Întrebare cu răspuns(uri)

Vreau sa vorbesc cu un operator Orange

Am consumat tot internetul si nu cred

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Ca sa vorbesti cu un operator, suna gratuit la 300 sau scrie pe chat.

Mai este varianta chat Djingo, varianta My Orange desktop sau chat-ul din aplicatia de mobil My Orange.

 

Gasesti aici toate numerele de telefon prin care poti apela serviciul clienti

https://comunitate.orange.ro/questions/2012182 si intervalul orar pentru acces https://comunitate.orange.ro/questions/2012186.

 

Eu, cand am scris din aplicatie, am primit sms de notificare ca mi s-a raspuns in aplicatie.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (461)

Da (143)

24%

143 membri au votat cu DA

461 membri au votat cu NU

24% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 1 din 2

Ca sa vorbesti cu un operator, suna gratuit la 300 sau scrie pe chat.

Mai este varianta chat Djingo, varianta My Orange desktop sau chat-ul din aplicatia de mobil My Orange.

 

Gasesti aici toate numerele de telefon prin care poti apela serviciul clienti

https://comunitate.orange.ro/questions/2012182 si intervalul orar pentru acces https://comunitate.orange.ro/questions/2012186.

 

Eu, cand am scris din aplicatie, am primit sms de notificare ca mi s-a raspuns in aplicatie.

Pe ce te bazezi când spui ca nu crezi ca ai consumat tot internetul?
Vezi în telefon la consum de date, ce aplicația a consumat cele mai multe resurse de date.
Sună la 300 și tastează succesiv tastele 5, 2 și 0. Succes!

@Riciua, ai reușit să iei legătura cu un operator Orange?
Dacă situația ta este una care nu implică analiza contului tău personal Orange, te așteptăm s-o expui aici și membrii Comunității te vor ajuta cu răspunsuri și sfaturi utile din experiențele lor.

Bună! Depinde cât trafic ai consumat, dacă ai vreo aplicație gen Tik Tok ce îți consumă trafic foarte mult de internet, etc. Poți să vezi consumul prin apel la 333 /*133# sau din My Orange, secțiunea consum.
Succes!

Buna nu pot sa cumpar joc de pe magazin play

Hidegteodor
Hidegteodor

Hidegteodor

User level
Nivel
0
12 / 100
puncte
Custom field 2
Hidegteodor

@Hidegteodor, bun venit în Comunitate!
Te așteptăm cu o întrebare nouă, pe un topic separat, în care să ne dai cât mai multe detalii despre situația ta.
Uite aici avem un topic despre cumpărăturile din Magazin Play https://comunitate.orange.ro/questions/2493788-blocarea-cumparaturilor-magazin-play-app-store care ar putea răspunde problemei tale.

@Nino, bun venit în Comunitate!
Te așteptăm cu o întrebare nouă, pe un topic separat, în care să ne dai cât mai multe detalii despre situația reîncărcării tale. Mulțumim.

De cateva luni tot intampin probleme referitor la numerele care ma suna.
Ieri m-au sunat mai multe persoane,iar mie nu imi apare ca m-au sunat, cu toate ca am avut telefonul deschis.
Care e solutia?
Daca am sunat la operator se pare ca nu am putut suna din multitudinea de minute incluse din motiv ca nu am credit.E cea mai mare aberatie pe care am intalnit-o vreodata. Sa suni in aceeasi retea, dar sa sa fiu taxat cand sun pentru probleme.E inadmisibil asa si ceva de neconceput.

@exores, ai încercat să faci o probă cu cartela în alt telefon? Dacă problema persistă, o soluție ar putea fi și schimbarea de SIM. Te așteptăm să revii cu mai multe detalii. Mulțumim.

Folosesc un dual sim tocmai pentru a nu fi nevoit sa umblu cu doua telefoane.Daca as incerca si pe alt telefon ar insemna sa-l folosesc cateva zile,deoarece problema nu e continua, se intampla la cateva zile din cate inteleg.

@exores, daca ai SIM-ul de ceva vreme, poate are ceva pb si trebuie schimbat. Nu te costa nimic, doar un drum pana la un magazin Orange.
Cei care te suna, spun ca numarul tau parea ocupat sau ca au sunat si tu nu ai raspuns?

Cat despre apelul la 300:
"300 - Serviciul Clienți
Accesul la un operator este disponibil zilnic între orele 08:00 – 21:00 (apel gratuit pentru clienți abonați din reţeaua Orange) şi la numărul 0374.30.03.00 (apel cu tarif normal). Pentru clientii PrePay sunt gratuite primele 2 apeluri efectuate intr-un interval de 30 de zile. Incepand cu al 3-lea apel din acest interval, transferul către un consultant va fi taxat cu 0,55 euro credit/apel. "
https://www.orange.ro/newsroom/contact
Ai minute in optiune, dar nu ai credit din care sa platesti al treilea apel la 300.
Exista alte cai de contact: comunitatea, chatul Djingo, mailul, un magazin Orange.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!