abonati.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
3
4200 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

@Vio , o fi avînd posibilități, dar resursele sunt și ele limitate, într-o perioadă de criză economică nu poți face salturi mari, riști să dai faliment destul de ușor.

@Gianni: Explicatia nu are logica si sens. E ca atunci cand ai considera ca electronul merge prin alte circuite ca sa lumineze casa. Infrastructura exista deja. Daca ar fi vorba de astfel de cheltuieli, nici macar internetul fix de acasa nu-l mai aveai... nelimitat, deoarece "sunt resurse limitate" si la traficul fiecaruia "falimentam" operatorul.
Raman la ideea unor tarife UNICE, diferentiate pe de-o parte prin valoare abonament (functie de optiunile si necesarul fiecaruia), respectiv un discount (acordat in functie de numarul de abonamente). SIMPLU.
In prezent politica este ba in lei, ba in euro, cu TVA sau fara TVA astfel incat misterul (ca sa nu spun mai urat si sa fiu corectat) sa fie mai adancit si de neinteles. Vom trai si vom vedea.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
3
4200 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

@Gianni, eu nu cred că vor da faliment dacă dau, de exemplu 50 GB la 6 euro, în loc de 24. Și cost control la toți abonații! Din contră, cred că ar fi mult mai atractivi, pentru că au rețeaua cea mai bună!

@Vio , Orange a fost atractiv de la început, tot timpul a stimulat clienții cu oferte atractive. Niciodată nu-i poți mulțumi pe toți, însă în mare parte a făcut-o. Chiar dacă oferă 50 Gb la o încărcare de 6€, cîți dintre clienți reușesc să-i consume?

Eu nu la asta m-am referit, ci la faptul că pot fi un pic mai flexibili și că pot oferi același gen de resurse la toți. Era doar un exemplu. Poți spune exact ce dai la retenție ( la toată lumea) și peste, bonusul de vechime. Sunt multe situații în care unii mai,, supărați'' primesc mult mai mult decât cei mai vechi, doar pentru că au fost supărați.

Ultima ofertă de la Orange este că :dacă încarci cu o ofertă de 5€ sau credit ,primești bonus100Gb.Cîți dintre clienți pot consuma acest bonus în 30 zile??
Este o ofertă excepțională, dar puțini reușesc să o consume.Toate cele bune .

Sunt persoane care primesc bonusuri destul de mari numai pentru că au fost supărați si probabil că aveau dreptate. Cunosc persoane care pe lîngă abonamentul pe care îl plătesc, lunar mai încarcă 70-80€ credit. Acest tip de persoane nu concep să nu aibă internet sau semnal la telefon. La cel mai mic deranjament sună la serviciul clenți și se rezolvă problema imediat. Nu cred că există operator care ar dori să piardă un astfel de client...!)

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!