Această întrebare nu a fost actualizată în ultimele 24 de luni, de aceea conținutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.

Întrebare fară răspuns

Ce se intampla daca portarea nu a fost realizata, dar am achizitionat deja telefonul la oferta?

Salutare lume, sunt nou pe forum desi sunt in familia Orange de 3 ani+, nu m-am lovit de "probleme", poate de aceea nu am intrat si pe forum până acum.

Recent am facut cerere de portare a unui abonament Telekom al sotiei in Orange pe numele meu (sa fie toate la un loc) si am achiziționat un S10 fiind in oferta de portare pentru care am platit 560 de Ron .

"Problema" este ca portarea nu a fost acceptata, mi-au spus la RC ca s-a gresit codul de abonat si tebuie sa merg sa completez din nou.

Intrebarea mea este: (din moment ce am luat deja telefonul), ce se intampla daca nu continui cu portarea !?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 2 din 2

În cazul de față, problema este de titular, nu ai cum sa portezi un abonament de pe numele tău pe numele altcuiva, este logic treaba, ar însemna ca și altul să porteze alt număr, deși nu ii aparține, etc.

@DanielMVoicu, te așteptăm să revii și să ne povestești cum s-a rezolvat.
Iar dacă răspunsurile primite de la ceilalți membti ai Comunității te-au ajutat, marchează-l pe cel mai bun ca soluție.
Mulțumim!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!