Întrebare fară răspuns

Pățania mea la Orange - oferte pentru persoană fizică versus persoană juridică

O rețea de nimic. Sunt abonat din 1997. A apărut pachetul cu internet național nelimitat. Acest pachet figurează pe site-ul orange.ro, la un pret de 25€ tva inclus. Am făcut o cerere de reofertare. După o vechime de 23 de ani, m-a contactat un domn Vuia de la reofertari si imi propune acest pachet de 25€ tva inclus, la pretul de 29€ fara tva. Adică undeva la 34€ tva inclus. Cand am întrebat de ce dupa o vechime 23 de ani în rețea am primit la 34€ pachetul care pe site-ul orange.ro este la 25€, mi s-a spus ca sunt abonat persoana juridică, iar dansul este in masura sa imi faca o oferta si ca aceasta este oferta propusă de dansul. Mai pe scurt, in loc sa primesc un discount pentru vechimea mea, s-a luat pachetul de pe site orange.ro, s-a ma adaugat 9€ la el si mi s-a propus mie. Dupa care mi se spune faptul ca pot refuza oferta daca nu sunt de acord cu aceasta. Bineinteles ca in conditiile date am refuzat oferta. Pentru faptul că s-a simtit jignit ca nu am acceptat oferta dansului si am refuzat-o, a lăsat o notă pe contul meu sa nu mi se mai faca nici o reofertare fara acordul dansului.
Asa isi respecta orange clientii fideli si cu vechime de peste 22 de ani si 4 abonamente la orange. In conditiile date, daca nu voi primi o oferta in adevăratul sens al cuvântului, voi pleca si eu frumos la alta retea cu toate cele 4 abonamente si cu siguranta voi gasii o oferta mult mai bună. In concluzie, fugiti de orange cat puteti, nu va lasati prostiti de faptul ca va vorbesc frumos si va promit marea cu sarea.

Mihai_9
Mihai_9

Mihai_9

User level
Nivel
1
381 / 750
puncte
Custom field 2
Mihai_9
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Petru Rareș, ți se recunoaște vechimea, diferențiat pentru abonament și cartela. Pentru ca fiecare are un anumit tip de bonusuri și fidelizare, complet diferită una de cealaltă. Dacă ai renunțat la abonament, s-a anulat vechimea. Ai început sa acumulezi vechime pe cartela.
Exista beneficii la trecerea de la cartela la abonament. Înainte sa te decizi sa pleci, poți sa arunci un ochi pe oferta lor. Poate gasesti ceva potrivit pentru tine. https://www.orange.ro/abonamente/migrare-de-la-cartela/

Răzvan, nu am cont. Imi poti lasa adresa de email. Lasă-mi un nr de contact sau un email si iti scriu unde imi poti lasa email doamnei.

Mihai_9
Mihai_9

Mihai_9

User level
Nivel
1
381 / 750
puncte
Custom field 2
Mihai_9

Îți poți face cont pe Softpedia și rezolvi rapid! E cea mai simplă metodă! Succes!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Ce sa fac cu contul pe softpedia. Am văzut ca este un forum in care lumea isi spune problemele, si fiecare vine cu cate o soluție. Eu trebuia sa discut cu cei de la orange sa rezolv problema. Nu pe un forum. Dar o voi lasa balta si voi cauta un alt operator. Nu ma rog de nimeni !

Mihai_9
Mihai_9

Mihai_9

User level
Nivel
1
381 / 750
puncte
Custom field 2
Mihai_9

Nu fi suparat Mihai. Trebuie sa intelegi un aspect: pentru Orange,nu tu Mihai ai o vechime de 23 de ani in retea ci societatea unde esti administrator are acea vechime.Eu am convingerea ca veti gasi pana la urma o solutie convenabila tie.

Ascary, societate care eu o administrez are aceea vechime. Dar societate este manageriata de mine. Eu plătesc facturile, nu societatea. In realitate, societatea este ceva fictiv. Este pe societate, folosesti pentru societate, societatea plătește. NU ! Total gresit ! In realitate, eu folosesc telefonul, eu manageriez si negociez tot ce se intampla in societate, eu plătesc facturile. Societatea nu poate negocia. Eu sunt managerul societății care negociază si care plătește facturile.

Mihai_9
Mihai_9

Mihai_9

User level
Nivel
1
381 / 750
puncte
Custom field 2
Mihai_9

Mihai, societatea plateste facturile, tu esti doar persoana de contact care administreaza abonamentele. Asa este legea. Eu inteleg ca tu platesti facturile, dar in acte apare firma ta. Este un contract intre societatea ta pe de o parte si Orange pe de alta parte.

Manageriezi o societate ? Societatea este ceva fictiv . Societatea nu poafe face absolut nimic fara om. Societatea este 0. Omul este cel care administrează si manageriază societatea. Omul ia decizii în societate, omul este consumatorul societății, omul este responsabilul societății, omul este tot într-o societate. Societatea este ceva fictiv prin care se lucreaza. Atata tot. Negocierile le poartă cu o persoană anume, nu cu societatea. Societatea nu poate folosi singura telefonul, omul foloseste telefonul in scopul de a aduce un aport societății. Pe scurt, omul face totul într-o societate.

