Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Mai are cineva probleme cu aplicația Orange TV Fi pentru Smart TV? Cred că a fost un update și de atunci aplicația se blochează pe ambele TV-uri pe care o am instalată.
Am făcut din nou update și acum merge. Mulțumesc pentru ajutor.
Alte răspunsuri
Salut! Suna la numărul 300 și cere la departamentul tehnic, și o să îți dea ei o soluție. Eu am aplicația doar pe tableta, și mie îmi merge și după update.
Salut @Emi_1,
Ai incercat sa dezinstalezi aplicatia si sa o reinstalezi din nou?
Mulțumesc de sfaturi. Am reinstalat aplicația dar tot nu merge. Pe telefon îmi merge și mie dar pe TV nu. Voi suna mâine.
Am avut și eu probleme, dar am făcut update la aplicație și merge super. Am un tv Sony, seria 9005.
@Emi_1, s-a remediat problema cu aplicația Orange TV GO? Sau situația persistă?
Am făcut din nou update și acum merge. Mulțumesc pentru ajutor.
Mă bucur că ai reușit! La mine, a mers din prima fără probleme,așa cum spuneam.
Se vor îmbunătăți condițiile din Orange TV go pentru smart tv. Așa am informații!
In legatura cu problema de ieri cu Orange Tv Go, nu i am dat restart la nimic. Si a revenit singur.
Dupa 100 de reinstalari, dezinstalar si instalari, tot se tot blocheaza. Groaznic
Salut Teo! Bine ai venit în comunitate! Pe ce device ți se blochează? Și pe TV și pe telefon? Este ultima versiune?
Buna. Doar pe TV, am un Samsung TV,
Ceva mai precis Teo,Samsung dar ce model?
Modelul exact este 43RU7102
Și a funcționat bine până la problema aceasta? A fost vreun upgrade al aplicației?
Asa a facut din prima. A avut un update de curand, dupa care pentru vreo 2 zile a mers bine, dupa care iar arata black screen. Parca mai rau ca niciodata. Am incercat doar cu reinstalare, apoi am incercat cu stersul aplicatiei si reinstalare. Nimic nu merge
Bănuiesc faptul că ai urmat pașii dați de ei aici:
https://www.orange.ro/servicii-fixe/tv/orange-tv-go/smart...
Da. Tocmai am reincercat sa vad daca imi cere pasul de cod/qr. Nu mai apare la o noua reinstalare.
@Teo, am expus situația ta colegilor noștri de la departamentul tehnic. Pentru verificare, ar avea nevoie de cât mai multe detalii (de exemplu versiunea sistemului de operare, versiunea aplicației, userul de logare și eventual niște poze/ un video, un număr de telefon de contact) pentru a putea vedea cum se manifestă problema întâmpinată de tine.
Pentru că aceste date sunt confidențiale și nu pot fi făcute publice în Comunitate, sugestia colegilor noștri este să trimiți un e-mail cu cât mai multe detalii la aplicatii@orange.com și vor prelua ei solicitarea ta.
Îți mulțumim și te așteptăm cu vești bune în Comunitate să ne spui cum s-a rezolvat.
Cum ai rezolvat cu aplicația pe tv Samsung, la mine nu funcționează?
Salut Gik si bine ai venit pe comunitate. La tine nu functioneaza?
Ce televizor ai ?
Bună, Samsung cu sistem tizien și nu funcționează
Te-ai autentificat prin SMS sau ai scanat codul QR de pe televizor ?
Daca da,incearca sa dezinstalezi si sa reinstalezi aplicatia.
Vrei primi ultima versiune. Autentifica-te si va merge.
Da, m-am autentificat nu îmi apare codul se deschide aplicația îmi apare se incarca fara nici un canal
Dezinstaleaza si reinstaleaza aplicatia.
Am făcut asta de 5 ori și la fel
Ultima versiune este 3.0.0 ?
Atunci nu ramane decat sa dai maine un telefon la relatii cu clientii,nr 300 si sa le spui ce se intampla.
Revino si spune-ne cum ai rezolvat astfel poate ii ajuti si pe alti membri.
Destul de neplăcut, dar sunt convins că vei fi ajutat! Succes!
Vio73 a răspuns
Ascary a răspuns
Gik_1 a răspuns
Gik_1 a răspuns
Ascary a răspuns
Gik_1 a răspuns
Ascary a răspuns
Gik_1 a răspuns
Ascary a răspuns
Gik_1 a răspuns
DanielaH a răspuns
Teo_4 a răspuns
Vio73 a răspuns
Teo_4 a răspuns
Vio73 a răspuns
Teo_4 a răspuns
Ascary a răspuns
Teo_4 a răspuns
MihaelaC a răspuns
Teo_4 a răspuns
Szabolcs a răspuns
Vio73 a răspuns
Emi_1 a fost desemnat cel mai bun respondent
Vio73 a răspuns
Emi_1 a răspuns
DanielaH a răspuns
Vio73 a răspuns
Emi_1 a răspuns
rafa.helper a răspuns
teacher_ a răspuns
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.