Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Am consumat tot internetul si nu cred
Ca sa vorbesti cu un operator, suna gratuit la 300 sau scrie pe chat.
Mai este varianta chat Djingo, varianta My Orange desktop sau chat-ul din aplicatia de mobil My Orange.
Gasesti aici toate numerele de telefon prin care poti apela serviciul clienti
https://comunitate.orange.ro/questions/2012182 si intervalul orar pentru acces https://comunitate.orange.ro/questions/2012186.
Eu, cand am scris din aplicatie, am primit sms de notificare ca mi s-a raspuns in aplicatie.
Alte răspunsuri
Ca sa vorbesti cu un operator, suna gratuit la 300 sau scrie pe chat.
Mai este varianta chat Djingo, varianta My Orange desktop sau chat-ul din aplicatia de mobil My Orange.
Gasesti aici toate numerele de telefon prin care poti apela serviciul clienti
https://comunitate.orange.ro/questions/2012182 si intervalul orar pentru acces https://comunitate.orange.ro/questions/2012186.
Eu, cand am scris din aplicatie, am primit sms de notificare ca mi s-a raspuns in aplicatie.
Pe ce te bazezi când spui ca nu crezi ca ai consumat tot internetul?
Vezi în telefon la consum de date, ce aplicația a consumat cele mai multe resurse de date.
Sună la 300 și tastează succesiv tastele 5, 2 și 0. Succes!
Din My Orange, Chat Djingo, apel la 300. Cam astea ar fi principalele variante. Succes!
@Riciua, ai reușit să iei legătura cu un operator Orange?
Dacă situația ta este una care nu implică analiza contului tău personal Orange, te așteptăm s-o expui aici și membrii Comunității te vor ajuta cu răspunsuri și sfaturi utile din experiențele lor.
@Razvan,daca nu gresesc azi 06.11.2020 un update la numarul catre un operator este: 1530
Buna aș vrea să știu am încărcat telefonul mobil in 24 decembrie și acum nu mai am Mega
Bună! Depinde cât trafic ai consumat, dacă ai vreo aplicație gen Tik Tok ce îți consumă trafic foarte mult de internet, etc. Poți să vezi consumul prin apel la 333 /*133# sau din My Orange, secțiunea consum.
Succes!
Buna nu pot sa cumpar joc de pe magazin play
@Hidegteodor, bun venit în Comunitate!
Te așteptăm cu o întrebare nouă, pe un topic separat, în care să ne dai cât mai multe detalii despre situația ta.
Uite aici avem un topic despre cumpărăturile din Magazin Play https://comunitate.orange.ro/questions/2493788-blocarea-cumparaturilor-magazin-play-app-store care ar putea răspunde problemei tale.
Salut . Mi-am încărcat telefonul cu oferta de 15€ 50gb . Și tot nu merge . Acum 2 zile mi-am pus
@Nino, bun venit în Comunitate!
Te așteptăm cu o întrebare nouă, pe un topic separat, în care să ne dai cât mai multe detalii despre situația reîncărcării tale. Mulțumim.
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.