Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Salut!
Avem activă o nouă campanie de testare, de data aceasta pentru Samsung Galaxy S20 Ultra 5G!
Ce trebuie să faci dacă îți dorești să participi? Accesează campania Smart Tester până pe 24 februarie, intră în contul tău My Orange și urmează pașii.
Concursul se adresează abonaților Orange care au un abonament de date și voce.
Mult succes!
________________________________________________________________________________
Update: Înscrierea în campania de testare se poate face până pe data de 24 martie.
Răspunsuri
De cand astept smart tester.. Multumim! :)
M-am inscris..
Si eu m-am inscris :)
Si eu ma tot inscriu de vreo 10 ani. Cine stie,poate anu' asta-i cu noroc. Succes celor ce s-au inscris. Sa dea domnul sa-l si castigati :)
eu de ce nu pot participa? :(
ce conditii mai exact nu indeplinesc de nu ma pot inscrie?
M-am înscris și eu, poate am noroc de data aceasta.
@tomaciprian, ce eroare îți apare, trebuie să dai click doar pe înscrie.
Pentru a participa este necesar să ai un abonament de date și voce Orange.
@Razvan - eroarea este cea cu rosu de deasupra scrisului cu "Samsung Galaxy S20 Ultra 5G"
@DanielaH - am doar un abonament de voce, Start Me 8. Nu mi se pare fairplay, de ce trebuie sa ai si un abonament de date pe langa cel de voce sau invers ca sa poti participa? In trecut, am mai participat la inca 2 astfel de "Smart Tester", la Huawei Mate 20 Pro si la Samsung Galaxy S10+, si nu s-au pus aceste conditii.
Eu am Orange Me 16, voce și Orange Me 11 numărul soției, nu am abonament separat de date.
Nu este necesar să ai un abonament separat de date. Trebuie să ai un abonament Orange de date și voce.
Partikip :)
Daca tot am Samsung, poate fac vreo schimbare!
Orange Me start 8 se încadrează în cerința minimă.
Si Me 7 se incadreaza. Conditia ca sa ai si un serviciu de date inclus in abonament este pusa pentru faptul ca fara date nu poti testa telefonul oferit spre testare. Nu are legatura cu fair-play-ul :)
Am primit mailul dar dupa urmarea unor pasi primesc mesajul ca nu ideplinesc conditiile....singura fiind sa am abonament
Abonament de DATE si voce. Esti sigur ca ai si de date?
Am sunat la 300 si din intamplare este o eroare tehnica, se lucreaza la remedierea ei, sper sa pot sa ma inscriu.
Succes atunci,sa te inscrii,sa devii tester si de ce nu,sa-l si castigi :)
Mulțumim! Am încercat și eu și îmi apare eroarea aceea pe care o au și colegii, cum că n-aș fi eligibil. Am trimis sesizare și sper că se va rezolva!
Daca nici tu Vio nu mai esti eligibil la cate abonamente ai,nu stiu cine ar putea fi. Sper sa se rezolve curand aceasta problema. Datorita aspectului dar in primul rand al perfermantelor acestui telefon cred ca au fost foarte multe inscrieri si-i posibil sa se fi blocat sistemul de inregistrare a cererilor.
M-am inscris si eu. Succes tuturor!
@Ascary,
Cred că e vreun bug în aplicație! Se rezolvă sigur!
Este un badge la profil utilizator csre așteaptă sa fie luat. :))
Din păcate, nici acum nu funcționează! E la mulți utilizatori, nu doar la mine!
Nici mie nu îmi merge să mă înscriu. Apropo, înscrierea se face doar pe baza unui click, fără un text în care să scriem și motivația?
Fără,doar adresa de e-mail si numarul de telefon.
Buna ziua, eu am 4 abonamente pe numele meu, net si tv acasa de la orange si primesc eroare :
Nu indeplinesti conditiile de participare pentru a te inscrie la campanie!
Am facut o relclamatia vineri dar inca nu s-a rezolvat. Nu ca as fi primit un telefon sa testez , dar macar incercam sa particip . Spor
Salut pusttiu,e o problema tehnica reclamata de mai multi colegi. Sa speram ca se rezolva in curand.
Da și din păcate, încă persistă problema!
Înscris.succes tuturor
Marius.Petrutiu a răspuns
DanielaH a răspuns
DanielaH a răspuns
Marius.Petrutiu a răspuns
teacher_ a răspuns
Vio73 a răspuns
teacher_ a răspuns
RAOUL LAPADAT a răspuns
Ascary a răspuns
DAN_20 a răspuns
Vio73 a răspuns
Ascary a răspuns
Jay a răspuns
Ascary a răspuns
Razvan a răspuns
DAN_20 a răspuns
Vio73 a răspuns
DONCEA DOREL a răspuns
DONCEA DOREL a răspuns
Barbu Octavian a răspuns
Vio73 a răspuns
Ascary a răspuns
Felicia81 a răspuns
DanielaH a răspuns
DanielaH a răspuns
Ascary a răspuns
DonDaniel a răspuns
Ascary a răspuns
Dino a răspuns
pusttiu a răspuns
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.