Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Am cumparat un senzor si doresc sa-l returnez. Cum procedez?
Returnarea unui produs cumparat din magazinul online defect sau care prezintă urme de deteriorare se poate face în termen de maximum 30 de zile de la primirea comenzii.
Trebuie să anunți că vrei să returnezi produsul şi modalitatea în care vrei să şi se retuneze contravaloarea comenzii, prin una dintre următoarele modalităţi:
Suma de bani plătită pentru comanda iniţială:
Dacă te-ai răzgândit şi nu mai doreşti să cumperi produsul pe care l-ai comandat deja, iar produsul a plecat deja din depozit şi se află la curier în curs de livrare, anularea comenzii nu se mai poate procesa. În această situaţie, există posbilitatea de a refuza livrarea comenzii, la curier. Iar dacă ai plătit deja această comandă, trebuie să contactezi serviciul clienți prin una dintre metodele de mai sus, pentru a stabili împreună cu tine care este cea mai bună modalitate de returnare a banilor.
Sursa - https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-returnez-un-produs-...
Alte răspunsuri
Depinde cum l-ai achizitionat.. Daca l-ai luat dintr-un shop, mergi cu el inapoi, de preferat cu tot ce ai primit la el si cu documentele de achizitie.. Daca l-ai achizitionat online, ar fi bine sa suni la 300 sa spui ca doresti sa-l returnezi si sa discuti asupra variantei care este ok si pentru tine, de predat dispozitiv.. Important este sa nu fi depasit termenul de retur...
Returnarea unui produs cumparat din magazinul online defect sau care prezintă urme de deteriorare se poate face în termen de maximum 30 de zile de la primirea comenzii.
Trebuie să anunți că vrei să returnezi produsul şi modalitatea în care vrei să şi se retuneze contravaloarea comenzii, prin una dintre următoarele modalităţi:
Suma de bani plătită pentru comanda iniţială:
Dacă te-ai răzgândit şi nu mai doreşti să cumperi produsul pe care l-ai comandat deja, iar produsul a plecat deja din depozit şi se află la curier în curs de livrare, anularea comenzii nu se mai poate procesa. În această situaţie, există posbilitatea de a refuza livrarea comenzii, la curier. Iar dacă ai plătit deja această comandă, trebuie să contactezi serviciul clienți prin una dintre metodele de mai sus, pentru a stabili împreună cu tine care este cea mai bună modalitate de returnare a banilor.
Sursa - https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-returnez-un-produs-...
@Idoras ion, bun venit în Comunitate!
Spune-ne, te rog, de ce dorești să returnezi senzorul?
Dacă ești aproape de un Orange Shop, cel mai simplu mod este să te prezinți într-un magazin și îl predai unui angajat.
Despre ce senzor este vorba Ion ? Poate te putem ajuta noi cu instalarea lui ca sa nu fii nevoit sa il returnezi.
La un Shop cred că rezolvi cel mai repede! Acolo sunt convins că vei găsi oameni care să te ajute. Succes!
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.