Mihai_9
Mihai_9

Mihai_9

User level
Nivel
1
381 / 750
puncte
Custom field 2
Mihai_9

Te inteleg Mihai si sunt de acord cu tine insa Orange nu face diferenta intre o societate doar cu un singur angajat si una cu mii de angajati. Tocmai aici se regaseste diferenta intre conceptul persoana fizica si persoana juridica. Si eu mi-am dorit uneori resursele rezervate doar persoanelor juridice insa abonamentul fiind pe persoana fizica nu s-a putut. Sunt sigur ca si tu intelegi insa deocamdata esti sub imperiul dezamagirii colaborarii intre tine si Orange,dar cand o sa te mai linistesti o sa vezi lucrurile mai clar

Vad lucrurile foarte clar. Este de ne conceput ce se intampla. După o vechime de 23 de ani în rețea primesc un pachet cu internet nelimitat la 34€. In timp ce o persoană care vine azi in retea , si nu are nici măcar o zi vechime, primește acelasi pachet, cu aceleași resurse care le am si eu la un pret de 25€ tva inclus . Asa ceva este de neconceput. Nu imi răsplătește vechimea, si faptul ca le ofer bani de peste 23 de ani cu nimic. S-a ajuns in situatia in care un client nou are beneficii mai bune decât un client care oferă bani companiei de 25 de ani. Un client nou care are un singur abonament primește pachetul la 25€ tva inclus. Eu care am 4 abonamente si vechime de peste 23 de ani, primesc la 34€. De neconceput asa ceva.

Mihai_9
Mihai_9

Mihai_9

User level
Nivel
1
381 / 750
puncte
Custom field 2
Mihai_9

Am inteles cum e cu vechimea la Orange.
Dar nu mi se pare corect sa nu mai dai doi bani pe un client care a avut abonament 10 sau 20 de ani , care trece pe cartela cu acelasi numar tot la Orange, fiind aceeasi persoana cu acelasi CNP, si sa ii spui cu zambetul pe buze ca nu este client cu vechime.
Pe bune?!
Cred ca trebuie sa schimbati ceva , sincer. Cu mentalitatea asta Orange o sa piarda foarte multi clienti.
Eu sunt unul din ei.

Da, asa e, dar un client Orange care are acelasi nr de 20 de ani, cand la abonament, cand la cartela, sa iti bati joc de el sa spui ca nu are vechime...
Imi pare rau, dar un astfel de client merita beneficii mai mari decat unul nou, unul care nu a fost o zi abonat la Orange.
Vechimea asta , ca e cartela sau abonament , nu trebuie separata.
Se numeste marlanie sa ii spui cuiva care dupa 20 de ani de abonament trece la cartela, iar daca dupa doua luni de cartela vrea sa treaca iar la abonament, sa ii spuneti ca nu are vechime.
Succes in continuare cu mentalitatea asta . Pe mine nu ma incanta.

Nu am fost nici o data la cartela. Mereu am fost numai la abonament.

Mihai_9
Mihai_9

Mihai_9

User level
Nivel
1
381 / 750
puncte
Custom field 2
Mihai_9

Atunci scrie-le de mai multe ori, până găsești pe cineva care îți oferă ce dorești sau ceva apropiat. Știu că e cam aiurea ceea ce spun, dar eu, cu răbdare, am obținut întotdeauna oferte bune sau foarte bune!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Ar fi o varianta, problema este ca am dat de un nemernic pe nume " Voicu " care s-a oferit el sa imi faca oferta. Nu i-am acceptat oferta si a lasat o notă pe contul meu in care a precizat sa nu mi se faca alta oferta fara sa fie el instiintat. Si cand am incercat sa cer o alta persoana la reofertare, mi s-a spus ca datorita notei lasate pe contul meu , nu mi se poate face o alta reofertare fara acordul lui. Dar voi suna luni pentru ultima data, sa explic situatia, sa cer o alta persoana pentru ofertare. Daca nu imi ofera o alta persoama pentru ofertare, părăsesc reteaua, si ii las pe ei cu Voicu al lor.

