Întrebare fară răspuns

Reclamatie facturare abonament

Nu cred ca ar trebui sa ma pling de serviciile oferite de orange dar nu am incotro. In data de 07. 01.2020 am incheiat un contract de la distanta cu compania orange pentru tv si net cu un personaj care mi-a detaliat datele contractuale. Ca sa nu va plictisesc cu cititul va trimit o factura si copiile de pe contractul pe care l-am incheiat. Mai mentionez faptul ca in septembrie am achizitionat un telefon pentru prelungirea contractului dar m-am trezit cu un nou abonament si plus de asta si cu o chirie de 31 lei rata lunara. In urma solicitarii mele compania orange mi-a spus la acea data ca este sters abonamentul. Acuma ma trezesc ca acel abonament sters este de fapt bagat intr-un program de tv. Gata cu vorba trecem la fapte. Vreau sa vedeti cam cit de escroci sint angajatii companiei. Am uitat sa va spun ca din suma de 202 lei cit este factura 109 lei sustin ca ar fi o corectie ca am platit in luna octombrie mai putin. Dar domnii de la companie nu spun absolut nimic ca din septembrie 2019 si pina in ianuarie 2020 pe data de 07.01.2020 plingeam linga calculator ca sa se deschida o pagina. V-am plictisit destul trecem la confirmare. Multumesc pentru intelegere.

Răspunsuri

@romeo amarandei, bine ai revenit în Comunitate!

Am modificat titlul postării tale pentru a fi mai clar la ce anume se referă. De asemenea, am acoperit numărul de telefon pe documentele atașate de tine și te rog pe viitor să nu mai afișezi date personale.

Scopul acestei comunități este să ne ajutăm între noi punând întrebări, adăugând răspunsuri și sfaturi utile. Spune-ne, te rog, care este de fapt întrebarea ta și ce așteptări ai de la ceilalți membri. Eventual dă-ne mai multe detalii astfel încât să primim răspunsuri concrete care să îi ajute și pe ceilalți în situația în care au întrebări/ sesizări asemănătoare.

Mulțumim!

Problema este in felul urmator. Facturile pe care le-ati vazut sint contractul pe care l-am incheiat de la distanta cu compania orange numai ca aceasta companie nu respecta absolut nimic din ce spune si scrie in contract. Am primit o factura luna aceasta precum ca as avea de plata 202 lei si citiva banuti, motivul fiind ca au gresit inteligentii de la comercial in octombrie si am platit mai putin decit trebuia. Cum este posibil ca dupa jumatate de an sa trimiti sa platesc ceva in plus sub numele de corectie factura? Si o alta problema este si mai grava adica in septembrie 2019 am solicitat un telefeon cu optiunea de prelungire a contractului pe inca doi ani, numai ca o alta minte luminata mi-a facut si abonament dar si rata la telefon. In urma solicitarilor mele compania orange a fost de acord sa-mi inchida abonamentul si sa platesc rata la telefon 31 lei lunar. Asta a fost pina cind am facut contractul de la distanta dar dupa ce au trecut cele 14 zile de gindire, domnii de la orange ce s-au gindit ei ca ar fi bine sa-mi faca un abonament pe nr de tel.0744xxxxxx de televiziune. Acuma m-au pricopsit cu doua abonamente de televiziune. Imi puteti spune cum sau cit de impertinent poti sa fii ca sa faci asa ceva cu un client. Intrebarea mea este urmatoare. Aceasta companie orange oare este plina numai de incompetenti si falsificatori? Cum pot sa mai am incredere in acesti oameni din aceasta companie? De ce ei se cred super de inteligenti si restul lumii pentru ei este apa de ploaie? Cum trebuie sa procedez ori la cine trebuie sa apelez pentru a rezolva aceasta problema? Multumesc.

Nu cred ca ai inteles bine. Abonamentul meu la tv este family hd iar la net home net 4g. Imaginile pe care vi le-am trimis sint de la abonamentul pe care l-am incheiat de la distanta in 07 ianuarie 2020 dar realitatea este alta. Dupa cum am mai spus a luat un telefon in septembrie 2019 unde mi s-a facut si abonament dar si rata la telefon cu toate ca eu am solicitat un telefon cu optiunea de prelungire a abonamentului pe doi ani. Am cazut de comun acord cu compania orange era inainte de a rezilia contractul ca acest abonament sa fie sters ceea ce s-a si intimplat pina la prelungirea contractului. Acuma cei de la compania orange mi-au mai facut un abonament pe respectivul numar. Asta era problema mea. Deci am vrut sa vada si lumea cam cu ce si ce ticalosii sint in compania orange. In afara de abonament la respectivul telefon platesc si rata. Cum este posibil?

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!