anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu merge verificare resurselor prepay in roaming Germania

Denisa_2
Junior
Salut! Am o mare problema sa va explic:
Prietenul meu este plecat in Germania; i-am încărcat cartela prepay cu 12 E. Mergea Internetul, minutele tot. Când vroia sa verifice câte resurse are suna la 333, ii trimitea mesaj ca nu are sufiecient credit pentru a accesa acest număr.. Apelul la 333 bănuiesc fiind gratuit. A încercat sa sune la *133#, *155# la serviciul clienți de acolo la 415 dar nimic
Efectiv apelurile și Internetul mergeau dar sa își verifice resursele nu mergea ..Am fost la un magazin, orange mi-a zis sa sune la serviciul clienții. A sunat dar nu merge; am întrebat pe cei de la orange din my orange, mi-au zis sa repornească telefonul și sa sune la *100# și ulterior la *133# dar tot nu a mers nimic, problema asta fiind nerezolvata și acum, Oare de ce?
A încercat aseara chestia asta și după nu i-a mai mers Internetul ..Am încercat sa ii conectez la numărul in my orange sa vad câte resurse mai are [pentru ca el nu poate sa vadă câte resurse mai are] Și zice ca are internet minute și tot dar nu mai merge Internetul, ii zice eroare PDP,
Chiar nu știu ce sa fac. Va rog ajutați-ma deci am problema aceea ca nu poate accesa sa își vadă resursele deși contul este încărcat și nu mai merge Internetul, ii da eroarea aia
21 Răspunsuri 21

Ascary
Campion certificat
Sa nu fie o problema in reteaua care se afla el in Germania. In mod normal nu ar trebui sa se intample acest lucru. Sa mai incerce si mai tarziu iar daca problema persista,un apel la relatii cu clientii ar fi cea mai buna metoda de a afla ce se întâmplă.

Denisa_2
Junior
Cum ziceam, nu i merge sa sune la relatii cu clienții nimic..Chiar nu înțeleg La 333 eu știu ca este gratuit apelul

Miha_Z
#StarMember
In roaming, Serviciului Clienti poate fi apelat la numarul +40374 300 300. Sa incerce sa sune la acel numar si poate se remediaza problema.

RafaHelper
#StarMember
Buna Denisa, In roaming, Serviciului Clienți poate fi apelat la numărul +40 374 300 300, taxat ca apel internaţional către România. Între orele 21:00-08:00, accesul la acest serviciu nu este gratuit. Transferul către un operator pentru clienți PrePay este tarifat cu 0,55 euro credit/apel. Abonații vor fi redirecționați către Serviciul Clienți la numărul 401, apel taxabil cu 0.14 euro/minut.

Razvan
#StarMember
În roaming, doar apelul la *133# este gratuit, în schimb apelul la 333 este taxabil. El poate efectua vreun apel spre România?

Denisa_2
Junior
Apeluri in tara poate da dar la *133# nu poate, nici la servicii cu clienți Când încearcă sa sune i vine un mesaj cu: Nu ai suficient credit

FaraUnID
Campion certificat
Hai sa defalcam putin problema: 1. Spui ca ai reincarcat un SIM PREPAY Orange aflat in roaming, pana aici a inteles toata lumea. 2. Spui ca prietenul tau a sunat la 333 , *155# , 415, *133# - numerele 415 si *115# si NU *155# sunt exclusiv pentru abonament. - numerele 333 si *133# sunt exclusiv pentru prepay. 3. Nu ne spui ce model de telefon detine prietenul tau, dar dupa eroare mentionata de tine tind sa cred ca este un iPhone. Intrebare: Prietenul tau a efectuat relativ recent ceva update-uri la telefon? Daca raspunsul este da, si varianta cu repornitul telefonului / scos SIM, etc nu functioneaza posibil sa fie nevoie de o reconfigurare a profilului de date care se poate face prin aple la serviciul clienti. De asemenea prietenul tau poate incerca sa efectueze singur o reinitializare a setarilor de date de pe telefon Settings -> General -> Reset -> Reset Network Settings. Ultima optiune ar fi HARD RESET al telefonului, dar doar in cazul in care restul metodelor de depanare a problemei au esuat. In ultima instanta poate fi si o problema de SIM si sa fie nevoie de inlocuirea acestuia.

Denisa_2
Junior
Da, are iPhone X nu și-a actualizat pana acum telefonul, i tot zice sa îl actualizeze Și Sim-ul este foarte vechi Sa fie asta problema?

Jay
Campion certificat
De cand este plecat are probleme, sau, problemele au apărut pe parcurs? Este posibilă si o deteriorare a cartelei.. Ca sa-si dea seama unde este problema, la telefon sau la sim, ar trebui, dacă are posibilitate, să testeze cartela in alt telefon si o alta cartela in Iphone..

Vio73
#StarMember
Dacă poate să sune normal și nu poate să verifice resursele, acest lucru se poate face și din My Orange, secțiunea Cronos.

Denisa_2
Junior
I-am verificat eu resursele din my orange și are și internet și minute. Deci la început au început problemele cu verificarea resurselor apoi i arată la semnal tot “E” și nu i-a mai mers Internetul de 2 zile iar Apoi de ieri de-abia ma poate suna și eu de-abia pot da de el, îmi zice ca nu are semnal i Răspunde căsuța.. A băgat cartela și in alt telefon și nu merge arată ca nu are semnal Azi a mers in oraș unde este semnal lui i arată tot “E” la semnal și nu merge nici sa ma sune, sa fie de vina deteriorarea sim-ului?

Denisa_2
Junior
Deci problemele au apărut pe parcurs..

Vio73
#StarMember
Nu e deteriorat sim-ul, ci probabil i se oferă acces doar la tehnologia Edge de către operatorul local prin intermediul căruia se realizează roaming-ul.

Denisa_2
Junior
Și ce ar trebui sa facă? Ca nu înțeleg Dacă îmi poți explica