Mihai_9
Mihai_9

Mihai_9

User level
Nivel
1
381 / 750
puncte
Custom field 2
Mihai_9

Confirm, Vio! Cu răbdarea treci marea. Am vrut sa mut, de mult, la Orange TV. Mi s-a părut scump. Am analizat, am refuzat, am sperat, m-am supărat , dar pana la urma apare o oferta de nerefuzat. M-am supărat de câteva ori pe Orange și am vrut sa plec. Dar mi-am zis ca oriunde ma duc , tot de firma de telefonie care vrea profit o sa dau. Fiind abonat nou, o sa am 0 beneficii. Practic, o iau de la zero și pierd și bruma pe care am adunat-o. Anul trecut m-am “despărțit” de-un abonament de internet mobil pentru ca nu îmi mai trebuia. De la 11 euro, ajunsesem sa plătesc 4. Au vrut sa mi-l dea cu 3,5. Acestea sunt avantaje dobândite cu răbdare.
Rareș, Mihai, insistați! Mihai, cere expres sa vorbesti cu altcineva in afara de acel domn. Spune -i și lui acest lucru, ca doar nu o fi singur angajat Orange cu astfel de competente. Sa îți găsească o varianta astfel încât in banii pe care ii ai sa ți se ofere ce ai nevoie. Exista posibilități. La un moment dat, pentru ca netul nu îmi ajungea, aveam și o cartela de internet mobil. Pentru faptul ca aveam un al doilea număr plăteam pentru doua, mai puțin decât as fi mărit primul abonament și as fi primit cat net aveam nevoie. Vezi și tu, poate nu ai nevoie de toate resursele pe cele patru abonamente. Vezi ce se mai poate tăia. Pana la urma o sa apăra și o oferă mai convenabila.

Trebuie mult calm! Eu am o vorbă: ,, când mă dă cineva afară pe ușă, intru înapoi pe geam". Secretul este să rămâi calm și să reîncerci. Sunt destule astfel de cazuri ce s-au rezolvat așa! Succes!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Sunt de acord cu tine. Este bine sa fi perseverent. Dar nu am timpul necesar sa mai stau dupa ei. Alegerea este a lor . Ori imi fac oferta dorita, ori parasesc reteaua si gata .

Mihai_9
Mihai_9

Mihai_9

User level
Nivel
1
381 / 750
puncte
Custom field 2
Mihai_9

Ideea este că în alte rețele vei fi primit cu bratele deschise la început, dar apoi vei constata că sunt la fel de reticenți. Și atunci ce vei face? Secretul este să fii calm și să mai încerci! Ai încercat să le scrii și de aici?

https://www.orange.ro/business/

Poate se sesizează cineva și pentru simplul fapt că discutăm pe aici.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Mai bine le scrii decat sa ii suni. Sesizarile scrise ajung deobicei la sefii ăi mari cum s-ar zice si sa stii ca tot deobicei acestea au un raspuns favorabil clientului. Descrie amanuntit situatia ta pana in cel mai mic detaliu. Raspunsul o sa-l primesti cam in doua saptamani tot in scris,dar poate merită. Stii cum e,incercarea moarte n-are :) aceasta este adresa: reclamatii@orange.ro

Voi mai face o ultimă încercare. Voi incerca sa le scriu pe aceasta adresa. Nu am scris nici o data pe aceasta adresa. Mereu am sunat , sau am scris pe serviciul.clienti@orange.ro . Voi face o ultimă incercare pe mail-ul care mi l-ai spus , pentru reclamatii. Daca nici acum nu se va rezolva, in secunda 2, plec fara sa clipesc.

Mihai_9
Mihai_9

Mihai_9

User level
Nivel
1
381 / 750
puncte
Custom field 2
Mihai_9

Mihai eu zic sa incerci. Am avut de doua ori niste probleme,una legata de serviciul de televiziune DTH Orange si o alta legata de viteza internetului. Oricat am sunat si ori de cate ori am vorbit m-am lovit de acelasi zid, "nu se poate". Dar iata ca odata ce le-am scris,emailul ajungand unde trebuie si la persoana cu puteri de decizie,ca prin minune aceste probleme s-au rezolvat. Am asa un feeling ca si situatia ta se va rezolva fiindca omeneste vorbind ai dreptate in tot ce ai scris. Mult succes Mihai si te asteptam cu vesti bune.

La sfatul tau am facut o ultimă încercare. Voi astepta raspunsul oficial al companiei, sa vedem ce solutie se va gasii. Multumesc pentru intentie. Voi împărtăși raspunsul cu voi imediat ce il voi primi.

Mihai_9
Mihai_9

Mihai_9

User level
Nivel
1
381 / 750
puncte
Custom field 2
Mihai_9

@Mihai sper câ sfaturile colegilor te-au ajutat și vei obține răspunsul favorabil în beneficiul țău și al celor de la Orange. Sper ca oferta care ți se va face să fie una convenabilă pentru a rămîne alături de noi . Mult succes si o seară plăcută.;))

Giani, azi am primit sms-ul de la orange, cum ca in urma solicitarii mele, voi fi contactat in 24 de ore, de un reprezentant din departamentul de ofertare. Acum astept sa ma sune, si sa vedem ce oferta primesc. Va tin la curent !

Mihai_9
Mihai_9

Mihai_9

User level
Nivel
1
381 / 750
puncte
Custom field 2
Mihai_9

Succes, sper sa nu te mai sune aceeași persoană și să fi pe deplin mulțumit.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Mult succes și te așteptăm cu noi informații.Sper ca totul să decurgă bine și oferta să fie pe placul tău .Succes..:)).

Sincer, deja sunt satul de ei. Vom vedea maine ce va fi. Daca nu ne vom intelege nici de data aceasta , voi pleca la telekom si gata !

Mihai_9
Mihai_9

Mihai_9

User level
Nivel
1
381 / 750
puncte
Custom field 2
Mihai_9

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!