Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Probleme cu aplicația Orange TV Go pentru Smart TV

Mai are cineva probleme cu aplicația Orange TV Fi pentru Smart TV? Cred că a fost un update și de atunci aplicația se blochează pe ambele TV-uri pe care o am instalată.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (3)

Da (1)

25%

1 membri au votat cu DA

3 membri au votat cu NU

25% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut! Suna la numărul 300 și cere la departamentul tehnic, și o să îți dea ei o soluție. Eu am aplicația doar pe tableta, și mie îmi merge și după update.

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

Salut Teo! Bine ai venit în comunitate! Pe ce device ți se blochează? Și pe TV și pe telefon? Este ultima versiune?

Ceva mai precis Teo,Samsung dar ce model?

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Asa a facut din prima. A avut un update de curand, dupa care pentru vreo 2 zile a mers bine, dupa care iar arata black screen. Parca mai rau ca niciodata. Am incercat doar cu reinstalare, apoi am incercat cu stersul aplicatiei si reinstalare. Nimic nu merge

@Teo, am expus situația ta colegilor noștri de la departamentul tehnic. Pentru verificare, ar avea nevoie de cât mai multe detalii (de exemplu versiunea sistemului de operare, versiunea aplicației, userul de logare și eventual niște poze/ un video, un număr de telefon de contact) pentru a putea vedea cum se manifestă problema întâmpinată de tine.
Pentru că aceste date sunt confidențiale și nu pot fi făcute publice în Comunitate, sugestia colegilor noștri este să trimiți un e-mail cu cât mai multe detalii la aplicatii@orange.com și vor prelua ei solicitarea ta.
Îți mulțumim și te așteptăm cu vești bune în Comunitate să ne spui cum s-a rezolvat.

Salut Gik si bine ai venit pe comunitate. La tine nu functioneaza?
Ce televizor ai ?

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Te-ai autentificat prin SMS sau ai scanat codul QR de pe televizor ?
Daca da,incearca sa dezinstalezi si sa reinstalezi aplicatia.
Vrei primi ultima versiune. Autentifica-te si va merge.

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Dezinstaleaza si reinstaleaza aplicatia.

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Atunci nu ramane decat sa dai maine un telefon la relatii cu clientii,nr 300 si sa le spui ce se intampla.
Revino si spune-ne cum ai rezolvat astfel poate ii ajuti si pe alti membri.

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!