Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Această întrebare nu a fost actualizată în ultimele 24 de luni, de aceea conținutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.
Întrebare fară răspuns
De ce nu am mai primit puncte thank you din 2018? Acum am observat ca am aceleasi puncte de 2 ani...
Răspunsuri
O varianta ar fi plata facturii după data scadenta.
Ai făcut o sesizare in acest sens la Relații Clienți?
Poate ti-ai schimbat abonamentul si este cu valoare prea mică... Din ce-mi amintesc, trebuie să ai abonament de minim 8 € ca să primești puncte..
În acest caz ar trebui să le folosesti pentru ca le vei pierde in curând, au valabilitate cam 2 ani sau ar trebui să le transferi altcuiva, din familie sau dintre prieteni..
Mai găsești în acest subiect informatii, poate si răspunsul la întrebarea ta.. dar, eu asa cred, ca este din cauza valorii..
https://comunitate.orange.ro/questions/1979991-modalitati-obtine-puncte-thank-you
Da, depinde de valoarea abonamentului. Dacă este mai mic de 7 euro, tva inclus, nu primești puncte thank you.
Aceeasi intrebare mi-am pus-o si eu la un moment dat :))) Asa este,la abonamentele mici nu se mai primesc puncte,in cazul meu Me 7.
Dacă ai un abonament individual de voce sau internet de minim 5.64€ (fără TVA), la fiecare plată a facturii primești puncte însumând 10% din din valoarea în euro a consumului facturat (fără TVA), încă din prima lună.
Sursa 1 - https://www.orange.ro/orange-thank-you/
Sursa 2 - https://www.orange.ro/help/despre-programul-de-fidelizare...
Buna @Sigrid,
Care este valoarea abonamentului tau?
Ne poti spune unde ai verificat numarul de puncte?
@Sigrid, ai clarificat situația cu punctele Thank You?
Ne dai, te rog, mai multe detalii? Mulțumim!
Nu o fi reușit încă să afle prea multe!
Vio73 a răspuns
DanielaH a răspuns
rafa.helper a răspuns
FaraUnID a răspuns
Ascary a răspuns
Vio73 a răspuns
Jay a răspuns
The Special List a răspuns
Sigrid a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.