Întrebare cu răspuns(uri)

Vreau sa vorbesc cu un operator Orange

Am consumat tot internetul si nu cred

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Ca sa vorbesti cu un operator, suna gratuit la 300 sau scrie pe chat.

Mai este varianta chat Djingo, varianta My Orange desktop sau chat-ul din aplicatia de mobil My Orange.

 

Gasesti aici toate numerele de telefon prin care poti apela serviciul clienti

https://comunitate.orange.ro/questions/2012182 si intervalul orar pentru acces https://comunitate.orange.ro/questions/2012186.

 

Eu, cand am scris din aplicatie, am primit sms de notificare ca mi s-a raspuns in aplicatie.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (472)

Da (147)

24%

147 membri au votat cu DA

472 membri au votat cu NU

24% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 2 din 2

Din pacate nu a fost gratuit apelul, desi nu am mai apelat serviciul clienti de cateva luni. Multumesc de suport. Vo merge azi sa-mi schimb cartela.

Nu,deoarece nu aveam,dar nu puteam sa intru in legatura cu un operator din cauza ca nu era suficient credit.
Intre timp am fost si am schimbat SIM-ul si urmeaza sa verific daca problema va persista.

Weekend bun.

Salut!
Sunt abonat în al companiei de telefonie mobilă Orange, de peste 21 de ani.
În acesta perioadă am achiziționat telefoane și mi-am achitat facturile ca un client fidel.
Am avut abonamente cu valori mai mici sau mai mari.
Niciodată nu am primit o ofertă de la acestă companie.
În jurul meu aud oameni, care se lauda ca au primit oferte de nerefuzat, nefiind statornici.
Dacă am încercat sa obțin o oferta am primit răspunsul "va vom contacta noi" (fără nici un rezultat).
Să mă consider un ghinionist, sau compania angajează operatori care fac oferte după cum au starea personală?
Dacă am găsit o ofertă mai bună la o altă companie concurență, sa ma portez sau sa mai încerc?
Voi ce ați face în situația mea?

Bun venit in Comunitate, maharuhackeru!!!
Ca să fii sunat și ofertat, trebuie sa fii in afara perioadei contractuale. Probabil că ai schimbat abonamentele și/sau ai achiziționat telefoane cu puțin înainte de/după terminarea perioadei contractuale, așa că nu a mai fost nevoie sa fii sunat și ofertat. Nu ai luat niciodată un abonament/telefon la un preț de refuzat, dar mergând într-un magazin Orange sau sunând la Serviciul Clienți?

Acum, în acest moment sunt în afara perioadei contractuale.
Se pote verifica, am solicitat și telefonic și în scris o oferta pentru prelungirea abonamentului!
Se pare ca răspunsul d-voastră este dat tot în același mod ca si "ofertele primite"

Sa lamurim ceva, eu sunt clienta, ca si dv, nu sunt angajata Orange. Cei mai multi de aici suntem clienti si ne ajutam cu sfaturi, tocmai din experienta noastra de utilizatori Orange.
Aveti un pic de rabdare, o sa fiti cautat, cei de la Orange de abia asteapta sa mai fidelizeze pe cineva! ;)

Vreau sa vorbesc la telefon cu un operator Orange

Monyy
Monyy

Monyy

User level
Nivel
0
11 / 100
puncte
Custom field 2
Monyy

@Monyy, ai în comentariul marcat ca soluție mai multe variante de a contacta Serviciul Clienți.
Desigur, ne poți spune și nouă aici despre ce este vorba și vom încerca să te ajutăm cu răspunsuri.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!