Întrebare cu răspuns(uri)

Achizitie magazin online cu rezultat favorabil sau nu?

Salut! Daca la achizitia unui produs din magazinul online, in timp ce scrii adresa de livrare pentru comanda cu produsul respectiv, observi intr-o alta fereastra ca produsul este deja indisponibil, ce presupune asta? Vi s-a intamplat vreodata? Ati prins ultimul produs sau il luase deja altcineva si cosul de produse "n-a stiut" asta, ca sa refuze trimiterea comenzii?
Multumesc!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

E posibil sa apara indisponibil si fiindca l-ai pus si tu in cos. Cel mai bine finalizeaza comanda si daca nu-ti afiseaza niciun mesaj cu stoc epuizat, inseamna ca ai avut noroc.
Eu nu am avut probleme cu stocul la produsele comandate de mine.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Dacă comanda nu ți-a fost refuzată pe motiv de produs indisponibil, părerea mea este că sunt șanse ca ea să fie validă. Nu m-am confruntat cu situația descrisă de tine.

Da mi s-a intamplat sa fie cu regim "stoc limitat" si acesta sa nu fie de loc in stoc,lucru confirmat chiar de consultantul magazinului online.
Se mai intampla lucrul acesta la telefoanele resigilate,unde pretul fiind mic e bataie mare pe ele.

E posibil sa apara indisponibil si fiindca l-ai pus si tu in cos. Cel mai bine finalizeaza comanda si daca nu-ti afiseaza niciun mesaj cu stoc epuizat, inseamna ca ai avut noroc.
Eu nu am avut probleme cu stocul la produsele comandate de mine.

Pana la urma ce ai facut? S-a concretizat comanda sau nu? Nu m-am intalnit cu o astfel de situatie, dar ar fi interesant de vazut ce-ar putea fi si daca sa-ti mai faci sperante sau nu :-).

@imch, veni vidi, urmează să vedem si daca vincit :)))...
Teoretic si eu cred ca ar trebui sa fie in regula, nu era obligatoriu să observ ca apare indisponibil.. Nu eram hotărâtă asupra livrării, daca sa merg eu sa-l iau, sau sa dau o alta adresa, ca nah, ca fiecare, în timpul zilei nu sunt acasa... La ridicare din magazin se complica situația si am zis, hai sa scriu adresa de la job.. Cand sa apas trimite comanda, parca ma rodea ceva, am zis hai sa verific totusi termenul de livrare... Din acest motiv am mai deschis o fereastra, ca sa nu fac niste pasi inapoi, sa vad daca diferă termenul de livrare.. Si, ups.. Asa ca astept, ma gândeam sa sun la 300 sa intreb, dar, am zis sa nu-mi stric feng-shui-ul peste weekend, plus ca sper ca l-am prins pe ultimul, totusi... n-ar fi prima data, cand prind ultimul produs :))), doar ca inainte neavând dilema cu livrarea n-am avut încă o fereastra deschisă în paralel, sa vad efectul punerii ultimului produs în cosul de cumpărături :D

Depinde de ce status îți apare la finalizarea comenzii! De regulă, nu prea e bine să lași ferestre deschise mai mult timp, pentru că după câteva minute expiră.

Multumesc! Sper sa am ce sa anunt :D.. S10 prism blue.. si, daca se intampla sa, cumva, cine stie.. poate ma anunta... sa-i schimb culoarea.. deocamdata, liniste si pace..

Salut! Cred ca atat de multe gânduri pozitive au avut rezultat favorabil :))).
Tocmai am primit telefonul, deci hip hip hurray.. l-am prins pe ultimul, ca de atunci tot indisponibil apare ☺..
Se pare ca stadiul comenzii pe care încerci s-o faci influențează stocul.. cel puțin, eu asta inteleg din situația asta..

Jay, să-l stăpânești sănătoasă și să-l folosești cu plăcere!

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Jay daca timp de o săptămână nu prea te vedem pe comunitate,stim ce faci: butonezi bijuteria aia de telefon. Felicitari,chiar va meritati unul pe altul!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!