Întrebare fară răspuns

De ce imi apare pe factura un numar de telefon suspendat?

Am intrebat la compania orange, am sunat la 300 si am cerut lamuriri in aceasta privinta, dar in zadar, nimic. Cine stie sa-mi spuna cum este posibil ca un numar de telefon suspendat sa apara pe factura trimisa de catre specialistii orange? Ma poate lamuri cineva? Multumesc, o seara faina!

Răspunsuri

L-ai suspendat cumva 3 luni? Poate ți l-au facturat pe o bucată de perioadă de la data facturării până la momentul când ai decis suspendarea nr. Mai concret, ai data de facturare 25, pe 26 începe o nouă perioadă și dacă te-ai decis să-l suspenzi pe 5 luna următoare, vei avea de plată perioada cuprinsă între 26 luna anterioară și 5 luna următoare.

Dacă l-ai avut suspendat mai înainte pe o perioadă mai scurtă de timp, poată să-ți apară. Fă o sesizare la serviciul,clienti@orange.ro și întreabă acolo sau din My Orange, secțiunea contact (contactează-ne). Succes!

Dupa cum am mai spus, in luna septembrie anul 2019 am solicitat un telefon cu optiunea de prelungire a abonamentului pe termen de doi ani. Dar o doamna amabila mi-a facut si abonament si rata fara sa solicit asa ceva. In urma unor discutii cu unii consultanti orange am ajuns de comun acord ca abonamentul de voce facut pentru acel telefon sa fie suspendat, ceea ce s-a intimplat. Dupa cum observ, la compania orange se lucreaza dupa cum se vrea. Nu au un statut ori o baza dupa care sa lucreze. Am sesizat dar mi-au spus ca in termen de 8 zile ma contacteaza un consultant, ceea ce nu s-a intimplat. Au trecut 15 zile. In privinta datoriilor, sa stiti nu am nici un leu macar, tot acesti consultanti mi-au activat fortat programele hbo si am platit 204 lei ca asa au vrut ei. In factura din februarie m-am trezit ca trebuie sa platesc o corectie de tv in valoare de 109 ori 115 lei. Cum poti sa vii tu dupa o perioada aproape de 6 luni cu asemenea aberatii? La mine in cont scrie destul de clar ca toate facturile sunt achitate.

Multumesc pentru raspuns. Acest abonament a fost facut in urma unei angajate care nu stie ce este cu ea ori ce cauta in aceasta companie. Eu am cerut un telefon in septembrie 2019 cu optiunea de prelungire a contractului pe inca doi ani. Deja aveam un abonament, dar respectiva doamna a facut si abonament de voce si rata pentru telefon. In urma unor solicitari facuta de mine, aceasta companie orange a cazut de comun acord ca acel abonament facut de respectiva sa fie anulat pe motiv ca nu aveam ce face cu doua abonamente de voce. Motivul era ca eu nu consum nici de pe un abonament toate ofertele pe care le am. Nu a fost suspendat pe un termen oarecare, a fost definitiv. Si acum la mine in cont acel numar de telefon este suspendat, dar se gaseste cite un neprofesionist si face ce crede el, nu ce scrie pe contract.

15 euro primesc pomana de la compania orange. Multumesc mult acestei companii de binefacere care doreste sa ma ajute.pe mine. Nu ma incinta 15 euro ai companiei orange. Eu doresc sa fie toti corecti si sa respecte ce este scris in contract. La mine in contractul pe care-l am cu aceasta companie de binefacere nu este stipulat ca trebuie sa platesc facturi retro. Dv daca mergeti la un magazin si din greseala platiti mai mult decit este nevoie va reintoarce inapoi dupa aproape 6 luni de zile sa solicitati sa va restituie suma platita in plus? Am solicitat telefonic sa vorbesc cu cineva sa lamurim problema. S-a oferit un personaj de sex masculin sa ma ajute. Cind a vazut ca este depasit si nu stie ce sa spuna mi-a spus ca inchide telefonul si revine dupa 30 minute. Nu a venit nici in ziua de astazi. Aceasta companie daca toti este asa de amabila eu ii rog pe domnii sau doamnele de la comercial sa-mi scada toate datoriile din punctele acumulate tank you si diferenta la factura urmatoare. Este o cerere destul de simpla si plus de asta este dreptul meu sa folosesc punctele dupa cum vreau. O seara faina, lume.

@romeo amarandei, ne pare rău că nemulțumirile tale continuă.
Am transmis toate mesajele/ postările tale colegilor nostri de la Serviciul Clienți.
Te rugăm să aștepți să fi contactat de către ei în zilele următoare, pentru a soluționa toate problemele tale punctuale, care necesită analiza contului tău personal.
Mulțumim!

Buna ziua. Totusi va multumesc pentru incercarea de a ma ajuta. Poate ca datorita ajutorului dv. ori ca in sfirsit aceasta companie orange a inteles ca nu ma poate tine obligat sa folosesc serviciile oferit de ei, dar totusi inca incearca sa traga din timp si vad ca inca umbla cu ocolisuri si anume primesc un mesaj ca abonamentul voce cu nr. cutare este inchis, altul ca abonamentul tv este inchis. Acesti consultanti de ce nu inteleg ca eu am scris ca doresc ruperea cu aceasta companie definitiv si nu mai am nevoie de serviciile lor? Cu alte cuvinte, eu nu am cerut sa inchid un anume abonament, eu am cerut rezilierea intregului abonament. Este asa de greu de inteles oare? Sper sa le vina mintea la cap macar acuma in ultimul ceas si sa nu mai umble cu smecherii cum au facut pina acuma. O zi faina!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!