Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Nu pot fi sunat de un numar din reteaua Vodafone

De ce o persoana din reteaua Vodafone nu ma poate suna si primeste raspuns ca nr. meu e incorect? Mesaje de la respectivul nr. pot primi, numai apeluri nu pot primi.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Da. S-a rezolvat. Cred ca a fost ceva de la ei din rețea, că altfel nu îmi explic. Cum am scris și mai sus, nu era mumărul .pe lista blocată, am sters numerele din agenda fiecăruia si tot nu functiona. Si ieri cand am apelat de pe celalalt telefon, a sunat. Nu-mi explic deloc situatia!Sper sa nu mai pățesc asa ceva! Multumesc tuturor pentru solutiile oferite!

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (2)

Da (1)

33%

1 membri au votat cu DA

2 membri au votat cu NU

33% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Este vorba de o singura persoană sau e vorba de oricine te suna din rețeaua respectivă?
Poate nu formează numărul corect sau poate ai tu restrictii pe telefon.. Poate ai trecut numărul persoanei in "lista neagră" dintr-o eroare..

Salut abby. Spune-i cunoștinței tale sa editeze din contacte numarul tau si sa-l mai scrie inca odata, poate a trecut din greseala un caracter in plus.

Doar o persoana nu ma poate contacta . Am verificat si lista neagra, e goală , nu e trecut nimeni acolo, am si sters numarul si l-am adaugat din nou in telefonul persoanei respective. Numarul scris in agenda e corect. Nu stiu ce altceva as putea sa mai fac

Ciudat..
Daca in telefonul lui este inregistrat corect si el poate suna in alta parte, doar pe tine nu..
Si, in telefonul tau nu este blocat numarul lui.. nu stiu ce sa mai zic..
Incearca sa stergi numerele din ambele telefoane si formati asa, sa vedeti ce se intampla.. poate asa suna.. si il adaugati inapoi in agenda din registrul de apeluri..

În primă fază, trebuie încercat să formeze manual. Apoi, dacă nu funcționează, cred că trebuie semnalată problema la operatori.

Cu placere abby. Dupa ce vorbesti cu operatorul sa ne spui si noua cum s-a rezolvat,poate se mai confrunta si altcineva cu problema asta.

abby te mai asteptam si altădată daca mai intampini probleme. Eu unul am fost aproape sigur ca problema era din rețea si nu de la Orange.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!