Întrebare fară răspuns

Cum poti spune ca o factura este neachitata daca plata este confirmata prin mesaj?

Buna ziua.
Dintre toata lumea care este in aceasta comunitate ati patit vreodata ca sa achitati o factura pe abonamentul pe care-l detineti, sa primiti mesaj de confirmare de la compania Orange ca ati achitat suma respectiva, dar o alta persoana sa spuna ca nu ati achitat si ca mai aveti un rest de plata? Am primit pe luna februarie factura pentru abonament in valoare de 202,31 lei plus o rata la telefon de 31 lei pe care am achitat-o dupa cum urmeaza: in data de 26 .02.2020 am achitat suma de 130 lei deoarece nu am vrut sa platesc o corectie de factura pentru luna octombrie, iar in ziua de 02.03.2020 am achitat diferenta de 104 lei si bine inteles mesajul de confirmare a platii. Cu alte cuvinte cind vin aseara din oras si intru sa vad daca s-a modificat plata, ce sa vezi, 72 lei erau neachitati. Am trimis un mesaj imediat la serviciul clienti si astazi am primit raspunsul scris de la doamna Andreea ca nu am achitat factura. Cum este posibil sa primesti confirmare de plata, iar ea sa zica ca nu este achitat? Deci asta este compania orange si specialistii ei. Bravo lor. Am trait sa o vad si pe asta.

Răspunsuri

Romeo, situația descrisă de tine aici este legată de cea din topicul acesta: https://comunitate.orange.ro/questions/2245343-apare-factura-numar-telefon-suspendat.
Referitor la suma de 72 ron, ți-am răspuns în data de 28 febr. în mesaj privat. Te rog să verifici e-mailul și să revii aici să ne confirmi ca s-a rezolvat. Mulțumim!

Confirmarile de plata nu sunt procesate in timp real in sistem, chiar daca tu primesti instant acel SMS prin care plata este atribuita in contul Orange.

In aplicatia mobila informatiile sunt actualizate ceva mai greu, mult mai greu, decat in varianta web accesibila din browser si sincer nici eu nu reusesc sa inteleg de ce.

Mie mi s-a intamplat de mai multe ori sa platesc partial factura si sa primesc mesajul confirmarii platii. Iar la cateva zile sa mi se ofere si punctele aferente facturii.
Din ce am remarcat cand platim o anumita suma se duce mai intai la plata abonamentelor si apoi se reduce din factura ratele mobilelor.

daca este asa de ce sau ce motiv o avut doamna Andreea sa-mi spuna sa achit intai factura ca sa poata aproba rezilierea contractului. Oare doamna Andreea lucreaza la vodafone?

Informațiile legate de factură sunt procesate mai greu în sistem, desi primesti pe loc mesaj de confirmare.

Viorel_4
Viorel_4

Viorel_4

User level
Nivel
1
124 / 750
puncte
Custom field 2
Viorel_4

Poți face un mic rezumat cu ce probleme ai și ce soluție/soluții de rezolvare ți-au propus cei de la Orange? Mulțumesc mult! :)

Dacă ai plătit suma totală și ai dovada, poți să o prezinți la un Shop și ai rezolvat problema. Confirmarea plății se face chiar dacă nu ai plătit în totalitate și după aia te trezești că mai ai de plată. Îți spune asta unul care are de peste 20 de ani multe servicii la Orange.

Dupa cum am mai spus si o repet, eu pina acuma am platit mereu facturile la timp si integral, in afara de una pe care am uitat sa o platesc citeva zile, dar in schimb acesti domni au avut grija sa ma taxeze cu 5 lei parca. Factura din luna februarie nu am vrut sa o achit, motivul fiind ca s-au trezit de la comercial ca au gresit la facturat luna octombrie 2019. Dar in fine, asta este si ca sa merg intr-un shop cum mi se recomanda, acei salariati sint mult mai necalificati ca resul de la centru. Din cauza magazinului shop s-a ajuns la aceaasta situtatie. Dupa cum am mai spus si cred ca majoritatea salariatilor sint culesi de pe strada fara un concurs in prealabil, de aici pleaca toate problemele.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!