Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Mai are cineva probleme cu aplicația Orange TV Fi pentru Smart TV? Cred că a fost un update și de atunci aplicația se blochează pe ambele TV-uri pe care o am instalată.
Am făcut din nou update și acum merge. Mulțumesc pentru ajutor.
Alte răspunsuri
Pagina 1 din 2
Salut! Suna la numărul 300 și cere la departamentul tehnic, și o să îți dea ei o soluție. Eu am aplicația doar pe tableta, și mie îmi merge și după update.
Salut @Emi_1,
Ai incercat sa dezinstalezi aplicatia si sa o reinstalezi din nou?
Mulțumesc de sfaturi. Am reinstalat aplicația dar tot nu merge. Pe telefon îmi merge și mie dar pe TV nu. Voi suna mâine.
Am avut și eu probleme, dar am făcut update la aplicație și merge super. Am un tv Sony, seria 9005.
@Emi_1, s-a remediat problema cu aplicația Orange TV GO? Sau situația persistă?
Am făcut din nou update și acum merge. Mulțumesc pentru ajutor.
Mă bucur că ai reușit! La mine, a mers din prima fără probleme,așa cum spuneam.
Se vor îmbunătăți condițiile din Orange TV go pentru smart tv. Așa am informații!
In legatura cu problema de ieri cu Orange Tv Go, nu i am dat restart la nimic. Si a revenit singur.
Dupa 100 de reinstalari, dezinstalar si instalari, tot se tot blocheaza. Groaznic
Salut Teo! Bine ai venit în comunitate! Pe ce device ți se blochează? Și pe TV și pe telefon? Este ultima versiune?
Buna. Doar pe TV, am un Samsung TV,
Ceva mai precis Teo,Samsung dar ce model?
Modelul exact este 43RU7102
Și a funcționat bine până la problema aceasta? A fost vreun upgrade al aplicației?
Vio73 a răspuns
Ascary a răspuns
Gik_1 a răspuns
Gik_1 a răspuns
Ascary a răspuns
Gik_1 a răspuns
Ascary a răspuns
Gik_1 a răspuns
Ascary a răspuns
Gik_1 a răspuns
DanielaH a răspuns
Teo_4 a răspuns
Vio73 a răspuns
Teo_4 a răspuns
Vio73 a răspuns
Teo_4 a răspuns
Ascary a răspuns
Teo_4 a răspuns
MihaelaC a răspuns
Teo_4 a răspuns
Szabolcs a răspuns
Vio73 a răspuns
Emi_1 a fost desemnat cel mai bun respondent
Vio73 a răspuns
Emi_1 a răspuns
DanielaH a răspuns
Vio73 a răspuns
Emi_1 a răspuns
rafa.helper a răspuns
teacher_ a răspuns
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.